. . .

آموزش انواع استایل کره ای و نحوه ست (زنانه) کردن لباس کره ای

تالار آموزش مد و استایل
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

فاطره

مدیریت ارشد
پرسنل مدیریت
انجمندار
مدیر
تیم تبلیغات
ناظر
منتقد
کپیست
طراح
تدوینگر
گوینده
هنرجو
نام هنری
فاطره
مقام خاص
مبلغ‌یار
مدیر
هنرجویان
شناسه کاربر
5955
تاریخ ثبت‌نام
2023-07-21
آخرین بازدید
موضوعات
766
نوشته‌ها
2,030
راه‌حل‌ها
49
پسندها
4,339
امتیازها
590

  • #1

انواع استایل کره ای و نحوه ست کردن لباس کره ای


استایل کره ای (K-style) در طی سال‌ها از لباس سنتی یعنی هانبوک (Hanbok -한복) به انواع لباس‌های مدرن تبدیل شده است. مانند تمامی کشورهای دیگر، کره‌ جنوبی نیز لباس‌های سنتی خود را حفظ کرده است اما در مقابل لباس‌های مدرن غربی نیز مقاومت نکرده است. صاحبان امروزی استایل کره ای، یعنی مردم کشور کره جنوبی به صورت تاریخی به لباس‌های ساده و سفید علاقه داشته‌اند و به همین دلیل به «مردم سفیدپوش» شهرت دارند.​
استایل کره ای در طول دوره‌های تاریخی در لباس‌های خود از رنگ‌های سفید، آبی، مشکی، قرمز بهره می‌بردند. شما می‌توانید این رنگ‌ها را در هانبوک‌های مردانه و زنانه‌ای که در سریال‌های کره ای نمایش داده می‌شوند به خوبی دیده می‌شود. در این مقاله مروری بر یکی از محبوب‌ترین استایل‌های روز کره ای خواهیم داشت و مهم‌ترین نکات مرتبط با آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

انواع استایل های کره ای​


برای شناخت انواع استایل کره ای باید به یک نکته توجه داشته باشید؛ استایل کره ای تا حد زیادی به K-pop (صنعت موسیقی کره جنوبی) و k-drama (صنعت سریال کره جنوبی) وابسته است. کافی است که یک آیدل کره ای در استایل فرودگاهی خود یک ترکیب لباس خاص را استفاده کند تا آن ترکیب رنگی و لباس تبدیل به یک ترند شود. حتی یک سریال کره ای نیز می‌تواند ظرف یک هفته استایل لباس در کل کشور را دستخوش تغییر کند. به این صورت Kpop و Kdrama تاثیر فوق العاده‌ای بر نوع لباس پوشیدن مردم در کره دارد.
استایل کره ای زنانه

استایل کره ای جدید

همانطور که توضیح دادیم به دلیل به روزرسانی مداوم، تعیین استایل کره ای کمی دشوار است. در این بخش استایل‌های کره ای ترند سال 2023-2024 برای شما گردآوری شده است؛
  • استایل کلاسیک کره ای زنانه
استایل کره ای کلاسیک

  • استایل کژوال حساس به ترند‌های روز : افرادی که به این سبک علاقه دارند، طرفدار لباس های راحت هستند. البته این راحت و گشاد بودن لباس‌ها نباید به سمت شلختگی برود. آیتم‌های انتخابی باید متناسب باشند و زیبایی‌های بدن را برجسته‌تر نشان دهند. در این مورد، استفاده از پیراهن‌های ساده‌ی مردانه که شانه‌ها را به رخ می‌کشند در میان مردان و استفاده از کمربند برای نشان دادن باریکی کمر در میان زنان، توصیه می‌شود. حساسیت این استایل به ترندهای روز به نوع استفاده آیدل‌ها و بازیگران از این سبک مربوط می‌شود. پالت رنگی این لباس‌ها بسیار به ترندهای روز بستگی دارد.
استایل کره ای کژوال

  • استایل خیابانی کره ای : در حال حاضر، یکی از فراگیرترین انواع استایل کره ای، استایل خیابانی است. این سبک از لباس پوشیدن شامل استفاده از تیشرت های ساده، گرمکن های ساده و تک رنگ و انواع شلوار جین است. در این سبک، پوشیدن کفش‌های طبی و کتانی بسیار رایج است. بسیاری از افراد از اکسسوری های مینیمال نیز استفاده می‌کنند.
  • استایل ورزشی کره ای

چگونه استایل کره ای داشته باشیم؟​


داشتن استایل کره ای، نیازمند رعایت نکاتی است که با معیارهای زیبایی با کره جنوبی هماهنگ باشد. در این بخش چند معیار که در راه داشتن یک استایل خاص کره ای به شما کمک می‌کند را معرفی می‌کنیم:
  • آیتم‌های کلاسیک، مینیمال و ساده انتخاب کنید: سادگی یکی از معیارهای زیبایی در کره جنوبی است. از این نظر حتی آرایش بانوان نیز بسیار طبیعی و بدون اغراق است. توجه خود را از استایل استیج آیدل‌ها و همچنین بازیگران، به سمت استایل‌های خیابانی تغییر دهید. بیشتر مردم از جزئیات استایل آیدل‌ها استفاده نمی‌کنند و آن ها را غیرمعمول می‌دانند.
  • بهره بردن از یک آیتم سایز بزرگ در استایل: این آیتم معمولا یک کت و یا پیراهن بزرگ برای خانم‌ها و آقایون است.
  • استفاده از دامن کوتاه و شورتک: دامن‌های کوتاه و شورتک برای دختران و شلوارک برای پسرها در استایل کره ای رایج است.
استایل کره ای خفن

استایل کره ای زنانه کاری

استایل تامبوی کره ای​


استایل کره ای تامبوی در کره جنوبی استایلی نوین به حساب می‌آید. اغلب دخترا از آیتم هایی مانند شلوار جین مدل Boyfriend، پیراهن‌های چهارخونه، کت جین و در زمستان کت پشمی و همچنین هودی‌های ورزشی برای استایل تامبوی استفاده می‌کنند. ویژگی‌های استایل تام بوی در کره جنوبی به صورت خلاصه به شرح زیر است:
  1. استفاده از کلاه
  2. پوشیدن شلوارهای بگ و جیب دار
  3. پوشیدن انواع پیراهن، کت و سویشرت اورسایز
  4. بهره بردن از پالت رنگی تیره
  5. استفاده از انواع کفش‌های اسپورت

استایل گوتیک کره ای​


استایل گوتیک و دارک نیز یکی از جریان‌های جدید در استایل کره ای است. به طور کلی می‌توان گفت این استایل آنچنان نیز در جامعه مورد پذیرش نیست. ویژگی های استایل دارک و گوتیک در کره:
  1. استفاده از چرم در لباس ها
  2. استفاده زیاد از اکسسوری برای زنان و اکسسوری کم برای مردان
  3. پوشیدن کفش های بوت و چرم
  4. پوشیدن شلوارهای جذب یا کارگو مشکی
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

پاسخ‌ها
0
بازدیدها
78

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

کاربرانی که این موضوع را خوانده‌اند (مجموع کاربران: 1)

بالا پایین