. . .

آموزش انواع استایل کره‌ای و نحوه ست کردن ان (مردانه)

تالار آموزش مد و استایل
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

فاطره

مدیریت ارشد
پرسنل مدیریت
انجمندار
مدیر
تیم تبلیغات
ناظر
منتقد
کپیست
طراح
تدوینگر
گوینده
هنرجو
نام هنری
فاطره
مقام خاص
مبلغ‌یار
مدیر
هنرجویان
شناسه کاربر
5955
تاریخ ثبت‌نام
2023-07-21
آخرین بازدید
موضوعات
766
نوشته‌ها
2,030
راه‌حل‌ها
49
پسندها
4,339
امتیازها
590

  • #1

استایل کره ای مردانه​


استایل کره ای طبیعت ساده و شیک مردانه‌ای دارد. مردان کره ای برخلاف مردان اروپایی و آمریکایی اهل اکسسوری و کت شلوارهای پر زرق و برق و رنگی نیستند. پالت رنگی لباس‌های آن ها اغلب، مشکی، قهوه ای و کرم را شامل می‌شود. لباس‌های آن ها ساده و گران قیمت است. بیشتر آن ها از اکسسوری‌های اندک و گران قیمت استفاده می‌کنند.


تیپ و استایل کیم تهیونگ​


سرآمد استایل مردانه، استایل کیم تهیونگ، خواننده وکال و ویژوال گروه BTS است. او با استایل‌های فرودگاهی خود سبکی جدید را معرفی کرده است. ویژگی‌های استایل مردانه و پسرانه در استایل کره ای:

  1. سادگی طرح لباس
  2. برش‌های حرفه‌ای و خوش دوخت بودن
  3. استفاده‌ی زیاد از رنگ های مشکی، قهوه ای، کرم و خاکستری
  4. استفاده از کت‌های اورسایز
  5. استفاده از کیف
  6. استفاده از اکسسوری‌های کم اما گران قیمت



استایل کیم تهیونگ


استایل آیدل کره ای


استایل کره ای پسرانه

استایل کره ای پسرانه بسیار تابع استایل مردانه است. بسیاری از پسرهای جوان امروزه به بهره بردن از آیتم‌هایی مانند کت و و شوارهای جین راسته و شلوارهای پارچه‌ای مردانه علاقه دارند. از این جهت می‌توان بسیاری از ویژگی‌های استایل پسرانه را با مردانه یکسان دانست مگر در مواردی که استایل های خاص دارک مورد علاقه پسران جوان باشد.

استایل کره ای دخترانه​

برای داشتن استایل کره ای دخترانه گام ابتدایی این است که لاغر باشید! متاسفانه معیار زیبایی در جامعه کره لاغر بودن است. این لاغر بودن به حدی اهمیت دارد که بسیاری از آیدل‌ها و بازیگران خود را با رژیم‌های خطرناک لاغر نگه می‌دارند. این لاغری استایل یک دختر کره ای را حرفه‌ای می کند. دختران اغلب لباس‌های فیت می‌پوشند و با یک آیتم اورسایر آن را کامل می‌کنند. در دهه ی گذشته K-pop توانست از مرحله‌ی لباس‌های دخترانه اغراق شده گذر کند و استایل دخترانه را تعدیل کند.

شاخص‌های استایل کره ای دخترانه به شرح زیر است:

استایل کره ای ترند


  1. بهره بردن از اکسسوری‌های کیوت و دوست داشتنی
  2. پوشیدن دامن‌های کوتاه و شورتک های جین
  3. استفاده از شلوارهای بوت کات
  4. پوشیدن کفش‌های اسپرت و یا پاشنه بلند زنانه با رنگ‌های روشن
  5. استفاده از تاپ‌ها و کراپ‌هایی که سینه‌ها را به خوبی می‌پوشانند.


استایل کره ای بهاره
کره ای، زنان با استفاده از کلاه‌های لبه دار و عینک‌های آفتابی از خود در مقابل گرمای خورشید بهاری محافظت می‌کنند. لباس‌های کوتاه و نخی گزینه‌ی خوبی برای زنان در بهار می‌باشند. پوشیدن تیشرت‌های نخی بلند با استفاده از کفش‌های صندل نیز یکی از استایل‌های محبوب بهاره است. زنان کره ای همچنین پیراهن های بلند و نخی را می‌پسندند. در مقابل مردان در این فصل از پوشیدن پیراهن‌های ساده نخی و شلوارهای پارچه ای برای خنک نگه داشتن بدنشان استفاده می‌کنند. برای مردان پیراهن‌های راه راه ترند شده است.

استایل و لباس کره ای تابستانه​

استایل کره ای برای هر فصل متفاوت است اما این تفاوت در جنس پارچه اغلب معیارهای اصلی زیبایی کره ای را تغییر نمی‌دهد. برای مثال استفاده از پارچه های نخی و خنک در بهار و تابستان سبب نمی‌شود که اصلی سادگی از بین برود. دلیل محبوبیت و فراگیر شدن این استایل نیز همین سادگی و انعطاف پذیری در استایل شدن است. در بهار معمولا لباس های گشاد و نخی ارجحیت پیدا می‌کنند. طرح پارچه ساده همچنان در تابستان ترند است.

استایل کره ای پاییزی​

استایل کره ای برای پاییز لایه لایه پوشیدن است. هوای پاییزی استفاده از چرم و پارچه‌های پشمی را افزایش می‌دهد. بسیاری از پیراهن‌های زنانه و مردانه از جنس پشم هستند. پلیور و جلیقه نیز یکی از آیتم‌های ضروری و ترند برای مردان در پاییز است.

استایل کره ای زمستانی​

کره ای تفاوت چندانی با پاییز ندارد. اغلب مردان برای زمستان، پوشیدن کت‌های بلند و پشمی را بر روی پیراهن و شلوار ساده را انتخاب می‌کنند. در مواردی که هوا بسیار سرد است کاپشن‌های بلند را انتخاب می‌کنند. این کاپشن ها معمولاً تا میانه ساق پا را می‌پوشانند. آن‌ها همچنین بر روی پیراهن مردانه‌ خود پلیورهای گرم می‌پوشند چرا که سرمای کره سخت و سنگین است. اگر در نواحی گرمسیری زندگی می‌کنید می توانید آیتم‌های اضافی را از استایل خود حذف کنید.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

پاسخ‌ها
0
بازدیدها
78

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

کاربرانی که این موضوع را خوانده‌اند (مجموع کاربران: 3)

بالا پایین