. . .

معرفی این نرم‌افزار آیپد، ساخت انیمیشن را برای همه ممکن می‌کند!

تالار متفرقه دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
136
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1


فردی در حال کار با اپلیکیشن procreate dreams در آیپد

Procreate Dreams اپلیکیشن طراحی انیمیشن دوبعدی مخصوص آیپد است. گفته می‌شود امکانات منحصربه‌فردی دارد.

شرکت طراحی نرم‌افزار گرافیکی پروکریت (Procreate)، پس از ۱۲ سال ارائه‌ی اپلیکیشن طراحی و نقاشی مخصوص سیستم‌عامل ios و آیپد؛ اولین نسخه از اپلیکیشن ساخت انیمیشن دوبعدی موسوم به پروکریت دریمز (Procreate Dreams) مخصوص آیپد را با شعار «انیمیشن‌سازی برای همه»، عرضه خواهد کرد. ۲۲ نوامبر امسال، این نرم‌افزار در اپ استور با یکبار پرداخت ۱۹٫۹۹ دلار قابل دریافت است.

جذاب‌ترین ویژگی پروکریت دریمز، ابزار Performing برای اضافه کردن keyframe به‌صورت خودکار در حین ساخت انیمیشن است که با تشخیص حالت لمس صفحه توسط طراح، فریم‌های کلیدی را ایجاد می‌کند. پروکریت ادعا می‌کند این روش می‌تواند کار انیمیشن‌سازی را بسیار سریع‌تر و راحت‌تر کرده و کاربر را از افزودن keyframe به‌صورت دستی بی‌نیاز کند. خط زمانی ( Timeline) نیز قابلیت چندلمسی دارد و امکانات فراوانی را در اختیار طراح قرار می‌دهد.
ابزار Flipbook در نرم‌افزار Procreate Dreams، ساخت انیمیشن به روش سنتی‌تر فریم به فریم را با ایجاد محیطی کاربرپسند فراهم می‌کند و برای تولید گیف‌، انیمیشن‌های کوتاه یا متحرک‌سازی یک کاراکتر دارای حرکات چندلایه بسیار مناسب است. حالت پوست پیاز (Onion skins) که انیماتور برای مشاهده‌ی چند فریم روی یکدیگر از آن استفاده می‌کند؛ با تنظیمات متنوعی مانند تغییر رنگ یا وضوح لایه‌ها، در این ابزار در دسترس قرار دارد.
روش روتوسکوپی یا ساخت انیمیشن با دنبال کردن تصاویر متحرک به‌صورت فریم به فریم، در نرم‌افزار پروکریت دریمز قابل پیاده‌سازی است و از فوتیج‌های با رزولوشن تا 8K پشتیبانی می‌کند. صداگذاری پیشرفته روی کاراکتر‌های انیمیشن و افکت‌های صوتی متنوع از ویژگی‌های دیگر این نرم‌افزار است.
پروکریت دریمز همه‌ی براش‌های مربوط به نرم‌افزار قبلی پروکریت را در خود دارد و برای استفاده با قلم اپل بهینه‌شده است. قابلیت جذاب دیگر این نرم‌افزار، ذخیره‌سازی فایل‌ طراحی تا حجم یک ترابایت، با فرمت اختصاصی پروکریت در iCloud است؛ بدون اینکه نیازی به‌ ذخیره‌سازی دستی، بارگذاری یا خروجی گرفتن داشته باشد. با این شرایط، طراح دیگر نگران از دست رفتن یا ذخیره نشدن کار خود نخواهد بود.
اپلیکیشن طراحی پروکریت ایلاستریشن سابقه‌ی درخشانی در آیپد داشته و به لطف محبوبیتش در بین گرافیست‌ها، به آیپد کمک کرد با سلیقه‌ی کاربران هنرمندش بیشتر منطبق شود؛ به‌همین‌خاطر در طی شش سال گذشته پرفروش‌ترین اپلیکیشن پرداختی برای آیپد شد و کاربرانش آن را به مدل اشتراک ماهانه‌ی شرکت‌های رقیب ترجیح دادند. اکنون این شرکت با اپلیکیشن جدید خود ادعای تغییر در دنیای انیمیشن‌سازی را دارد.
 
  • شیطانی
واکنش‌ها[ی پسندها]: 1 user
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین