اینجا رمانیکــ ـه!

با عضویت در رمانیک، شما قادر خواهید بود با دیگر اعضای انجمن بحث کنید، به اشتراک بگذارید و پیام خصوصی ارسال کنید.

عضویت! **پیدا کردن رمان بی نام**

بحث و گفتگو اگر کسی قضاوتت کنه...

  • نویسنده موضوع نویسنده موضوع BAD_GRIL
  • تاریخ شروع تاریخ شروع
نم کاری میکنم بهشت زهرا دنبالش بگردن:/
 
حقیقت دنیا مثه بومرنگ‌میمونه..هرکاری عملی حتی نیتی ازببن نمیره یه روزی یه جایی بطرفت برمیگرده..
هرکس قضاوتم کنه ..احتیاج نیس چیزی بخام خودبخود بطرف خودش برمیگده یروزی یه جایی به‌ناحق قضاوت خواهدشد.
 
یک ب×و×س از لپش میکنم بعدم نازش میکنم میگم خاله جان تو هنوز دهنت بو شیر میده برو عروسک بازیتو بکن نه این کارا بزرگسالانه
هنوز وقتش نرسیده
زبون آدم حالیش نشد میزنم ناکارش میکنم میدم دست مامانش میگم تقصیر من نبود بهش گفتم برو عروسک بازیتو بکن به حرفم گوش نداد

بعدم بای بای
 

موضوعات مشابه

پاسخ‌ها
8
بازدیدها
485
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
295

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 0, کاربران: 0, مهمان‌ها: 0)

کاربرانی که این موضوع را خوانده‌اند (مجموع کاربران: 1)

عقب
بالا