. . .

معرفی ربات انسان‌نمای Apollo با هدف کمک به انسان‌ در محیط‌های کاری معرفی شد

تالار معرفی ابزار دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
133
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1
ربات انسان نمای آپولو

ربات Apollo شرکت Apptronik با قد ۱٫۷ متر و وزن حدود ۷۲ کیلوگرم می‌تواند بارهایی با وزن حداکثر ۲۵ کیلوگرم را جابه‌جا کند.

پیش‌از این در زومیت خواندیم که Apptronik قصد دارد آیفون صنعت رباتیک را تولید کند. این شرکت امروز از ربات مذکور رونمایی کرد که هدف از تولید آن کمک به انسان‌ها در محیط‌های کاری است.
ربات انسان‌نمای Apollo ابتدا برای جابه‌جایی و حمل کیف و وسایل بخش تدارکات و تولید طراحی شده بود اما Apptronik اعتقاد دارد از آن در ساخت‌وساز، صنعت نفت و گاز، تولید لوازم الکترونیکی، خرده‌فروشی، تحویل بسته در خانه‌، مراقبت‌ از سالمندان و موارد دیگر نیز استفاده خواهد شد. این ربات پس‌از معرفی CyberOne شیائومی رونمایی شد؛ ربات انسان‌نمای چینی‌ها که شباهت زیادی با ربات انسان‌نمای تسلا داشت.
آپولو ۱۷۵ سانتی‌متری که ۷۲ کیلوگرم وزن دارد، امکان بلندکردن وسایل مختلف با حداکثر وزن ۲۵ کیلوگرم را دارد. طبق اعلام Apptronik، این شرکت با سبک‌تر کردن بازوهای ربات خود نسبت‌به وزنی که می‌تواند بلند کند، کارایی آن را بهبود داده است. این محصول از باتری‌های قابل‌تعویض بهره می‌برد که هرکدام با شارژ کامل تا چهار ساعت کار می‌کنند. بدین‌ترتیب Apollo درمقایسه با ربات‌هایی که قبل‌از استفاده باید با شارژر دیواری شارژ شوند، انعطاف‌پذیری بیشتری دارد. Apptronik در بیانیه‌ی مطبوعاتی خود نوشت:


به‌طور خلاصه، رویکرد مبتنی‌بر باتری ربات Apollo به‌معنی کارایی عملیاتی بیشتر برای مشتریان است.
- Apptronik
ربات انسان نمای آپولو

ربات انسان نمای آپولو

ربات انسان نمای آپولو

ربات انسان نمای آپولو


Apptronik ربات Apollo را به‌عنوان محصولی درنظر می‌گیرد که می‌تواند خود را با محیط‌های کاری وفق دهد. این شرکت اعلام کرده ماژولار بودن طراحی رباتش به کاربران اجازه می‌دهد از آن به‌عنوان ربات انسان‌نمای واقعی که پیاده‌روی می‌کند بهره ببرند یا درحالت نیمه‌تنه روی چرخ از آن استفاده کنند و حتی می‌توان آپولو را به‌طور ثابت روی پایه قرار داد.
سر و سینه‌ی Apollo به پنل‌های دیجیتالی مجهز شد تا چهره‌ای دوستانه و شبیه انسان داشته باشد و کارگران از کار کردن درکنار آن احساس راحتی کنند.
Apptronik هنوز قیمت Apollo را به‌صورت عمومی اعلام نکرده است. درهر صورت می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر سری به سایت رسمی این شرکت بزنید.
 
  • گل رز
واکنش‌ها[ی پسندها]: 1 user
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین