. . .

خبر این «مدل نجومی» گلکسی واچ ۶ کلاسیک است

تالار متفرقه دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
133
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1
مدل نجومی گلکسی واچ ۶ کلاسیک سامسونگ روی میز نمای کناری

مدل نجومی گلکسی واچ ۶ کلاسیک که در طراحی آن از ابزار علمی اسطرلاب الهام گرفته شده، مخصوص بازار خاورمیانه و شمال آفریقا است.

سامسونگ در بیانیه‌ای مطبوعاتی مدل نجومی ساعت گلکسی واچ ۶ کلاسیک را رونمایی کرد. شرکت کره‌ای در تولید این ساعت هوشمند از اسطرلاب(ابزار قدیمی نجوم و طالع‌بینی) الهام گرفته است.
مدل نجومی گلکسی واچ ۶ کلاسیک اولین مدل ویژه‌ی ساعت‌های سامسونگ برای ناحیه‌ی خاورمیانه و شمال آفریقا محسوب می‌شود. سامسونگ می‌گوید این مدل از ساعت هوشمندش به میراث ارزشمند ناحیه‌ی خاورمیانه و شمال آفریقا در حوزه‌ی علم خصوصاً نجوم و ریاضیات ادای دین می‌کند.
مدل نجومی گلکسی واچ ۶ کلاسیک سامسونگ بخش جلویی

ساعت جدید سامسونگ صرفاً در مدل ۴۷ میلی‌متری عرضه می‌شود و به حاشیه‌ی مشکی Black Astro مجهز است. مدل نجومی گلکسی واچ ۶ کلاسیک یک بند پارچه‌ای اضافی و چند آیتم کلکسیونی با طرح نجوم دارد و به یک‌سری واچ‌فیس اختصاصی و قابلیت نرم‌افزاری مثل رهگیری ماه و خورشید مجهز است.
نمای سه رخ جلو مدل نجومی گلکسی واچ ۶ کلاسیک سامسونگ

سامسونگ گفته است که با خرید ساعت هوشمند جدیدش به فروشگاه VIP این شرکت که تخفیف‌های ویژه‌ای در نظر می‌گیرد دسترسی خواهید داشت. این ساعت در ناحیه‌های مختلفی نظیر امارات، کویت، قطر، بحرین، عمان، عربستان، عراق، مصر و ترکیه در دسترس قرار می‌گیرد. نامی از ایران آورده نشده است.
قیمت ساعت سامسونگ گلکسی واچ ۶ کلاسیک استرو ادیشن در بازارهای مختلف، متفاوت است. به‌طور کلی قیمت ساعت هوشمند جدید سامسونگ بیشتر از مدل استاندارد گلکسی واچ ۶ کلاسیک است.
 
  • گل رز
واکنش‌ها[ی پسندها]: 1 user
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین