. . .

معرفی گلکسی S23 FE با پردازنده اگزینوس رونمایی شد!

تالار معرفی ابزار دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
کاربر نقره‌ای
کاربر ثابت
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
212
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1

بخش پشتی گوشی گلکسی S23 FE اس ۲۳ اف ای سامسونگ در چهار رنگ

سامسونگ سرانجام گوشی گلکسی S23 FE را رونمایی کرد. گلکسی S23 اف ای ارزان‌تر از نسل قبل است و در برخی بازارها با تراشه‌ی اگزینوس عرضه می‌شود.

سامسونگ پس از مدت‌ها انتظار، سرانجام گوشی گلکسی S23 FE را در بیانیه‌ای مطبوعاتی رونمایی کرد. این گوشی با برچسب قیمت و سخت‌افزار مناسبش در فهرست بهترین گوشی ها و بهترین گوشی سامسونگ قرار می‌گیرد، اما دوربینش به حدی حرفه‌ای نیست که آن را وارد فهرست بهترین گوشی از نظر دوربین کند.
گلکسی S23 FE تغییرات ریز و درشت زیادی تجربه کرده است و در نگاهی کلی،‌ ارزش خرید بالایی دارد. قیمت گوشی سامسونگ گلکسی S23 FE از ۵۹۹ دلار شروع می‌شود که ۱۰۰ دلار کمتر از قیمت گوشی گلکسی S21 FE است.
گلکسی S23 FE در دو رنگ

گلکسی S23 FE یا گلکسی A54 پلاس؟
گلکسی اس ۲۳ اف ای سامسونگ در حوزه‌ی پردازنده و دوربین به‌مقدار قابل‌توجهی اصلاح شده است، اما همانطور که می‌شد انتظار داشت، در حد و اندازه‌ی سری گلکسی S23 و حتی محصولاتی مثل گلکسی S22 پلاس ظاهر نمی‌شود.
سامسونگ در بیانیه‌ی جدیدش به استفاده از «تراشه‌ی پیشرفته‌ی چهار نانومتری» در گلکسی S23 FE اشاره کرده، با این‌حال سم‌موبایل می‌گوید این گوشی در بازارهای مختلف به پردازنده‌ی Snapdragon 8 Gen 1 یا Exynos 2200 مجهز است.
گوشی‌های سری گلکسی S23 به مدل ویژه‌ای از پردازنده‌ی پرچمدار Snapdragon 8 Gen 2 مجهز بودند که سرعت کلاک بالاتری نسبت‌به مدل عادی دارد.
رنگ بندی گوشی گلکسی S23 FE اس ۲۳ اف ای سامسونگ

سامسونگ با گلکسی S23 FE به سنت نامحبوبش بازگشت: استفاده از تراشه‌ی اگزینوس در برخی از بازارها
به‌طور کلی گلکسی S23 FE در بخش پردازنده، عملکرد درخشانی ندارد؛ با وجود این، پردازنده‌ی S23 FE بسیار بهتر از Snapdragon 888 و Exynos 2100 است که در گلکسی S21 FE از آن‌ها استفاده شده بود.
گلکسی اس 23 اف ای از هشت گیگابایت رم استفاده می‌کند که دو گیگابایت بیشتر از کانفیگ پایه‌ی نسل قبل است. این گوشی با ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی عرضه می‌شود و امکان ارتقای فضای ذخیره‌سازی آن ازطریق کارت حافظه وجود ندارد.
گلکسی S23 FE سامسونگ به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز است، درحالی‌که گلکسی S21 FE دوربین ۱۲ مگاپیکسلی داشت. بهره‌مندی از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به معنی هم‌سطح‌بودن عملکرد گلکسی S23 FE با گلکسی S23 و گلکسی S23 پلاس نیست.
گوشی گلکسی S23 FE اس ۲۳ اف ای سامسونگ در دست

گلکسی S23 FE دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی دارد
مدل جدید گوشی‌های فن‌ادیشن سامسونگ از دوربین فوق عریض ۱۰ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتوی هشت مگاپیکسلی با بزرگ‌نمایی سه برابری استفاده می‌کند. سامسونگ در اقدامی غیرمنتظره، دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی در گلکسی S23 FE استفاده کرده است.
گلکسی S23 FE سامسونگ از نمایشگر تخت ۶٫۴ اینچ اولد (از نوع Dynamic AMOLED 2X) با وضوح فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۶۰ تا ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کند. همانطور که انتظار داشتیم، نرخ نوسازی تا یک هرتز کاهش نمی‌یابد.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین