. . .

خبر میزبانی بی‌نقص بوسنی از رقابت‌های جهانی والیبال نشسته/ رضایی: آماده رویارویی با حریفان خود هستیم

تالار ورزش متفرقه

.Mahdieh

رمانیکی حامی
نویسنده افتخاری
شناسه کاربر
940
تاریخ ثبت‌نام
2021-09-17
آخرین بازدید
موضوعات
308
نوشته‌ها
919
پسندها
3,381
امتیازها
340
سن
24
محل سکونت
√کره خاکی√

  • #1
سرمربی تیم والیبال نشسته گفت: بازی‌های تدارکاتی بسیار خوبی داشتیم و شرایط بازیکنان و تیم ملی خوب است و آماده رویارویی با حریفان خود هستیم.
هادی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی والیبال نشسته کشورمان اظهار داشت: رقابت‌های جهانی امشب برگزار خواهد شد و تیم ملی کشورمان هم فردا در اولین دیدار خود برابر قزاقزستان قرار خواهد گرفت. شرایط تیم ملی بسیار خوب است، ما قبل از رقابت‌های جهانی هم توانستیم بازی های تدارکاتی خوبی را داشته باشیم. ما با تیم‌های آلمان، برزیل و قزاقستان بازی کردیم. با توجه به این که فکر می‌کنم در نیمه نهایی به برزیل بخوریم با برزیل بازی کردیم و قزاقستان هم که حریف اول ما است خوب بود که قبل از شروع مسابقات با هم بازی کردیم. آلمان هم تیم خوبی بود که ترجیح دادم با آلمان بازی کنیم. در مجموع شرایط خوبی داریم و آماده رویارویی با حریفان خود هستیم.

سرمربی تیم ملی درباره بازیکن 237 سانتی متری برزیل که خبرساز شده است عنوان کرد: بازیکن برزیل رقیبی برای مرتضی نیست، چرا که او تازه به دلیل قطع شدن پایش به تیم ملی برزیل آمده است و هرچند 237 قد دارد ولی او هنوز راه زیادی دارد تا به مهرزاد ما برسد و رقیبش باشد. از طرفی هم باید بگویم که تیم ها 12 نفر دارند و تنها یک بازیکن نمی‌تواند برای تیم ملی ما رقیب باشد همانطور که مرتضی مهرزاد یک دوازدهم تیم ملی است و والیبال نشسته به ورزش گروهی است و همه بازیکنان تلاش می‌کنند تا به موفقیت برسند. حضور بازیکن 237 سانتی متری برزیل تنها بعد رسانه ای دارد و در رسانه قشنگ است و نگرانی برای تیم ملی ایران وجود ندارد.

رضایی در خصوص میزبانی کشور بوسنی از رقابت های جهانی والیبال نشسته هم گفت: شرایط میزبانی بوسنی بسیار عالی است یک هتل بسیار خوب و تغذیه مناسب و خوبی را تدارک دیده اند و از نظر تغذیه هم همه چیز عالی بوده و حتی سالن بازی‌ها هم در محل هتل اقامت تیم ها تعبیه شده است. بوسنیایی ها میزبانی ویژه ای از این دوره از رقابت ها داشتند، به طوری که کل 400 نفر حاضر در این رقابت ها در یک هتل اسکان داده شده اند. شاید کم و کاستی های تشریفاتی وجود داشته باشد، اما همه شرایط از اینترنت در هتل تا دیگر امکانات برای ورزشکاران فراهم است.

 

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین