. . .

معرفی معرفی انیمه Attack on Titan

تالار انیمه
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

CANDY

مدیریت ارشد
پرسنل مدیریت
فرازین
بخشدار
مدیر
رصد کننده
طراح
تدوینگر
نام هنری
Minok
انتشاریافته‌ها
3
بخشدار
- امور فرهنگی
مدیر
تدوین+میکس+بازرس
شناسه کاربر
3457
تاریخ ثبت‌نام
2022-11-23
آخرین بازدید
موضوعات
989
نوشته‌ها
2,381
راه‌حل‌ها
40
پسندها
3,898
امتیازها
436
سن
20
محل سکونت
جنگل‌متروکه‌افکار(:

  • #1

حمله به تایتان -Attack on Titan​

بهترین انیمه های 2023

کارگردان: شیکی ساتوشی
ژانر: خیال‌پردازی تیره‌ و ‌تار
فصل چهارم
انیمه Attack on Titan با قسمت اول خود مسائل حاضر در جهان بزرگ این قصه را که الگوهای داستان‌گویی، مدل شخصیت‌پردازی، نحوه‌ی کارگردانی و در کل فرم روایت قصه‌ی خویش است، معرفی می‌کند؛ به طوری که مخاطب وقتی مدت‌ها بعد به فصل سوم و چهارم اثر می‌رسد خود را در برابر اثری می‌بیند که می‌شود آن را لمس کرد.

نخستین موردی که از دنیای Attack on Titan توجه مخاطب را به خود جلب می‌کند، تصویرسازی‌های خاص و استفاده‌ی عالی سازندگان از مدیوم انیمه برای ارائه‌ی سکانس‌هایی منحصر‌به‌فرد است. این سریال در لحظه به لحظه‌ی خود ابایی از اغراق در تصویرسازی‌ها ندارد و گاهی فقط و فقط با تصویر قصه می‌گوید. انیمه Attack on Titan در فصل چهارم درد و غم را به شکلی مثال‌زدنی در آغوش می‌کشد.

داستان این انیمه که از بهترین انیمه های 2023 است، از منطقه شیگانشینا در دیوار ماریا شروع می‌شود. ارن یگر به همراه پدرش گریشا یگر، مادرش کارلا یگر و خواهرخوانده‌اش میکاسا آکرمن در آرامش زندگی می‌کند. اما همه چیز با پیدا شدن یک تایتان غول آسا به هم می‌ریزد. غولی که اندازه‌اش ۶۰ متر است و با پای خود دروازه شیگانشینا را نابود می‌کند. با نابود شدن دروازه، تایتان‌های خالص به داخل منطقه شیگانشینا حمله ور می‌شوند.

در پی این حمله مادر ارن به دست تایتانی خندان خورده می‌شود. در همان حال که مردم درحال فرار از شیگانشینا به دیوار رز بودند، تایتانی زره پوش پدیدار می‌شود و دیوار ماریا را سوراخ می‌کند بعد ناپدید می‌شود و دیوار ماریا سقوط می‌کند. بعد از این اتفاق‌ها ارن قسم می‌خورد که انتقام مادرش و همه انسان‌ها را از تایتان‌ها بگیرد.
 
نام موضوع : معرفی انیمه Attack on Titan دسته : انیمه
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین