انتشار یافتهها
تالارها
نوشتههای جدید
جستجو در تالارها
جدیدترینها
نوشتههای جدید
آیتمهای جدید
آخرین فعالیت
کاربران
کاربران ثبت نام شده
بازدیدکنندگان فعلی
بوفه
مدالها
حمایت مالی
اشتراک ویژه
بازیها
بازی 2048
مار بازی
ورود
ثبتنام
جدیدترینها
جستجو
جستجو
فقط جستجوی عنوانها
توسط:
نوشتههای جدید
جستجو در تالارها
منو
ورود
ثبتنام
نصب برنامه
نصب
★پیدا کردن رمانهای بینام★
سلام مهمون عزیز امیدوارم حالت خوب باشه. تا حالا شده خلاصهی یه رمانی که قبلاً خوندیش یادت باشه؛ اما اسم اثر رو فراموش کرده باشی؟! اگه این مشکل رو داری اصلاً نگران نباش، کافیه توی انجمن رمانیک ثبت نام کنی و خلاصه رمان رو توی این تاپیک بگی. اینطوری با یه تیر دو نشون زدی هم اسم رمانی که دنبالش بودی و پیدا میکنی، هم به خانواده بزرگ رمانیک میپیوندی و حالا میتونی کلی رمان جدید بخونی و اگه خواستی هم خودت دست به قلم بشی.
دوست داری اخبار طنز بنویسی؟ و باعث خندوندن کاربرا بشی؟ برای خبرنگار شدن بپر اینجا.
علاقه داری به نویسندهها کمک کنی تا اشکالات نگارشی خودشون رو برطرف کنن؟ برای ویراستار شدن کلیک کن.
به نظارت علاقه داری؟ دوست داری به نویسندهها توی پیشبرد اثرشون کمک کنی و ناظرباشی؟ آموزش هم داریم. کلیک کن^^
تو هم میتونی وبتون و مانگا و مانهوا ادیت بزنی! برای ادیتور شدن کلیک کن
برای پیوستن به تیم تدوین کلیک کن تا توی ساخت کلیپ حرفهای بشی.
برای اعلام آمادگی رنک بازرس کلیک کن تا توی حفظ و رعایت قوانین بهمون کمک کنی.
به طراحی جلد علاقه داری؟ دوست داری برای آثار یه جلد با خلاقیت خودت طراحی کنی؟ کلیک کن
. . .
تالارها
علوم و فناوری
مباحث دیجیتال
متفرقه دیجیتال
بررسی بازی Bloodstained: Ritual of the Night
جاوا اسکریپت غیر فعال میباشد. برای تجربه بهتر، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
پاسخ به موضوع
نوشته
<blockquote data-quote="im tomoon" data-source="post: 16659" data-attributes="member: 34"><p>به شخصه، مشکلی با استفادهی مجدد از المانهای آشنای بازیهای قدیمی، مانند دشمنان، کاراکترها یا لوکیشنهای مشابه در بازی جدید ندارم. اتفاقاً این المانهای آشنا باعث میشود طرفداران قدیمی بازیهای کسلوینیا، باری دیگر خاطرات شیرینی که از این مجموعه بازی داشتند را به یاد بیاورند. اما به همان میزان که سازنده از المانهای آشنا استفاده میکند، از میزان نوآوری، منحصربهفرد بودن و در نتیجه تاثیرگذاری روی مخاطب کم میشود. درست است که در این بازی با تعدادی کاراکتر، دشمن و لوکیشن جدید نیز روبهرو میشویم، ولی این المانهای جدید به هیچوجه نمیتوانند در کیفیت طراحی و اصالت به گرد پای نمونههای قدیمی و آشنای بازیهای کسلوینیا برسند. المانهای جدیدِ بازی آنقدری که باید و شاید اسرار آمیز و مرموز نیستند و المان های قدیمی و آشنای بازی هم از آنجایی که مقدمهچینی لازم برای حضورشان صورت نگرفته است، به دنیای بلاداستید خوب جفت و جور نمیشوند. برای آنهایی که آشنایی کمتری با دنیای کسلوینیا داشته باشند، شاید وجود و حضور چنین المانهای کمی غیرمنطقی هم به نظر برسد. این امر، یعنی جفتوجور نشدن قدیمیها با جدیدها باعث شده است آن اتمسر تأثیرگذار و به یادماندنی بازیهای قدیمی کسلوینیا به دست نیاید و همین امر هم درنهایت از تبدیل جدیدترین ساختهی ایگاراشی به اثری شاهکار و بهیادماندنی جلوگیری میکند.</p><p></p><p>دلیل اصلی عدم جذابیت داستان در استفاده کمتعداد از کاتسینها برای روایت داستان و وقت کمی است که سازنده برای شخصیتپردازی و ایجاد ارتباط با کاراکترهای اصلی بازی اختصاص داده است</p><p></p><p>تا بحث از نقاط ضعف بازی است بد نیست اشارهای به داستان بازی هم داشته باشیم. در بازی بلاداستیند همانطور که دیدید با داستان نسبتاً جذابی طرف هستیم، اما متاسفانه این بار هم شیوهی روایت داستان بههیچ وجه جذاب و درگیر کننده نیست. دلیل اصلی این عدم جذابیت هم در استفاده کمتعداد از کاتسینها برای روایت داستان و وقت کمی است که سازنده برای شخصیتپردازی و ایجاد ارتباط با کاراکترهای اصلی بازی اختصاص داده است. سیستم روایت داستان این بازی به این شکل است: شما مرحلهای را پشت سر میگذراید، کات سینی کوتاه و بیدلیل از آسمان ظاهر میشود، کمی داستان را پیش میبرد و دوباره وارد فاز بعدی بازی میشوید و تا ساعتها بعد دیگر اثری از داستان بازی نخواهید دید. دراینمیان هیچ دلیلی وجود ندارد که شما خود را درگیر داستان احساس کنید و میتوانید بهراحتی و بدون توجه به وقایع داستانی، بازی را پیش ببرید. متاسفانه این شخصیتپردازی ضعیف کاراکترها و عدم برقراری ارتباط مخاطب با کاراکتر اصلی یکی دیگر از دلایلی است که نمیگذارد لقب شاهکار را تقدیم ساختهی جدید استاد ایگاراشی کنیم. این در حالی است که کاراکتر الوکارد از نسخه سیمفونی آو دِ نایت، لقب یکی از ماندگارترین و در عین حال دوستداشتنیترین کاراکترهای بازیهای ویدیویی را با خود یدک میکشد. جدا از طراحی بینظیر و خیرهکنندهی کاراکتر الوکارد و حرکات نرم و زیبایش که میتوان کتابها در وصفش نوشت، دوستان در آن سالها میتوانستند با چهار خط دیالوگ، طوری داستان بگویند و شخصیت بپردازند که تا عمر داریم فراموششان نکنیم!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="im tomoon, post: 16659, member: 34"] به شخصه، مشکلی با استفادهی مجدد از المانهای آشنای بازیهای قدیمی، مانند دشمنان، کاراکترها یا لوکیشنهای مشابه در بازی جدید ندارم. اتفاقاً این المانهای آشنا باعث میشود طرفداران قدیمی بازیهای کسلوینیا، باری دیگر خاطرات شیرینی که از این مجموعه بازی داشتند را به یاد بیاورند. اما به همان میزان که سازنده از المانهای آشنا استفاده میکند، از میزان نوآوری، منحصربهفرد بودن و در نتیجه تاثیرگذاری روی مخاطب کم میشود. درست است که در این بازی با تعدادی کاراکتر، دشمن و لوکیشن جدید نیز روبهرو میشویم، ولی این المانهای جدید به هیچوجه نمیتوانند در کیفیت طراحی و اصالت به گرد پای نمونههای قدیمی و آشنای بازیهای کسلوینیا برسند. المانهای جدیدِ بازی آنقدری که باید و شاید اسرار آمیز و مرموز نیستند و المان های قدیمی و آشنای بازی هم از آنجایی که مقدمهچینی لازم برای حضورشان صورت نگرفته است، به دنیای بلاداستید خوب جفت و جور نمیشوند. برای آنهایی که آشنایی کمتری با دنیای کسلوینیا داشته باشند، شاید وجود و حضور چنین المانهای کمی غیرمنطقی هم به نظر برسد. این امر، یعنی جفتوجور نشدن قدیمیها با جدیدها باعث شده است آن اتمسر تأثیرگذار و به یادماندنی بازیهای قدیمی کسلوینیا به دست نیاید و همین امر هم درنهایت از تبدیل جدیدترین ساختهی ایگاراشی به اثری شاهکار و بهیادماندنی جلوگیری میکند. دلیل اصلی عدم جذابیت داستان در استفاده کمتعداد از کاتسینها برای روایت داستان و وقت کمی است که سازنده برای شخصیتپردازی و ایجاد ارتباط با کاراکترهای اصلی بازی اختصاص داده است تا بحث از نقاط ضعف بازی است بد نیست اشارهای به داستان بازی هم داشته باشیم. در بازی بلاداستیند همانطور که دیدید با داستان نسبتاً جذابی طرف هستیم، اما متاسفانه این بار هم شیوهی روایت داستان بههیچ وجه جذاب و درگیر کننده نیست. دلیل اصلی این عدم جذابیت هم در استفاده کمتعداد از کاتسینها برای روایت داستان و وقت کمی است که سازنده برای شخصیتپردازی و ایجاد ارتباط با کاراکترهای اصلی بازی اختصاص داده است. سیستم روایت داستان این بازی به این شکل است: شما مرحلهای را پشت سر میگذراید، کات سینی کوتاه و بیدلیل از آسمان ظاهر میشود، کمی داستان را پیش میبرد و دوباره وارد فاز بعدی بازی میشوید و تا ساعتها بعد دیگر اثری از داستان بازی نخواهید دید. دراینمیان هیچ دلیلی وجود ندارد که شما خود را درگیر داستان احساس کنید و میتوانید بهراحتی و بدون توجه به وقایع داستانی، بازی را پیش ببرید. متاسفانه این شخصیتپردازی ضعیف کاراکترها و عدم برقراری ارتباط مخاطب با کاراکتر اصلی یکی دیگر از دلایلی است که نمیگذارد لقب شاهکار را تقدیم ساختهی جدید استاد ایگاراشی کنیم. این در حالی است که کاراکتر الوکارد از نسخه سیمفونی آو دِ نایت، لقب یکی از ماندگارترین و در عین حال دوستداشتنیترین کاراکترهای بازیهای ویدیویی را با خود یدک میکشد. جدا از طراحی بینظیر و خیرهکنندهی کاراکتر الوکارد و حرکات نرم و زیبایش که میتوان کتابها در وصفش نوشت، دوستان در آن سالها میتوانستند با چهار خط دیالوگ، طوری داستان بگویند و شخصیت بپردازند که تا عمر داریم فراموششان نکنیم! [/QUOTE]
درج نقلقولها...
پاسخ دادن
تالارها
علوم و فناوری
مباحث دیجیتال
متفرقه دیجیتال
بررسی بازی Bloodstained: Ritual of the Night
سلام
دوست عزیز
جهت انتشار آثار و یا حمایت از نویسندههای انجمن، اکنون به خانوادهی رمانیک بپیوندید.
با ما اوقات خوشی را تجربه خواهید کرد. 🌹
تالار
فراخوانها
آموزش
کار با انجمن
قوانین
کلی
قوانین
فرستادن موضوع و نوشته
بالا
پایین