. . .

معرفی معرفی 5 اپ مطالعاتی

تالار تحصیل و دانشگاه

Sonay =)

مدیر تحصیل و دانشگاه
پرسنل مدیریت
مقام‌دار آزمایشی
مدیر
ویراستار
نام هنری
Sonay
مدیر
مدیر تالار تحصیل و دانشگاه
شناسه کاربر
6749
تاریخ ثبت‌نام
2023-09-23
موضوعات
165
نوشته‌ها
219
پسندها
547
امتیازها
303
محل سکونت
Fantasy World

  • #1
خب عزیزانم، نوبتی هم باشه نوبت درخواستای شماس. تو این تاپیک باحال‌ترین اپ‌های مطالعاتی رو بهتون معرفی میکنم. خب، خانم‌ها و آقایان، این یو و این اپ‌هامون:

  • My Study Life
یک برنامه عالی برای شروع سال تحصیلی یا ترم جدید است. این برنامه یکی از آن برنامه‌های مطالعه است که به عنوان یک برنامه‌ریز عمل می‌کند، اما با انعطاف پذیری بسیار بیشتری نسبت به برنامه‌ریزی کاغذی معمولی دارد.

یکی از بزرگ‌ترین نگرانی‌های افراد هنگام انتخاب برنامه‌ریز، سختی کار با برنامه است. برنامه‌ریزی یکسان ساعتی، روزانه یا هفتگی اصلا کار درستی نیست. چون شما انسان هستید، ممکن است کارهای غیرمنتظره داشته باشید، خسته شوید و یا حتی دلتان بخواهد برنامه‌ روزانه‌ را تغییر دهید.

جالب‌ترین چیز در مورد این اپلیکیشن این است که می‌توانید برنامه‌های چرخشی به آن اضافه کنید. آیا کلاسی دارید که یک روز در میان یا یک هفته در میان تشکیل می‌شود؟ مشکلی نیست! این برنامه به شما امکان می‌دهد طرح خود را انتخاب کنید.

مدرسه برنامه‌های سه ماهه یک ماهه و ترمی دارد. برخی از مدارس حتی در تمام طول سال در حال کار هستند. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانیدکارهای فوق برنامه را به ترکیب مورد نظرتان اضافه کنید و این کابوس برنامه ریزی را یک بار برای همیشه تمام کنید.


  • Evernote
اگر به دنبال جایی برای ذخیره تمام تحقیقات، داده‌ها یا یادداشت‌های خود هستید، Evernote پلتفرمی برای شما است. نسخه اصلی این برنامه رایگان است و بین رایانه و دستگاه‌های تلفن همراه همگام می‌شود. Evernote به شما امکان می‌دهد اطلاعات خود را جمع آوری کرده و همه آنها را در یک مکان ذخیره کنید.

برای مثال، اگر در حال نوشتن یک مقاله تحقیقاتی هستید، می‌توانید اطلاعات را از وب‌سایت‌ها و مقالات مختلف «کلید» کنید و همه آن‌ها را در یک صفحه ذخیره کنید. این پروسه اساسا یک پوشه الکترونیکی برای تمام یادداشت‌های شما است. دیگر نیازی به ورق زدن پشته‌های کاغذ برای یافتن آنچه به دنبالش هستید نیست.

اگر در دنیای پروژه های گروهی زندگی می‌کنید، می‌توانید با هم گروهی های خود نیز همکاری کنید. علاوه بر قابلیت چت، می‌توانید صفحاتی را نیز با آنها به اشتراک بگذارید و آنها نیز می‌توانند کارهای خود را با شما به اشتراک بگذارند. برای کسانی که با Evernote کار می‌کنند، ارتقاهایی (مانند حالت ارائه) وجود دارد که می‌توانید خریداری کنید. می‌توانید اطلاعات قیمت و قابلیت‌های اضافی را در وب سایت آنها بررسی کنید.


