. . .

دانستنی تا کنکور این چند کار را انجام دهید

تالار تحصیل و دانشگاه

Sonay =)

مدیر تحصیل و دانشگاه
پرسنل مدیریت
مقام‌دار آزمایشی
مدیر
ویراستار
نام هنری
Sonay
مدیر
مدیر تالار تحصیل و دانشگاه
شناسه کاربر
6749
تاریخ ثبت‌نام
2023-09-23
موضوعات
165
نوشته‌ها
219
پسندها
547
امتیازها
303
محل سکونت
Fantasy World

  • #1
ا کنکور این چند کار را انجام دهید:



۱. با توجه به برگزاری امتحانات نهایی کتاب ها و جزوات و سوالات نشان دار را مرور کرده اید. اگر روی تسلط بر مباحث و مفاهیم درسی در زمان باقی مانده شک دارید تورق سریع انجام دهید. تورق سریع یعنی مرور همه جانبه مطالب با سرعت بهینه. وسواسی عمل نکنید. ببینید و گذر کنید. فرمول های اصلی، شکل ها و جداول را نگاه کنید.

۲. تیپ بندی سوالاتی را که در هر درس پاسخ نمی دهید مشخص کنید. حتما آن ها را روی برگه کاغذ بنویسید. با انجام این کار شما مطالب را ناخودآگاه در ذهن تان مرور می کنید و طبقه بندی جدیدی در ذهن تان ایجاد می شود. از طرف دیگر بخشی از مطالب را از ذهن تان حذف می کنید. شما با این کار قبل از رویارویی با این سوالات تصمیم گرفته اید که واکنش تان چه باشد نه هنگام آزمون دادن.

۳. از قبل مشخص کنید که برای هر دفترچه چند دقیقه زمان می گذارید. زمان ذخیره شده مطلوب حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه را برای هر دفترچه در نظر بگیرید تا در دور دوم پاسخ گویی به سراغ سوالات نشان دار بروید.

۴. هنگام پاسخ گویی به سوالات در روز کنکور متمرکز باشید. قرار نیست به تمام سوالات پاسخ دهید. ابتدا به دنبال سوالات ساده باشید. سوالاتی که تیپ بندی آن را از قبل دیده اید و از آن دست سوالات حل کرده اید. برای اطمینان از گلچین کردن سوالات ساده حتما تا آخرین سوال هر درس را در دور اول پاسخ گویی ببینید.

۵. از غروب روز قبل از کنکور مطالعه نکنید. در ذهن تان تصمیم هایی که برای آزمون فردا گرفته اید مرور کنید. این روزها هوا سرد است. لباس گرم بپوشید. بیرون بروید. قدم بزنید. ذهن تان را آرام کنید.

۶. برای فردا آماده شوید. چند مداد نرم و پاک کن برای روز کنکور به همراه داشته باشید. ساعت مچی ساده، یک بطری آب و چند شکلات همراه تان باشد تا بنابر قوانین حوزه برگزاری کنکور بتوانید از آن ها استفاده کنید.



بهترین خودتان باشید.
 

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین