اینجا رمانیکــ ـه!

با عضویت در رمانیک، شما قادر خواهید بود با دیگر اعضای انجمن بحث کنید، به اشتراک بگذارید و پیام خصوصی ارسال کنید.

عضویت! **پیدا کردن رمان بی نام**

بحث و گفتگو قراره با بهترین کسی که تو زندگیته و دوستش داری بری برا1ساعت یه جایی “توی شهر”تاب بخورید.جاشم قراره تو تعیین کنی.کجا میرید؟

  • نویسنده موضوع نویسنده موضوع BAD_GRIL
  • تاریخ شروع تاریخ شروع

BAD_GRIL

رمانیکی نقره‌ای
Thread Owner
مقام‌دار آزمایشی
ناظر
منتقد
طراح
نام هنری
Kameliya
آزمایشی
طراح+منتقد
شناسه کاربر
1062
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-16
آخرین بازدید
نوشته‌ها
1,012
راه‌حل‌ها
22
پسندها
4,779
امتیازها
641
سن
22
محل سکونت
لاس‌ و‌ گاس
سکه
10,072
حذف نیمچه بودن و ارتقا به کاربر رمانیکی
نام هنری
Kameliya
آزمایشی
طراح+منتقد
قراره با بهترین کسی که تو زندگیته و دوستش داری بری برا1ساعت یه جایی “توی شهر”تاب بخورید.جاشم قراره تو تعیین کنی.کجا میرید؟

و این بخش فضولی😂😂😂😂😂😂😂😂😂
کجا؟! چرا؟! با کی؟
 
دره زیبا یا کوه
همینجوری
نمیگم اینو
 
دره ارغوان ایلام خیلی جای قشنگیه🚶 بیاین با هم بریم😄
 
والا ماهشهر جای تفریحی نداره😪

یه پارک ارم توی جراحی میمونه که ۴۵ دقیقه راه هستش و تمام چاله هاش رو هم حفظ هستیم
شاید برم بوارده آبادان شاید سینمانفت آبادان شاید بازار ته لنجی آبادان این سه تا توی لیست من هست

اشتباه نشه ما اصالتا آبادانی هستیم😁 توی ماهشهر زیاد گردش نمیکنیم
 
می برمش قطب جنوب تا یخ بزنه
من به شخصه میکشمت دختر ادم کسیو که دوسششش داره و بهتررررین شخص تو زندگیشههه میبره قطب جنوب تا یخ بزنش پس اگه جای اینا کسی که ازش متفر بودی چیکارش میکردی لابد میبردیش جهنم تا آتیشش بزنی@_#
 
آخرین ویرایش:
مشکل اینه عزیزترینم کسی هستش که از دشمنم برام بدتره
 
بندر چابهار
قشم
شیراز
جاهای قشنگی هستن و علاوه بر اون، شیراز غذاهای خوشمزه ای داره
 

موضوعات مشابه

پاسخ‌ها
3
بازدیدها
696

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 0, کاربران: 0, مهمان‌ها: 0)

کاربرانی که این موضوع را خوانده‌اند (مجموع کاربران: 1)

عقب
بالا