. . .

خبر آسیبی که آسیب پورعلی گنجی به پرسپولیس زد/ مدافعان هماهنگ نیستند

تالار گزارش ورزشی

.SAJAD.

مدیریت ارشد
پرسنل مدیریت
مدیر وب‌سایت
بلاگر
نام هنری
رمانیکی
شناسه کاربر
6625
تاریخ ثبت‌نام
2023-09-14
آخرین بازدید
موضوعات
53
نوشته‌ها
490
پسندها
725
امتیازها
153
سن
33
محل سکونت
gilan

  • #1
4461033.jpg

مدافعان تیم فوتبال پرسپولیس در غیاب مرتضی پورعلی گنجی که به خاطر آسیب‌دیدگی از همراهی تیمش محروم است، آماری خوبی از خود به جا نگذاشته‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر در تاریخ ۲۵ مهر و در فینال تورنمنت اردن به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری پُر گل چهار بر صفر شاگردان امیر قلعه نویی همراه شد. در جریان این بازی و در نیمه دوم، مرتضی پورعلی گنجی در برخورد با بازیکن قطر به شدت از ناحیه پا آسیب دید و پس از بررسی‌های پزشکان مشخص شد که این بازیکن دچار پارگی رباط صلیبی شده است و بدین ترتیب ادامه رقابت‌های لیگ برتر را از دست داد.

پس از غیبت پورعلی گنجی در ترکیب پرسپولیس، این تیم در سه دیدار لیگ برتر و یک دیدار آسیایی به مصاف رقبای خود رفته و تنها در یک بازی سرخپوشان تهرانی توانسته اند دروازه خود را بسته نگه دارند.

پرسپولیس مقابل پیکان، صنعت نفت آبادان و استقلال تاجیکستان گل دریافت کرده و تنها در دیدار مقابل ملوان دروازه این تیم بسته بوده است.

در غیاب پورعلی گنجی، «گئورگی گولسیانی» زوج محمدحسین کنعانی زادگان در قلب خط دفاع پرسپولیس بوده اما این دو مدافع در دیدارهای اخیر نشان داده اند که هنوز به هماهنگی با یکدیگر نرسیده اند و اگر عملکرد خوب بیرانوند در درون دروازه پرسپولیس نبود، این تیم در بازی با ملوان هم می‌توانست بازنده باشد.

غفلت قلب دفاع پرسپولیس در بازی با استقلال تاجیکستان به خوبی نمایان بود و روی غفلت گولسیانی و کنعانی زادگان، «سنین سبای» مهاجم استقلال صاحب توپ شد و در مصافی تک به تک با بیرانوند توانست دروازه پرسپولیس را باز کند.

به نظر می‌رسد این دو بازیکن باید در دیدارهای بیشتری کنار هم قرار گیرند تا به هماهنگی برسند و یحیی گل محمدی و دستیارانش در غیاب پورعلی گنجی با چالش بزرگی مواجه شده‌ است. این تیم روز یکشنبه ۲۱ آبان و در هفته دهم لیگ برتر مقابل سپاهان قرار می‌گیرد و مدافعان پرسپولیس آزمون دشواری مقابل مهاجمان قدرتمند سپاهان خواهند داشت.
 

موضوعات مشابه

پاسخ‌ها
0
بازدیدها
16
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
13
پاسخ‌ها
1
بازدیدها
37

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین