انتشار یافتهها
تالارها
نوشتههای جدید
جستجو در تالارها
جدیدترینها
نوشتههای جدید
آیتمهای جدید
آخرین فعالیت
کاربران
کاربران ثبت نام شده
بازدیدکنندگان فعلی
بوفه
مدالها
حمایت مالی
اشتراک ویژه
بازیها
بازی 2048
مار بازی
ورود
ثبتنام
جدیدترینها
جستجو
جستجو
فقط جستجوی عنوانها
توسط:
نوشتههای جدید
جستجو در تالارها
منو
ورود
ثبتنام
نصب برنامه
نصب
★پیدا کردن رمانهای بینام★
سلام مهمون عزیز امیدوارم حالت خوب باشه. تا حالا شده خلاصهی یه رمانی که قبلاً خوندیش یادت باشه؛ اما اسم اثر رو فراموش کرده باشی؟! اگه این مشکل رو داری اصلاً نگران نباش، کافیه توی انجمن رمانیک ثبت نام کنی و خلاصه رمان رو توی این تاپیک بگی. اینطوری با یه تیر دو نشون زدی هم اسم رمانی که دنبالش بودی و پیدا میکنی، هم به خانواده بزرگ رمانیک میپیوندی و حالا میتونی کلی رمان جدید بخونی و اگه خواستی هم خودت دست به قلم بشی.
دوست داری اخبار طنز بنویسی؟ و باعث خندوندن کاربرا بشی؟ برای خبرنگار شدن بپر اینجا.
علاقه داری به نویسندهها کمک کنی تا اشکالات نگارشی خودشون رو برطرف کنن؟ برای ویراستار شدن کلیک کن.
به نظارت علاقه داری؟ دوست داری به نویسندهها توی پیشبرد اثرشون کمک کنی و ناظرباشی؟ آموزش هم داریم. کلیک کن^^
تو هم میتونی وبتون و مانگا و مانهوا ادیت بزنی! برای ادیتور شدن کلیک کن
برای پیوستن به تیم تدوین کلیک کن تا توی ساخت کلیپ حرفهای بشی.
برای اعلام آمادگی رنک بازرس کلیک کن تا توی حفظ و رعایت قوانین بهمون کمک کنی.
به طراحی جلد علاقه داری؟ دوست داری برای آثار یه جلد با خلاقیت خودت طراحی کنی؟ کلیک کن
. . .
تالارها
امور فرهنگی
سینما و تئاتر
نقد تئاتر جوجه تیغی
جاوا اسکریپت غیر فعال میباشد. برای تجربه بهتر، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
پاسخ به موضوع
نوشته
<blockquote data-quote="ansel" data-source="post: 9167" data-attributes="member: 15"><p>افشاری برخلاف لطفی، هجو را رویه کار خود قرار میدهد. برای هجو کردن از دو ترفند بهره میبرد. در یک سو او در قامت آن پسرک شهرستانی، تصویری از یک سرخپوست خلق میکند. سرخپوست آدمها را به خنده وامیدارد. او از یک دلقک تا یک قهرمان را به تصویر میکشد تا خودی نشان دهد. تا اثبات کند واجد استعداد است. حتی میتواند برنده تندیس اسکار شود. اگرچه تندیسی در دست دارد؛ ولی طعم خیالی بودن این لذت یک شبه، برای تلخکامی یک بازیگر کشف نشده است.</p><p></p><p>بهرام افشاری که این سالها تبدیل به بازیگر فعالی در تئاتر شده است، در عرصه نمایش کمدی به سبب فیزیک متفاوتش، به چهرهای جذاب و شاخص تبدیل شده است. بخشی از این اتفاق را باید به حضورش در آثار کوروش نریمانی – یکی از نویسندگان کمدی شاخص تئاتر عصر حاضر – ربط داد که از مشاورهاش در «جوجهتیغی» چندان هم دور از انتظار نبوده است. بهرام افشاری با اتکا به چنین عقبهای – برخلاف غلامحسین لطفی – نمایش خود را بنا میکند. او در دل ماجراست و به عنوان یک شاهد از این عرصه بیرون زده است. حال این سؤال را مخاطب به جوشش درمیآورد که آیا این یک واقعیت است؟</p><p></p><p>جواب سؤال در اثر بهرام افشاری چیزی میان آری یا خیر است. این تشتت به واسطه دو ویدئویی است که پخش میشود. در یکی با آدمهای معمولی برخورد میکنیم که گذشته یک شخصیت را بیان میکنند. در کلام آن انسجامی وجود دارد. به نظر روی یک شخص تمرکز دارند که باید آن را به شخص بهرام افشاری نسبت داد. اما در ویدئوی دوم با یک هرجومرج روبروییم. یکی تعریف میکند، یکی تمجید، یکی فحش میدهد و یکی از مردنش حرف میزند. یکی او را بازیگری شاخص معرفی میکند و دیگری او را یک مدیر. گویا بازیگران شناختهشده ویدئوی دوم در مورد یک شخص واحد سخن نمیگویند. این همانجایی است که واقعیت میان آری و خیر معلق میماند. افشاری قرار نیست با صراحت جواب دهد و آن را به تعلیق درمیآورد.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ansel, post: 9167, member: 15"] افشاری برخلاف لطفی، هجو را رویه کار خود قرار میدهد. برای هجو کردن از دو ترفند بهره میبرد. در یک سو او در قامت آن پسرک شهرستانی، تصویری از یک سرخپوست خلق میکند. سرخپوست آدمها را به خنده وامیدارد. او از یک دلقک تا یک قهرمان را به تصویر میکشد تا خودی نشان دهد. تا اثبات کند واجد استعداد است. حتی میتواند برنده تندیس اسکار شود. اگرچه تندیسی در دست دارد؛ ولی طعم خیالی بودن این لذت یک شبه، برای تلخکامی یک بازیگر کشف نشده است. بهرام افشاری که این سالها تبدیل به بازیگر فعالی در تئاتر شده است، در عرصه نمایش کمدی به سبب فیزیک متفاوتش، به چهرهای جذاب و شاخص تبدیل شده است. بخشی از این اتفاق را باید به حضورش در آثار کوروش نریمانی – یکی از نویسندگان کمدی شاخص تئاتر عصر حاضر – ربط داد که از مشاورهاش در «جوجهتیغی» چندان هم دور از انتظار نبوده است. بهرام افشاری با اتکا به چنین عقبهای – برخلاف غلامحسین لطفی – نمایش خود را بنا میکند. او در دل ماجراست و به عنوان یک شاهد از این عرصه بیرون زده است. حال این سؤال را مخاطب به جوشش درمیآورد که آیا این یک واقعیت است؟ جواب سؤال در اثر بهرام افشاری چیزی میان آری یا خیر است. این تشتت به واسطه دو ویدئویی است که پخش میشود. در یکی با آدمهای معمولی برخورد میکنیم که گذشته یک شخصیت را بیان میکنند. در کلام آن انسجامی وجود دارد. به نظر روی یک شخص تمرکز دارند که باید آن را به شخص بهرام افشاری نسبت داد. اما در ویدئوی دوم با یک هرجومرج روبروییم. یکی تعریف میکند، یکی تمجید، یکی فحش میدهد و یکی از مردنش حرف میزند. یکی او را بازیگری شاخص معرفی میکند و دیگری او را یک مدیر. گویا بازیگران شناختهشده ویدئوی دوم در مورد یک شخص واحد سخن نمیگویند. این همانجایی است که واقعیت میان آری و خیر معلق میماند. افشاری قرار نیست با صراحت جواب دهد و آن را به تعلیق درمیآورد. [/QUOTE]
درج نقلقولها...
پاسخ دادن
تالارها
امور فرهنگی
سینما و تئاتر
نقد تئاتر جوجه تیغی
سلام
دوست عزیز
جهت انتشار آثار و یا حمایت از نویسندههای انجمن، اکنون به خانوادهی رمانیک بپیوندید.
با ما اوقات خوشی را تجربه خواهید کرد. 🌹
تالار
فراخوانها
آموزش
کار با انجمن
قوانین
کلی
قوانین
فرستادن موضوع و نوشته
بالا
پایین