. . .

کیم سون هو در حال گفتگو برای حضور ویژه در درام آتی آیو و پارک بو گوم

تالار اخبار کی دراما و بازیگران

EATEN.AF

رفیق رمانیکی
مدیر بازنشسته
شناسه کاربر
3816
تاریخ ثبت‌نام
2023-01-02
آخرین بازدید
موضوعات
143
نوشته‌ها
481
راه‌حل‌ها
1
پسندها
1,789
امتیازها
413
سن
18

  • #1
20230727025443_kim-seon-ho-iu-park-bo-gum-1_baz9.jpg

کیم سون هو ممکن است در درام آینده IU و Park Bo Gum حضور خاصی داشته باشد!

در 27 ژوئیه، Xportsnews گزارش داد که کیم سون هو در درام جدید "You Have Done Well" (عنوان تحت اللفظی، به لهجه ججو نوشته شده است) ظاهر ویژه ای خواهد داشت.

در پاسخ به گزارش ها، منبعی از آژانس کیم سون هو SALT Entertainment به اشتراک گذاشت: «کیم سون هو بازیگر پیشنهادی برای حضور ویژه در «خوب انجام دادی» دریافت کرد. او در حال حاضر در حال بررسی مثبت این پیشنهاد و جزئیات خاص است. در حال مذاکره هستند.»

«خوب کردی» توسط نویسنده موفق ایم سانگ چون از «راه من بجنگ» و «وقتی کاملیا شکوفا می‌شود» نوشته می‌شود و کیم وون سوک کارگردانی آن را برعهده دارد که پیش از این در فیلم‌های Misaeng (زندگی ناقص)، سیگنال، "و "آقای من."

درام آینده داستان زندگی Ae Soon و Gwan Shik را روایت می کند که در دهه 1950 در جزیره ججو به دنیا آمدند. IU نقش Ae Soon را برعهده خواهد گرفت که آرزوی شاعر شدن را دارد اگرچه قادر به حضور در مدرسه نیست. Ae Soon یک شخصیت جسور است که هیچ احساسی را پنهان نمی کند. پارک بو گوم نقش گوان شیک را بازی خواهد کرد، شخصیتی بسیار کوشا و آرام. عاشقانه برای او نقطه قوت نیست، اما او یک جنگجوی ساکت است که فقط از همان ابتدا Ae Soon را دوست دارد و تمام تلاش خود را برای دوست داشتن او می کند.
 

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین