اینجا رمانیکــ ـه!

با عضویت در رمانیک، شما قادر خواهید بود با دیگر اعضای انجمن بحث کنید، به اشتراک بگذارید و پیام خصوصی ارسال کنید.

عضویت! **پیدا کردن رمان بی نام**

مهم جزیره بن شدگان🚫

  • نویسنده موضوع نویسنده موضوع Romanik Bot
  • تاریخ شروع تاریخ شروع
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

Romanik Bot

رمانیک بات
Thread Owner
کاربر VIP
شناسه کاربر
235
تاریخ ثبت‌نام
2020-12-27
آخرین بازدید
نوشته‌ها
1,152
پسندها
7,884
امتیازها
218
محل سکونت
romanik.ir
سکه
101,238
※به نام خدا※
جزیره بن شدگان انجمن رمانیک

با عرض سلام و وقت بخیر به تمامی کاربران انجمن رمانیک

این تایپک جهت اطلاع رسانی به تمامی کاربرانی است که به هر دلیل یا علتی به مدت زمان های داعم یا موقت دسترسیشان از چت یا انجمن گرفته شده است و اجازه حضور در آن را ندارند.

*پ.ن: در این تایپک بجز مدیران ارشد هیچکس حق تایپ ندارد!


《کادر مدیریت انجمن رمانیک》
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
نام کاربر متخلف: @masoud30
مدت محرومیت: دائم
علت: اینجا انجمن ادبیست نه دوست‌یابی!

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:



نام کاربر متخلف: @****
مدت محرومیت: دائم
علت: توهین، فحاشی!

پ.ن: لطفا در هنگام ورود به انجمن کمی ادب و شعور با خود به همراه داشته باشید‌!

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
نام کاربر متخلف: @arashb
مدت محرومیت: دائم
علت: اینجا انجمن ادبیست نه دوستیابی!

پ.ن: من نمی دونم هدف شما از این کارهای فراتر از لا شعوری چیست اما در نظر داشته باشید که دور زدن قوانین انجمن به ضرر خودتون خواهد بود!
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

نام کاربر متخلف: @NIKA...
مدت محرومیت: یک هفته از چت
علت: توهین، بهم زدن جو چت، نام بردن از دیگر انجمن‌ها، بی اعتنای نسبت به اخطار کادر ارشد!

پ.ن: کاربر محترم، این بار دفعه دومی هست که از چت به خاطر بهم زدن جو چت بن می شید، چند بار اخطار گرفتید و گوش نکردید، تیم متوجه منظور و قصد شما از این که جو چت را بهم می زنید و حرف‌هایی که به زبون میارید نیست! اما مطمعن باشید که دفعه دیگر تکرار بشه بن دائم برای شما اعمال خواهد شد!!
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
نام کاربر متخلف: @sPEcTER
مدت: سه روز
دلیل: سواستفاده از رنگ بازرس، بهم زدن جو، تبلیغ در انجمن همکار
پ.ن: رنگ و دسترسی ک میدم برای اینه ک سواستفاده کنین؟ پیامای خودتون رو پاک کنین؟ شما مثلا مدیر بودین و الگو!!! این به کنار، تبلیغ تو انجمن همکار رو چکار کنم؟؟ همون اول بهت گفتم تبلیغ نشه، چندبار هم گفتم، نگفتم؟ تبلیغ هم ی طرف، توهین به مدیر اونجا؟ بعد کشوندن دعوا تو انجمن من؟ دیگه حرفی ندارم بزنم، سه روز بن میکنم اگه یک‌بار دیگه ببینم یک هزارم همچین اتفاقی بیوفته بن دائم میزنم.
 
کاربر متخلف: با تاسف @hakan
مدت محرومیت: دائم.
علت: تبلیغ در انجمن همکار و گوش ندادن به اخطار‌های مدیرکل.
پ.ن: دفعه قبل ازت قول گرفتم توی انجمن همکار تبلیغ نشه، گفتم نمیخوام ناراحتی پیش بیاد و تو هم گفتی باشه، الان میبینم اونجا تبلیغ شده و تو حتی نمی‌خوای قبول کنی و به من میگی نه بابا، این کاربری که جدید اومده اصلا تو انجمنا نیست، تبلیغ رو ندید بگیرم یا دروغت رو؟
صبر منم حدی داره، موفق باشی🌸
 
کاربر متخلف: @milad
مدت محرومیت: دائم
علت: تبلیغ مجدد انجمن خود

یک بار به دلیل تبلیغ بن شدند و با اکانت دیگه‌ای تبلیغ رو ادامه دادند.
 
کاربر @نیکی

مدت محرومیت: همیشه
علت: مولتی اکانت
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

پاسخ‌ها
0
بازدیدها
322
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
214

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 0, کاربران: 0, مهمان‌ها: 0)

کاربرانی که این موضوع را خوانده‌اند (مجموع کاربران: 2)

عقب
بالا