  • Quizlet
معلمان بیشتر و بیشتری شروع به استفاده از این برنامه برای کلاس های خود می‌کنند. طبق وب سایت آنها، بیش از ۴۰ میلیون نفر در هر ماه از آن هنگام مطالعه استفاده می‌کنند. این مقدار یک عدد بسیار چشمگیر است. پس کویزلت چیست؟ Quizlet یک وب سایت فلش کارت، مسابقه و بازی‌های مطالعاتی است که باید خودتان آن را بسازید. همچنین یک برنامه رایگان (ای او اس و اندروید) وجود دارد که می‌توانید برای مطالعه در حال حرکت آن را دانلود کنید. بنابرای بسیار ایده آل برای مطالعه در تعطیلات بهاری و عید است!

صفحه اصلی وب سایت نیز یک ابزار عالی است. یک نقشه بسیار زیبا و جذاب وجود دارد که نشان می‌دهد افراد از Quizlet برای مطالعه در سرتاسر جهان به‌صورت بلادرنگ برای چه چیزی استفاده می‌کنند. اما اگر می خواهید مجموعه ای از فلش کارت‌های دیجیتالی خود را بسازید یا در تست‍‍‌های تمرینی شرکت کنید، این سایت عالی است. معلمان از آن برای تعیین تکالیف امتحانی و سایر تکالیف استفاده می‌کنند.

از آنجایی که دنیا به افزایش اتکای خود به فناوری ادامه می‌دهد، می‌توانید انتظار داشته باشید که مطالب شما نیز دیجیتالی شود. این موضوع حداقل کوله پشتی شما را سبک تر می‌کند.


  • StudyBuddy
در حال حاضر فقط برای ای او اس در دسترس است و رایگان نیست. با این حال، با قیمت ۰.۹۹ دلار کاملا مقرون به صرفه است. این برنامه نسخه الکترونیکی یک دوست است که شما را در هنگام مطالعه در مسیر نگه می‌دارد.

با نشان دادن نحوه گذراندن زمان واقعی، شما را مسئول می‌کند. به استراحت در اواسط مطالعه علاقه دارید؟ برخلاف سایر برنامه‌های مطالعه، این برنامه به شما می‌گوید چه زمانی از ۱ تا ۳۰ دقیقه استراحت کرده‌اید. اگر برای بازگشت به مطالعه بیش از حد طول زمان را هدر دهید، به شما اطلاع می‌دهد.

بنابراین، اگر متوجه شده‌اید که اغلب با چیزهایی مانند پیام‌های متنی، ایمیل‌ها، هشدارهای اسنپ چت و غیره حواس‌تان پرت می‌شود، این برنامه ابزاری عالی برای شما خواهد بود. این برنامه وقفه‌ها را ردیابی می‌کند و در نموداری، زمان صرف شده برای مطالعه در مقابل زمان حواس پرتی نشان داده می شود. دیگر نمی‌توانید به خودتان دروغ بگویید. باید همیشه متمرکز بمانید.


  • SimpleMind
یکی از بهترین راه‌ها برای سازماندهی افکارتان استفاده از یک سازمان‌دهنده گرافیکی است. این برنامه برنامه‌ای است که به شما کمک می‌کند حافظه خود را با استفاده از نقشه‌های ذهنی برای طوفان فکری، پیگیری ایده‌ها و نشان دادن روشی برای عمل بهبود ببخشید. توابع مختلفی در این پلتفرم موجود است. به این برنامه باید به عنوان یک وب فکر کنید.در واقع شما در حال ترسیم ایده های خود هستید، اما همچنان می‌توانید تصاویر، ویدئوها، وب سایت‌ها و یادداشت‌ها را به نمودار خود اضافه کنید.

فرض کنید در حال تلاش برای سازماندهی پروژه نهایی خود برای شیمی هستید. تصمیم می‌گیرید که نحوه تهیه بستنی را توضیح دهید. این موضوع مرکز hub شماست. از آنجا می‌توانید ویدیوهایی را در YouTube پیدا کنید که این فرآیند را توضیح می‌دهند و آن‌ها را ذخیره کنید.

سپس می توانید تغییر دما را اضافه کنید و توضیح دهید که چگونه از مایع به جامد تبدیل می‌شود. اما اگر طعم یا مواد تشکیل دهنده را تغییر دهید، آیا این بخش تغییر می‌کند؟ این پاسخ می‌تواند یک بالون (یا گره) ایده دیگری باشد.
 

موضوعات مشابه

پاسخ‌ها
0
بازدیدها
17
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
16
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
27
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
20
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
28

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین