. . .

معرفی کیبورد بی‌سیم لاجیتک با پاسخ‌گویی فوق‌العاده سریع و سوییچ‌های تغییرپذیر معرفی شد

تالار معرفی ابزار دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
136
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1


کیبورد لاجیتک G Pro X TKL Lightspeed

کیبورد گیمینگ لاجیتک G Pro X TKL Lightspeed با سه سوئیچ مکانیکی مختلف با قیمت ۱۹۹ دلار به‌فروش می‌رسد.

لاجیتک کیبورد مکانیکی جدیدی به‌ نام G Pro X TKL Lightspeed را در سه رنگ مشکی، سفید و صورتی معرفی کرد. این محصول با سوئیچ خطی GX قرمز، سوئیچ لمسی GX قهوه‌ای و سوئیچ کلیکی GX آبی به‌همراه ماوس جدید G Pro X Superlight 2 عرضه می‌شود.
همان‌طور که از نام Pro X TKL Lightspeed پیدا است، می‌توان آن را با دانگل لایت‌اسپید لاجیتک به کامپیوتر متصل کرد که نسبت‌ به روش اتصال بلوتوثی، عملکرد بهتری دارد و از فرکانس پاسخگویی ۱۰۰۰ هرتز بهره می‌برد. همان‌طور که وب‌سایت رسمی لاجیتک اشاره می‌کند، امکان اتصال سیمی این صفحه‌کلید ازطریق درگاه USB-C نیز وجود دارد.
از دیگر ویژگی‌های این کیبورد لاجیتک Pro X TKL Lightspeed می‌توان به عمر باتری ۵۰ ساعتی اشاره کرد. ابعاد این محصول نیز ۳۵۲ در ۱۵۰ میلی‌تر و ضخامت آن ۳۴ میلی‌متر است.
نسل قبلی کیبورد Pro X لاجیتک سال ۲۰۱۹ معرفی شد و در آن زمان امکان تعویض سوئیچ‌ها را بدون نیاز به لحیم‌کاری ارائه می‌داد. این قابلیت در Pro X TKL Lightspeed وجود ندارد اما لاجیتک همچنان به فروش مدل قدیمی‌تر ادامه می‌دهد زیرا امکانات سفارشی‌سازی برای برخی افراد اهمیت بیشتری از اتصال بی‌سیم دارد.
کیبورد لاجیتک G Pro X TKL Lightspeed
کیبورد لاجیتک Pro X TKL Lightspeed

از دیگر قابلیت‌های Pro X TKL Lightspeed می‌توان به چیدمان جمع‌وجور، کنترل‌های رسانه‌ای در قسمت بالایی و غلتک تنظیم صدا اشاره کرد. این کیبورد همچنین از اکوسیستم نورپردازی LightSync RGB لاجیتک پشتیبانی می‌کند. قیمت کیبورد لاجیتک ۱۹۹ دلار تعیین شده که مشابه قیمت کیبورد G715 است.
درحالی‌که پشتیبانی از اتصال بی‌سیم با فرکانس ۱۰۰۰ هرتز روی کیبورد لاجیتک Pro X TKL Lightspeed نیاز اکثر کاربران را رفع می‌کند، اما کورسیر صفحه‌کلیدهایی با همین قیمت عرضه کرده که ازطریق دانگل Slipstream Wireless به کامپیوتر متصل می‌شوند و از فرکانس ۲۰۰۰ هرتز بهره می‌برد. به‌عبارت دیگر نرخ‌ تأخیر پاسخ‌گویی به ورودی‌ها در کیبورد کورسیر بسیار کمتر از صفحه‌کلید جدید لاجیتک است.
 
  • گل رز
واکنش‌ها[ی پسندها]: 1 user
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین