. . .

کیم سو هی درباره آموزش بازی در نقش یک بوکسور در درام آینده‌اش با لی سانگ یوب صحبت می کند

تالار اخبار کی دراما و بازیگران

EATEN.AF

رفیق رمانیکی
مدیر بازنشسته
شناسه کاربر
3816
تاریخ ثبت‌نام
2023-01-02
آخرین بازدید
موضوعات
143
نوشته‌ها
481
راه‌حل‌ها
1
پسندها
1,789
امتیازها
413
سن
18

  • #1
کیم سو هی نظرات خود را در مورد درام آینده خود "بوکسور دوست داشتنی من" به اشتراک گذاشته است!

بر اساس رمانی به همین نام، «بوکسور دوست‌داشتنی من» درام جدیدی درباره بوکسور نابغه‌ای به نام لی کوون سوک (کیم سو هی) و یک مامور ورزشی خونسرد به نام کیم تائه یانگ (لی سانگ یوب) است که در مورد تجهیز مسابقات یا توسل به هیچ وسیله‌ای برای موفقیت ورزشکار خود احساس گناه نمی‌کند.

کیم سو هی، عضو سابق I.O.I در نقش لی کوون سوک در این درام بازی خواهد کرد، اعجوبه ای که در سن 17 سالگی به عنوان یک ستاره بوکس ظاهر شد و به طور ناگهانی از دنیای ورزش ناپدید شد. وقتی کیم ته یانگ موفق می شود او را پیدا کند، زندگی جدیدی را به عنوان یک معلم در یک مهدکودک کوچک زندگی می کند - اما به دلیل ورود مامور با یک نقطه عطف غیرمنتظره در زندگی اش روبرو می شود.
kim-so-hye-2_s77a.jpg


کیم سو هه با خلاصه کردن قلب درام، داستان را اینگونه توصیف می کند که "عزم شخصی است که به بدبختی کشیده شده است."

این بازیگر که به این نقش تبدیل شده بود، توضیح داد که چرا به این نقش کشیده شده بود، "از طریق انتخاب هایی که لی کوون سوک در مواجهه با بدبختی انجام می دهد و ظهور عزم او، او در یک سفر درخشان رشد می درخشد و من می خواستم بخشی از آن باشم."

کیم سو هی ادامه داد: «کوون سوک، که می‌گوید «مهم در بوکس ایستادن است» شخصیتی است که - حتی اگر بارها بی‌شماری زمین بخورد - هر بار بی‌وقفه دوباره بلند می‌شود.

او ادامه داد: «هنگام کار بر روی این درام، با خودم فکر کردم که می‌خواهم از این نظر شبیه کوون سوک باشم. من همچنین می‌خواستم کار خوبی انجام دهم و تفاوت بین بوکسور حرفه‌ای لی کوون سوک و لی کوون سوک معمولی 20 ساله را به تصویر بکشم که چیزی جز بوکس نمی‌داند.»

kim-so-hye-3_3f72.jpg


برای ایفای قانع کننده نقش لی کوون سوک، کیم سو هی به مدت سه ماه تمرینات شدید بوکس را پشت سر گذاشت. با این حال، او اعتراف کرد که در ابتدای فیلم‌برداری از مهارت‌های خود ناراضی بود و به یاد آورد: «من درام را در حین یادگیری جعبه‌سازی فیلم‌برداری کردم و در ابتدا فشار زیادی را احساس کردم که باید آن را در یک دوره معین به پایان برسانم. از زمان مهارت‌های من آن‌طور که می‌خواستم خوب نبود، بنابراین بارها بود که به خاطر محدودیت‌های خودم به دیواری برخورد کردم.»

با این حال، زمانی که او صحنه مسابقه نهایی خود را فیلمبرداری کرد، کیم سو هی توانست متوجه پیشرفت خود شود. او با افتخار گفت: "امیدوارم که در کنار کوون سوک به سفر تدریجی رشد من توجه داشته باشید."

kim-so-hye-4_8r19.jpg


در مورد چیز دیگری که بینندگان باید در درام به آن توجه کنند، کیم سو هی خاطرنشان کرد: «همه شخصیت‌های درام واقعاً جذاب هستند. امیدوارم با تک تک داستان‌های آن‌ها همدلی کنید و در سفر رشدشان به آن‌ها بپیوندید.»

او در ادامه به اشتراک گذاشت: "من واقعاً هنگام خواندن رمان اصلی قدرت زیادی به دست آوردم و می خواستم قدرتی را که به دست آورده بودم به بینندگانی که درام "بوکسور دوست داشتنی من" را تماشا می کنند، منتقل کنم. لطفاً علاقه و علاقه زیادی نشان دهید. حمایت گرم از "بوکسور دوست داشتنی من" که در 21 آگوست اکران خواهد شد.

«بوکسور دوست داشتنی من» اولین قسمت خود را 21 آگوست ساعت 21:45 پخش خواهد کرد. KST.
 

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین