. . .

خبر سرفیس‌های جدید اواخر شهریور در «رویداد ویژه» مایکروسافت رونمایی می‌شوند

تالار متفرقه دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
142
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1

مایکروسافت با ارسال دعوت‌نامه از برگزاری «رویدادی ویژه» در اواخر شهریور خبر داده است که احتمالاً روی سرفیس متمرکز خواهد بود.

مایکروسافت دعوت‌نامه‌ی «رویدادی ویژه» را که ماه آینده‌ی میلادی در شهر نیویورک برگزار می‌شود، برای رسانه‌ها ارسال کرده است. مایکروسافت معمولاً رونمایی مدل‌های جدید سرفیس را در ماه شهریور انجام می‌دهد و احتمالاً رویداد جدید نیز بر سرفیس متمرکز خواهد بود.
بر اساس اعلام مایکروسافت، کنفرانس ویژه‌ی این شرکت در تاریخ ۲۱ سپتامبر ۲۰۲۳ (۳۰ شهریور ۱۴۰۲) برگزار می‌شود.
شایعه‌ها می‌گویند مایکروسافت روی سرفیس گو ۴ و سرفیس لپ تاپ استودیو ۲ و سرفیس لپ تاپ گو ۳ کار می‌کند و این محصولات را پاییز امسال در دسترس مشتریانش قرار می‌دهد.
احتمالا سرفیس لپ تاپ گو ۳ به جدیدترین پردازنده های اینتل و گرافیک قدرتمندتر و درگاه‌های متنوع‌تر مجهز خواهد بود. گفته می‌شود مایکروسافت تولید مدل آرم سرفیس گو ۴ را به تعویق انداخته است و قصد دارد در این لپ تاپ از پردازنده‌ اینتل استفاده کند. احتمالا لپ تاپ مایکروسافت سرفیس گو ۳ با پردازنده‌ی نسل ۱۲ اینتل از راه خواهد رسید.
مایکروسافت اوایل سال ۲۰۲۳ به‌هنگام تعدیل گسترده‌ی نیروها گفت که قصد دارد تغییراتی در لاین‌آپ سخت‌افزاری‌اش اعمال کند. در پی آن تغییرات، تولید ماوس و کیبورد و وب کم اختصاصی مایکروسافت به پایان رسید و این شرکت تصمیم گرفت به‌طور کامل روی برند سرفیس متمرکز شود. ممکن است مدل‌های جدید وب کم مایکروسافت تحت برند سرفیس تولید شوند.

مایکروسافت احتمالاً در مراسم ۳۰ شهریور جزئیاتی درباره‌ی به‌روزرسانی بزرگ بعدی ویندوز ۱۱ نیز منتشر می‌کند. مایکروسافت اوایل امسال گفت که در ماه سپتامبر (شهریور و مهر) به‌روزرسانی بزرگی در دسترس کاربران ویندوز ۱۱ قرار می‌دهد که شامل پشتیبانی بومی از فایل‌های RAR و تغییر صفحه‌ی اصلی منوی تنظیمات و ارائه‌ی دسترسی اولیه‌به هوش مصنوعی کوپایلت است.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین