. . .

خبر انصاری:فولادی‌ها کارهای سخت را با قدرت انجام می‌دهند!

تالار ورزش متفرقه

.Mahdieh

رمانیکی حامی
نویسنده افتخاری
شناسه کاربر
940
تاریخ ثبت‌نام
2021-09-17
آخرین بازدید
موضوعات
308
نوشته‌ها
919
پسندها
3,381
امتیازها
340
سن
24
محل سکونت
√کره خاکی√

  • #1
ساسان انصاری در مورد دیدار فردا با الغرافه در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی فردا هم همانند مسابقات دیگر برای ما مهم است.
ساسان انصاری در مورد دیدار فردا با الغرافه در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی فردا هم همانند مسابقات دیگر برای ما مهم است. دیدارهای برگشت قطعا سخت تر است، چون تیم‌ها یک بار با هم بازی کرده‌اند و به خوبی یکدیگر را آنالیز می‌کنند. ما هم آنالیز خوبی از الغرافه داریم و می‌دانیم که به چه شکل فوتبال بازی می‌کنند. به خاطر همین با شور و شوق زیادی برای این بازی آماده هستیم.

وی ادامه داد: می‌دانیم که برای رسیدن تا اینجا چقدر سختی کشیدیم و تلاش کردیم. تمام تمرکز ما هم معطوف به بازی فردا است و به چیز دیگری هم فکر نمی‌کنیم. شرایط جدول هم طوری است که تیم اول جدول و شانس نخست صعود هستیم، اما می‌دانیم که در فوتبال هر لحظه ممکن شرایط تغییر کند و قطعا با این دیدگاه در بازی فردا حاضر می‌شویم تا به چیزی که هدف مان است، برسیم.
بازیکن فولاد تاکید کرد: می‌دانیم که کار سخت است، اما تیم ما همیشه کارهای سخت را خیلی خوب و با قدرت انجام دادیم و در مجموع از اینجا بودن لذت می‌بریم.

انصاری گفت: ما در بازی با الغرافه تیم برتر میدان بودیم و می‌توانستیم به گل برسیم، اما متاسفانه از فرصت‌هایمان استفاده نکردیم. یکی از دلایل آن هم تفاوت بازی الغرافه در لیگ خودشان و آسیا بود. آنها تیم قابل احترامی هستند و خیلی خوب دفاع کردند. همه راه ها را برای رسیدن به گل امتحان کردیم، اما به چیزی که حق‌مان بود، نرسیدیم. البته برای بازی فردا کادرفنی برنامه هایی دارد و ما هم به دنبال سه امتیاز خواهیم بود.


 

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین