. . .

معرفی معرفی سریال بیست و پنج بیست و یکTwenty Five, Twenty One

تالار سینما و تئاتر
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

nafas.shahpori

مدیر تالار سینما
پرسنل مدیریت
مقام‌دار آزمایشی
مدیر
کپیست
نام هنری
بانوی شب
آزمایشی
بازرس‌ +کپیست
مدیر
تالار سینما
شناسه کاربر
2760
تاریخ ثبت‌نام
2022-08-06
آخرین بازدید
موضوعات
74
نوشته‌ها
122
پسندها
214
امتیازها
138
سن
19
محل سکونت
اصفهان

  • #1
mgcbqluwunur.webp

سریال Twenty Five, Twenty One (2521) یکی از پر سر و صداترین درام های K-درام این فصل است. کیم تائری در نقش نا هی دو، نام جو هیوک در نقش بک ییجین و گروه بت WSJN's Bona در نقش کو یو ریم بازی می‌کنند. داستان در دو خط زمانی 1998 و 2022 اتفاق می‌افتد و شباهت‌هایی بین بحران صندوق بین‌المللی پول (IMF) کره جنوبی و وضعیت کنونی COVID-19 را نشان می‌دهد. این سریال با 16 قسمت به پایان رسید که در حال حاضر برای تماشا (یا تماشای مجدد) در نتفلیکس در دسترس است.
به دلیل استقبال گرم طرفداران K-drama داخلی و بین المللی از درام، تصمیم گرفتیم خودمان این درام را بررسی کنیم. در زیر بررسی ما از بیست و پنج، بیست و یک (2521) است.
خلاصه داستان سریال Twenty Five, Twenty One (2521)
داستان از آنجایی شروع شد که ناهی دو (کیم سو هیون) 40 ساله دخترش کیم مین چای (چوی میونگ بین) را به مسابقه باله برد. هی دو به مین چی یادآوری کرد که برنده شدن همه چیز نیست و مهم این است که مین چاه تمام تلاشش را به رقابت بدهد. مین‌چای به گونه‌ای دیگر فکر می‌کرد و می‌گفت اگر برای برنده شدن رقابت نمی‌کرد، حضور در آنجا فایده‌ای ندارد. با این حال، هی دو سعی کرد او را در غیر این صورت متقاعد کند.
در حالی که منتظر نوبت خود برای مسابقه بود، مین-چای پس از دیدن «رقیب» خود که این شماره را بدون نقص اجرا کرد، احساس شکست کرد. مین-چای از مسابقات کنار رفت و محروم شد. هی-دو با مین-چای روبه رو شد اما مین-چایی گفت که باله را رها می کند زیرا به هر حال در آن مهارت ندارد.
صحنه به رفتن مین چی به خانه دوران کودکی هی دو که مادربزرگ هی دو (شین هیون سوک) در آنجا زندگی می کند، قطع شد. مین چای گفت که از خانه فرار کرده و به طور موقت در آن خانه زندگی خواهد کرد، که مادربزرگش با آن موافقت کرد. مین چی شروع به جستجو در دارایی های قدیمی مادرش کرد و دفتر خاطرات قدیمی هی دو را پیدا کرد. مین‌چایی آن را خواند و شروع به آموختن در مورد خود ۱۹ ساله‌ی مادرش (کیم ته‌ری)، از جمله آرزوهای جوانی، ناامیدی‌ها و روابط هی‌دو کرد.
پایان سریال بیست و پنج بیست و یک
کو یو ریم (بونا)، رقیب شمشیربازی هی-دو که تبدیل به دوست شد، نیز از این ورزش بازنشسته شد و مدرسه شمشیربازی خود را افتتاح کرد. او با دوست پسرش مون جی وونگ (چوی هیون ووک) نامزد می کند. جی وونگ اکنون یک بلاگر معروف مد است که فروشگاه مد آنلاین خود را اداره می کند. سرانجام، جی سونگ وان (لی جو-میونگ)، یکی دیگر از دوستان هی دو، یک تهیه کننده موفق برنامه های متنوع می شود.
در مورد دو سرنخ ما، Na Hee-Do و Back Yijin (Nam Joo-Hyuk) از دوستان به عاشقان تبدیل شدند. از دو روح گمشده که سعی می کردند در میان چالش های فراوانی که روزگار به همراه داشت، به دنبال علایق خود باشند، توانستند با کمک یکدیگر و دوستانشان بر مشکلات خود غلبه کنند.
در نهایت، هی-دو به یک شمشیرباز حرفه ای تبدیل شد که در سطح جهانی به رقابت پرداخت. از سوی دیگر، ییجین پس از پوشش فاجعه 9-11 به خبرنگار موفق نیویورک تبدیل شد. تمام سفرها منجر به تنش بین هی-دو و ییجین شد، هر چند، هر دو احساس می کردند که ارتباط خود را با یکدیگر از دست می دهند. در پایان، آن دو اظهارات دلخراشی را رد و بدل کردند و متقابلاً تصمیم گرفتند که بهتر است از هم جدا شوند. همانطور که عنوان درام اشاره کرد، آنها در سن 25 و 21 سالگی بودند که این اتفاق افتاد.
به سرعت به سال 2022، Min-chae دفترچه خاطرات را به Hee-Do برگرداند. هی دو با علاقه صفحات را ورق می زند و ورودی ییجین را پیدا می کند. صحنه های قبلی نشان می دهد که ییجین دفتر خاطرات هی دو را از طریق یک پست از یک کیم یونسو دریافت کرده است (این نام را بعداً به خاطر بسپارید!) پس از اینکه هی-دو دفتر خاطرات خود را در اتوبوس گم کرد.
دفتر خاطرات نشان داد که ییجین و هی دو واقعاً می خواستند به هم بگویند روزی که از هم جدا شدند. ییجین گفت که منظور او هیچ یک از چیزهایی که در طول جدایی آنها گفته است نداشته است و در واقع می خواهد از هی-دو به خاطر همه چیزهایی که با هم گذرانده اند تشکر کند. هی-دو همچنین ورودی خود را دید که می گفت علیرغم پایان بدشان چقدر از یجین سپاسگزار است. این باعث شد هی-دو آسایش و بسته شدن او را بعد از این همه سال به ارمغان آورد.
هی دو به جایی که او و ییجین از هم جدا شدند بازگشت و آن فصل از زندگی خود را به یاد آورد که «فقط دوستی و عشق اهمیت داشت».
این سریال زیبا یکی از بهترین و محبوب ترین سریال های کره ای است.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

پاسخ‌ها
0
بازدیدها
17
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
15
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
27
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
18
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
28

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین