اینجا رمانیکــ ـه!

با عضویت در رمانیک، شما قادر خواهید بود با دیگر اعضای انجمن بحث کنید، به اشتراک بگذارید و پیام خصوصی ارسال کنید.

عضویت! **پیدا کردن رمان بی نام**

!مسابقه کی‌پاپ یا کی‌درما!(سری اول)

  • نویسنده موضوع نویسنده موضوع Awrezoo
  • تاریخ شروع تاریخ شروع

Awrezoo

رمانیکی فعال
Thread Owner
رمانیکی
شناسه کاربر
40
تاریخ ثبت‌نام
2020-10-02
نوشته‌ها
654
راه‌حل‌ها
2
پسندها
3,398
امتیازها
100
سکه
2,310
سلام. خب خب سری اول مسابقات کی‌پاپ یا کی‌درما!
میخوام ببینم پرچم کی پاپ بالاست یا کی درما!
اول از همه دوتا سرپرست میخواییم برای هدایت دو تیم کی پاپی ها و کی درمایی ها!
بعد از انتخاب شدن دو سرپرست دوتا تیم میذاریم.
بخش اول برای کی پاپ:
درباره گروه بی تی اس
بخش اول برای کی درما:
درباره اوپا جی چانگ ووک

مسابقه به این منوال خواهد بود که بخش کی پاپ باید درباره بی تی اس کار های هنری انجام بده. مثل عکس میکس کشیدن یکی/کل اعضای گروه بی تی اس.
بخش کی درما هم به همین منوال خواهد بود.
=============
مسابقه بسی جذابی است و هر ماه یکبار و به مدت یک هفته برگذار میشود.
پس از برگذاری دوره اولش دیدم این مسابقه خوب پر و بال گرفته بخش مخصوصی براش در نظر میگیرم!

شیوه اعلام آمادگی:
اعلام آمادگی
ایفای نقش(سرپرست/عضو گروه)
گروه(کی پاپ/کی درما)

تعداد اعضای هر گروه:
تعداد اعضای هر گروه فعلا پنج نفر هست(با سرپرست)

موفق باشید.
|بخش دنیای کره|​
 
اعلام امادگی
سرپرست تیم
از پروفم معلومه?(گروه کی درما،ووکی)
 
اعلام آمادگی!!!
عضو گروه کی درما...
 

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 0, کاربران: 0, مهمان‌ها: 0)

کاربرانی که این موضوع را خوانده‌اند (مجموع کاربران: 1)

عقب
بالا