انتشار یافتهها
تالارها
نوشتههای جدید
جستجو در تالارها
جدیدترینها
نوشتههای جدید
آیتمهای جدید
آخرین فعالیت
کاربران
کاربران ثبت نام شده
بازدیدکنندگان فعلی
بوفه
مدالها
حمایت مالی
اشتراک ویژه
بازیها
بازی 2048
مار بازی
ورود
ثبتنام
جدیدترینها
جستجو
جستجو
فقط جستجوی عنوانها
توسط:
نوشتههای جدید
جستجو در تالارها
منو
ورود
ثبتنام
نصب برنامه
نصب
★پیدا کردن رمانهای بینام★
سلام مهمون عزیز امیدوارم حالت خوب باشه. تا حالا شده خلاصهی یه رمانی که قبلاً خوندیش یادت باشه؛ اما اسم اثر رو فراموش کرده باشی؟! اگه این مشکل رو داری اصلاً نگران نباش، کافیه توی انجمن رمانیک ثبت نام کنی و خلاصه رمان رو توی این تاپیک بگی. اینطوری با یه تیر دو نشون زدی هم اسم رمانی که دنبالش بودی و پیدا میکنی، هم به خانواده بزرگ رمانیک میپیوندی و حالا میتونی کلی رمان جدید بخونی و اگه خواستی هم خودت دست به قلم بشی.
دوست داری اخبار طنز بنویسی؟ و باعث خندوندن کاربرا بشی؟ برای خبرنگار شدن بپر اینجا.
علاقه داری به نویسندهها کمک کنی تا اشکالات نگارشی خودشون رو برطرف کنن؟ برای ویراستار شدن کلیک کن.
به نظارت علاقه داری؟ دوست داری به نویسندهها توی پیشبرد اثرشون کمک کنی و ناظرباشی؟ آموزش هم داریم. کلیک کن^^
تو هم میتونی وبتون و مانگا و مانهوا ادیت بزنی! برای ادیتور شدن کلیک کن
برای پیوستن به تیم تدوین کلیک کن تا توی ساخت کلیپ حرفهای بشی.
برای اعلام آمادگی رنک بازرس کلیک کن تا توی حفظ و رعایت قوانین بهمون کمک کنی.
به طراحی جلد علاقه داری؟ دوست داری برای آثار یه جلد با خلاقیت خودت طراحی کنی؟ کلیک کن
. . .
تالارها
امور فرهنگی
سینما و تئاتر
نقد و بررسی فیلم تی تی
جاوا اسکریپت غیر فعال میباشد. برای تجربه بهتر، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
پاسخ به موضوع
نوشته
<blockquote data-quote="Like crazy&lt;3" data-source="post: 101523" data-attributes="member: 1249"><p>از آن طرف ابراهیم را داریم، شخصیتی که نسبت به دو کاراکتر دیگر کمتر جزییات دارد و پارسا پیروزفر توانسته با نقش آفرینی ماهرانه خود این نقصان را جبران کند. ابراهیم یک دانشمند و فیزیکدان است که هم و غم زندگیاش به فرمولهای پیچیدهاش برمیگردد. او از خانواده خود غافل مانده و یک مرد خانواده نیست. زنش را طلاق داده و حالا که تنهاتر شده بیشتر زندگی را میفهمد و برای آن ارزش قائل است. دوستش او را دور زده و به دنبال زنش است تا با او ازدواج کند، دخترش با او رابطه خوبی دارد اما بچهتر از آنست که بتواند فعلا همدم پدرش باشد. زنش به او به چشم یک مرد نگاه نمیکند و ابراهیم در انبوه فرمولهای خود غرق شده است. حاضر است بمیرد اما این فرمولها را گم نکند. زندگیاش را در گروی این کاغذها میداند و تی تی میخواهد به او بعد جدیدی از زندگی را نشان دهد که در تمام این سالها، ابراهیم از آن غافل مانده است.</p><p></p><p>عشق مثلثی بین ابراهیم و امیر ساسان و تی تی رابطه عجیب و غریبی است. در یک سمت آن زنی متفاوت وجود دارد که دو معشوق کاملا متضاد با یکدیگر دارد. یک بی سواد و با سواد، یک فرهیخته و یک قالتاق، یک مرد و یک نامرد. تی تی اما بازهم تاکید دارد که اگر امیر ساسان نبود شاید ۸۰ درصد عاشق ابراهیم میشد، او به عشق اول خود وفادار است و حاضر است زندگیاش را به او ببخشد. اعتمادی که او به امیر ساساندارد، معنی واقعی عشق و زندگی دو نفره است ولی از نظر امیر ساسان، این رفتار احمقانه و دیوانگی است.</p><p>تی تی شخصیت پردازی بسیار دقیقی دارد و سه کاراکتر اصلی که معرفی میکند و بازیگران ماهری که به آنها جان میبخشند باعث شده که فیلمنامه جذابتر از همیشه به نظر برسد. آیدا پناهنده با کمک گروه خود توانسته از منظر فنی نیز تی تی را بسیار جذابتر بسازد. نماهای لانگ شاتی که برای فیلمش انتخاب کرده و بازیگران را در کنج تصویر قرار میدهد و به لوکیشن سرسبز و شمالیاش بیشتر اهمیت میدهد، نماهایی که میخواهد دنیای این کاراکترها را بیشتر به ما نشان دهد تا خودشان را. او شخصیتهایش را از طریق دیالوگهای پرمغزی که نوشته به مخاطب میشناساند و زیرکانه از زیر شعار دادن فرار میکند. تا یکی از شخصیتها قصد دارد بالای منبر برود و دیالوگهایش کلیشهای شود، آن جملات را دور میاندازد و روی داستان اصلی تمرکز میکند. دوربین را طوری کاشته که جهان جادویی فیلمش را به رخ بکشد و کاراکترها را در کنار آن پرورش دهد.</p><p></p><p>تی تی از منظر بصری هیچ کم و کسری ندارد و از منظر سمعی نیز با حضور بهمن اردلان گل کاشته است. صداگذاری و همچنین موسیقی فیلم گوش نواز است و کارگردان توانسته از طریق آوا نیز موقعیت جغرافیایی فیلمش را تثبیت کند. از رقص مردان و زنان شمالی در یک عروسی محلی گرفته تا صدای دریا و باران که در کنار تصویربرداری ماهرانه فیلم کاری کرده که بوی خیس تن خاک به مشام تماشاگر برسد.</p><p>تی تی از بهترین فیلمهای جشنواره فجر امسال است. آیدا پناهنده و همسرش توانستند مسیر اسرافیل و ناهید را به درستی ادامه دهند و یک فیلم زنانه قدرتمند بسازند. تی تی یک زن قوی و مقتدر است و قرار نیست که مانند ابلق یا دیگر فیلمهایی که درباره زنان و معضلاتشان ساخته میشود، به یک بعد از این مشکلات پرداخته شود. فیلمی که تنها یک کاراکتر زن دارد و همین تک شخصیت به تنهایی میتواند حال و هوای فیلم را به تصاحب خود در بیاورد. پناهنده نیازی به انبوه شخصیتهای رنگین ندارد تا داستانش را پیش ببرد و حرفش را بزند، او کارش را بلد است و آينده سینمایی درخشانتری در انتظارش است.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Like crazy<3, post: 101523, member: 1249"] از آن طرف ابراهیم را داریم، شخصیتی که نسبت به دو کاراکتر دیگر کمتر جزییات دارد و پارسا پیروزفر توانسته با نقش آفرینی ماهرانه خود این نقصان را جبران کند. ابراهیم یک دانشمند و فیزیکدان است که هم و غم زندگیاش به فرمولهای پیچیدهاش برمیگردد. او از خانواده خود غافل مانده و یک مرد خانواده نیست. زنش را طلاق داده و حالا که تنهاتر شده بیشتر زندگی را میفهمد و برای آن ارزش قائل است. دوستش او را دور زده و به دنبال زنش است تا با او ازدواج کند، دخترش با او رابطه خوبی دارد اما بچهتر از آنست که بتواند فعلا همدم پدرش باشد. زنش به او به چشم یک مرد نگاه نمیکند و ابراهیم در انبوه فرمولهای خود غرق شده است. حاضر است بمیرد اما این فرمولها را گم نکند. زندگیاش را در گروی این کاغذها میداند و تی تی میخواهد به او بعد جدیدی از زندگی را نشان دهد که در تمام این سالها، ابراهیم از آن غافل مانده است. عشق مثلثی بین ابراهیم و امیر ساسان و تی تی رابطه عجیب و غریبی است. در یک سمت آن زنی متفاوت وجود دارد که دو معشوق کاملا متضاد با یکدیگر دارد. یک بی سواد و با سواد، یک فرهیخته و یک قالتاق، یک مرد و یک نامرد. تی تی اما بازهم تاکید دارد که اگر امیر ساسان نبود شاید ۸۰ درصد عاشق ابراهیم میشد، او به عشق اول خود وفادار است و حاضر است زندگیاش را به او ببخشد. اعتمادی که او به امیر ساساندارد، معنی واقعی عشق و زندگی دو نفره است ولی از نظر امیر ساسان، این رفتار احمقانه و دیوانگی است. تی تی شخصیت پردازی بسیار دقیقی دارد و سه کاراکتر اصلی که معرفی میکند و بازیگران ماهری که به آنها جان میبخشند باعث شده که فیلمنامه جذابتر از همیشه به نظر برسد. آیدا پناهنده با کمک گروه خود توانسته از منظر فنی نیز تی تی را بسیار جذابتر بسازد. نماهای لانگ شاتی که برای فیلمش انتخاب کرده و بازیگران را در کنج تصویر قرار میدهد و به لوکیشن سرسبز و شمالیاش بیشتر اهمیت میدهد، نماهایی که میخواهد دنیای این کاراکترها را بیشتر به ما نشان دهد تا خودشان را. او شخصیتهایش را از طریق دیالوگهای پرمغزی که نوشته به مخاطب میشناساند و زیرکانه از زیر شعار دادن فرار میکند. تا یکی از شخصیتها قصد دارد بالای منبر برود و دیالوگهایش کلیشهای شود، آن جملات را دور میاندازد و روی داستان اصلی تمرکز میکند. دوربین را طوری کاشته که جهان جادویی فیلمش را به رخ بکشد و کاراکترها را در کنار آن پرورش دهد. تی تی از منظر بصری هیچ کم و کسری ندارد و از منظر سمعی نیز با حضور بهمن اردلان گل کاشته است. صداگذاری و همچنین موسیقی فیلم گوش نواز است و کارگردان توانسته از طریق آوا نیز موقعیت جغرافیایی فیلمش را تثبیت کند. از رقص مردان و زنان شمالی در یک عروسی محلی گرفته تا صدای دریا و باران که در کنار تصویربرداری ماهرانه فیلم کاری کرده که بوی خیس تن خاک به مشام تماشاگر برسد. تی تی از بهترین فیلمهای جشنواره فجر امسال است. آیدا پناهنده و همسرش توانستند مسیر اسرافیل و ناهید را به درستی ادامه دهند و یک فیلم زنانه قدرتمند بسازند. تی تی یک زن قوی و مقتدر است و قرار نیست که مانند ابلق یا دیگر فیلمهایی که درباره زنان و معضلاتشان ساخته میشود، به یک بعد از این مشکلات پرداخته شود. فیلمی که تنها یک کاراکتر زن دارد و همین تک شخصیت به تنهایی میتواند حال و هوای فیلم را به تصاحب خود در بیاورد. پناهنده نیازی به انبوه شخصیتهای رنگین ندارد تا داستانش را پیش ببرد و حرفش را بزند، او کارش را بلد است و آينده سینمایی درخشانتری در انتظارش است. [/QUOTE]
درج نقلقولها...
پاسخ دادن
تالارها
امور فرهنگی
سینما و تئاتر
نقد و بررسی فیلم تی تی
سلام
دوست عزیز
جهت انتشار آثار و یا حمایت از نویسندههای انجمن، اکنون به خانوادهی رمانیک بپیوندید.
با ما اوقات خوشی را تجربه خواهید کرد. 🌹
تالار
فراخوانها
آموزش
کار با انجمن
قوانین
کلی
قوانین
فرستادن موضوع و نوشته
بالا
پایین