. . .

بحث و گفتگو اکثر کره‌ای‌ها خرید گلکسی زد فلیپ ۵ را به گلکسی زد فولد ۵ ترجیح می‌دهند

تالار متفرقه دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
کاربر نقره‌ای
کاربر ثابت
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
157
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1


گلکسی زدفولد ۵ و گلکسی زدفلیپ ۵

آمار پیش‌فروش گوشی‌های تاشو جدید سامسونگ در کره‌‌جنوبی نشان می‌دهد که مردم این کشور تمایل بیشتری به خرید گلکسی زدفلیپ ۵ دارند.

گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ تا چند روز دیگر روانه‌ی بازار خواهند شد. این گوشی‌ها را در سرتاسر جهان می‌توان پیش‌خرید کرد و سامسونگ امیدوار است فروش این محصولات درمقایسه‌با مدل‌های سال گذشته افزایش یابد. اگرچه زد فولد ۵ برترین گوشی پرچم‌دار این شرکت است، ظاهراً مردم کره‌‌جنوبی به خرید گلکسی زد فلیپ ۵ بیشتر علاقه دارند.
طبق آمار پیش‌فروش گوشی‌های تاشو جدید سامسونگ در کره‌‌جنوبی، ۷۰ درصد مردم این کشور خرید گلکسی زد فلیپ ۵ را به گلکسی زد فولد ۵ ترجیح داده‌اند که البته دلایل متعددی برای این انتخاب وجود دارد.

طراحی گلکسی زد فلیپ ۵ درمقایسه‌با نسل قبلی این محصول، پیشرفت مهمی کرده است و علاوه‌بر سخت‌افزار به‌روز و لولای جدید، از نمایشگر بیرونی بزرگ‌تر بهره می‌برد. بدین‌ترتیب، اکنون کاربران می‌توانند کارهای بیشتری را با نمایشگر بیرونی این دستگاه انجام دهند و برای هرکاری به بازکردن گوشی خود نیاز ندارند. همچنین، طراحی گلکسی زد فولد ۵ شباهت بسیار زیادی به گلکسی زد فولد ۴ دارد و تغییرات چندانی در آن دیده نمی‌شود.
گلکسی زد فولد ۵ دستگاهی بسیار قدرتمند و جذاب است و برای افرادی که چند کار را هم‌زمان انجام می‌دهند و به نمایشگر بزرگ‌تر نیاز دارند، گزینه‌ی بهتری محسوب می‌شود. البته این دستگاه درمقایسه‌با گلکسی زد فلیپ قیمت بیشتری دارد و قطعاً همین موضوع نیز باعث شده است تا بسیاری از مشتریان از خرید آن صرف‌نظر کنند. در مقام مقایسه، مدل پایه‌ی گلکسی زد فلیپ ۵ با قیمت ۱,۰۰۰ دلار، ولی مدل پایه‌ی زد فولد ۵ با قیمت ۱,۸۰۰ دلار عرضه می‌شود.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین