. . .

خبر بایرن مونیخ باز هم اینتر را برد/ تکلیف چهار گروه اول مشخص شد!

تالار ورزش متفرقه

.Mahdieh

رمانیکی حامی
نویسنده افتخاری
شناسه کاربر
940
تاریخ ثبت‌نام
2021-09-17
آخرین بازدید
موضوعات
308
نوشته‌ها
919
پسندها
3,381
امتیازها
340
سن
24
محل سکونت
√کره خاکی√

  • #1
با اتمام بازی‌های شب اول هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا؛ تکلیف چهار گروه نخست مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در مهمترین بازی شب نخست دور پایانی بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا؛ از ساعت 23:30 شب گذشته (سه‌شنبه) و در گروه C تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و اینتر در ورزشگاه آلیانتس شهر مونیخ به مصاف هم رفتند که با توجه به قطعی شدن صعود هر دو تیم و همین‌طور قطعی بودن صدرنشینی باواریایی‌ها، این دیدار کاملا تشریفاتی برگزار شد و در نهایت هم با پیروزی 2 بر صفر بایرن مونیخ خاتمه یافت.


برای بایرن مونیخ میزبان پاوارد (32) و چوپوموتینگ (72) گلزنی کردند.

در دیگر بازی این گروه، بارسلونا که پیشتر حذفش از لیگ قهرمانان قطعی شده بود؛ در خانه ویکتوریا پلژن به میدان رفت و به پیروزی 4 بر 2 رسید. بارسا به عنوان تیم سوم به لیگ اروپا رفت.

آلونسو (6)، تورس (44 و 54) و توره (75) برای بارسلونا در این بازی گلزنی کردند.

در گروه A که در آن نیز تکلیف تیم‌های صعود کرده پیشتر مشخص شده بود؛ لیورپول و ناپولی به عنوان تیم‌های راه یافته به مرحله حذفی در ورزشگاه آنفیلد بندر لیورپول مقابل هم به میدان رفتند و این شاگردان کلوپ بودند که با 2 گل صلاح (85) و نونیز (8+90) به پیروزی رسیدند.

در دیگر بازی این گروه گلاسکو رنجرز میزبان آژاکس بود و با نتیجه 3 بر یک مقابل این تیم شکست خورد تا تیم هلندی راهی لیگ اروپا شود.

بدین ترتیب در این گروه ناپولی با 15 امتیاز به عنوان صدرنشین و لیورپول نیز با همین میزان امتیاز به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شدند.

در گروه D که روی کاغذ هر چهار تیم آن شانس صعود داشتند؛ تاتنهام در مارسی به میدان رفت و اسپورتینگ لیسبون میزبان اینتراخت فرانکفورت بود.

در بازی اول شاگردان آنتونیو کونته در تاتنهام مقابل مارسی به برتری 2 بر یک رسیدند. بعد از گل مارسی در وقت‌های اضافه نیمه نخست، ابتدا گل دقیقه 54 لنگله بازی را به تساوی کشاند و سپس در وقت‌های اضافه (5+90) این هویبرگ بود که گل برتری را به ثمر رساند و صدرنشینی و صعود تاتنهام را رقم زد.

اسپورتینگ نیز در خانه 2 بر یک به اینتراخت فرانکفورت باخت تا این تیم آلمانی باشد که به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک هشتم نهایی می‌شود. تیم پرتغالی نیز راهی لیگ اروپا شد.
 

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین