. . .

معرفی کورسیر اولین وبکم 4K جهان با امکان فیلم‌برداری ۶۰ فریم‌برثانیه را معرفی کرد

تالار معرفی ابزار دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
142
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1


وبکم Facecam pro

کورسیر Elgato Facecam Pro امکانات جذابی مثل تار کردن باکیفیت پس‌زمینه با هوش مصنوعی را دراختیار کاربران قرار می‌دهد.

شرکت کورسیر، Elgato Facecam Pro را به‌عنوان اولین وبکم 4K جهان در چین معرفی کرد. این محصول به‌دلیل بهره گرفتن از حسگر بزرگ، پشتیبانی از فوکوس خودکار و پردازشگر تصویر پیشرفته برای فیلم‌های واضح‌تر، علاقه‌مندان به فیلم‌برداری را که به‌دنبال عکس‌برداری بدون دردسر و با وضوح بالا هستند، جذب می‌کند.

مشخصات Elgato Facecam Pro

وبکم Facecam pro

Elgato Facecam Pro به لنز استودیویی با گشودگی دیافراگم f/2.0 مجهز شده و از فوکوس خودکار با تنظیم دستی در محدوده‌ی ۱۰ سانتی‌متری تا بی‌نهایت پشتیبانی می‌کند. این دوربین زاویه‌ی دید ۹۰ درجه دارد و از حسگر 1/1.8 اینچی Starvis سونی بهره می‌برد که هم برای عکس‌های عریض و هم تماس‌های گروهی مناسب است.
Elgato Facecam Pro به‌دلیل توانایی انتقال ویدیو 4K با نرخ ۶۰ فریم‌برثانیه ازطریق USB 3.0 به‌نحوی طراحی شده که کاربر تأخیری را تجربه نکند. حتی اگر از نرم‌افزاری استفاده می‌کنید که با 4K سازگار نیست Facecam Pro می‌تواند کیفیت 1080p را با نرخ ۶۰ فریم‌برثانیه به‌طور هوشمند تنظیم کند.
Facecam Pro نرم‌افزار Camera Hub نیز دارد که کنترل کاربر را در مقایسه با دوربین DSLR بهبود می‌دهد. این برنامه تنظیماتی مثل میدان دید، نوردهی و تعادل سفیدی رنگ را امکان‌پذیر می‌کند. حسگر پیشرفته‌ی وبکم و پردازشگر سیگنال تصویر (ISP) با حفظ وضوح تصویر، تکنیک‌های سینمایی مثل زوم را امکان‌پذیر می‌سازد.
وبکم Facecam pro

وبکم Facecam pro


دارندگان کارت گرافیک انویدیا GeForce RTX می‌توانند کیفیت ویدیو را ازطریق Nvidia Broadcast افزایش دهد و از هوش مصنوعی برای تغییراتی مثل تاری باکیفیت پس‌زمینه استفاده کنند.
نرم‌افزار Camera Hub ازطریق Stream Deck قابل‌دسترسی است و امکان کنترل لحظه‌ای Facecam Pro را برای ادغام یکپارچه در محیط استودیو ارائه می‌دهد. پلاگین Camera Hub از فروشگاه Stream Deck فعال‌سازی شده و اعمال جلوه‌های متحرک، کج و بزرگ‌نمایی از پیش‌ تعیین‌شده را با استفاده از کنترل‌های تک‌لمسی امکان‌پذیر می‌کند.
جولیان فست، مدیر اجرایی Elgato برنامه‌ی Facecam Pro را به‌عنوان پیشرفتی پیشگامانه در حوزه‌ی وبکم توصیف کرد که می‌تواند نیاز تولیدکنندگان محتوا، افراد دورکار و کاربران مختلف را برطرف کند. قیمت وبکم Facecam Pro هنوز مشخص نیست.
 
  • گل رز
واکنش‌ها[ی پسندها]: 1 user
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین