اینجا رمانیکــ ـه!

با عضویت در رمانیک، شما قادر خواهید بود با دیگر اعضای انجمن بحث کنید، به اشتراک بگذارید و پیام خصوصی ارسال کنید.

عضویت! **پیدا کردن رمان بی نام**

آزمون شخصیت شناسی افراد از روی نحوه گرفتن گوشی در دست!

تست

A.m...

رمانیکی طلایی
Thread Owner
مدیر بازنشسته
شناسه کاربر
373
تاریخ ثبت‌نام
2021-02-20
آخرین بازدید
نوشته‌ها
1,513
پسندها
12,484
امتیازها
737
سکه
1,613
 
1. استفاده از یک دست برای گرفتن گوشی و کار با آن


اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که فیدهای خبری خود را تنها با یک دست چک کرده و می‌خوانید یا تنها با یک دست تایپ کرده و تب می‌زنید بنابراین باید گفت که شما فردی با اعتماد به نفس بسیار بالا هستید. شما شخصی هستید که حاضر است ریسک‌های منطقی انجام دهد. ریسک‌هایی که به دستیابی به نتایجی خوب کمک می‌کند. با این حال، شما در بحث ارتباط با دیگران کاملا برعکس و محتاطانه عمل می‌کنید. به این معنا که ترجیح می‌دهید قبل از اینکه تصمیم بگیرید با کسی رابطه برقرار کنید وقت کافی صرف کنید تا بفهمید آیا به این شخص در زندگی خود نیاز دارید یا نه. به همین خاطر، دیگران ممکن است شما را فردی منزوی، درون گرا و محتاط ببینند.
 
2. استفاده از یک دست برای گرفتن گوشی و انگشت دست دوم برای کار با نمایشگر


این روش گرفتن گوشی در دست، خرد شما را نشان می‌دهد. شما فردی باهوش، عاقل، منطقی و محتاط هستید و قبل از اینکه کار خود را شروع کنید هر کاری را به ترتیب اهمیت اولویت‌بندی کرده و در چندین مرحله انجام می‌دهید. همچنین، برای هر چیزی که در زندگیتان اتفاق می‌افتد دلیل و منطق می‌آورید و فریب دادن شما کار سختی است. با این حال، شما در بحث رابطه عاشقانه، چندان خردمندانه عمل نمی‌کنید. چرا که اغلب سریع و بدون فکر تصمیم می‌گیرید و گاهی اوقات همین امر می‌تواند به روابطی که در آن هستید آسیب برساند. علاوه بر این، در بحث عشق، گاهی قضاوت‌هایی نابجا و کوته‌فکرانه دارید.
 
3. از هر دو دست برای گرفتن و حرکت دادن صفحه گوشی استفاده می کنید


استفاده از هر دو دست برای گرفتن و حرکت دادن گوشی، نشان دهنده ی عشق شما به سرعت است. شما سریع، کارآمد و همیشه آماده تصمیم گیری هستید، به راحتی شرایط جدید را می پذیرید و خود را با آن وفق می دهید.در راوبط عاطفی و عشقی خیلی موفق نیستید، نمی توانید به راحتی به شخص مورد علاقه ی خود نزدیک شوید و همین او را از ادامه ی این رابطه می ترساند.
 
4. گوشی را با یک دست می گیرید و با انگشت اشاره دست دیگر صفحه را حرکت می دهید


این روش نگه داشتن نشان دهنده ی خلاقیت شماست. شما ایده های زیادی دارید که سعی می کنید آن ها در زندگی به کار ببرید، تنهایی را دوست دارید چون باعث می شود بهتر فکر کنید و کاری را ارائه دهید که همه را متعجب کند.

کار هایی که انجام می دهید چه یک نقاشی باشد و چه نوشتن یک کتاب معمولا موفقیت زیادی را به همراه خواهد داشت.

شما در راوابط عاشقانه بسیار خجالتی هستید و همین شما را از شروع یک رابطه جدید دور می کند. اما اگر با شخصی وارد رابطه شوید، قطعا عاشق شخصیت شما می شود.
 

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 0, کاربران: 0, مهمان‌ها: 0)

کاربرانی که این موضوع را خوانده‌اند (مجموع کاربران: 1)

عقب
بالا