. . .

بیوگرافی بیوگرافی پارک سوئه

تالار بازیگران و عوامل سینما
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

CANDY

مدیریت ارشد
پرسنل مدیریت
انجمندار
بخشدار
مدیر
رصد کننده
طراح
تدوینگر
نام هنری
Minok
بخشدار
- امور فرهنگی
مدیر
تدوین+میکس+بازرس
شناسه کاربر
3457
تاریخ ثبت‌نام
2022-11-23
آخرین بازدید
موضوعات
968
نوشته‌ها
2,262
راه‌حل‌ها
27
پسندها
3,396
امتیازها
436
سن
19
محل سکونت
جنگل‌متروکه‌افکار(:

  • #1
پارک سوئه (به لاتین Soo Ae) متولد ۲۵ شهریور ۱۳۵۸ در منطقه بانگ چئون دانگ سئول؛ بازیگر سرشناس کره ای است که با سریال امپراطور دریا، در ایران به شهرت رسید.

پارک یک برادر کوچکتر از خود دارد. او در مصاحبه ای گفته است که پدرش در گذشته به کار تعمیر کفش می پرداخت و به همین دلیل خانواده او نگران بودند که شغل کم در آمد پدر، روی شغل پارک تاثیر بگذارد و باعث خجالت او شود. با اینحال او هیچگاه شغل پدرش را مانعی برای پیشرفت اش ندانست.

او در دوران بازیگری، عضو تیم دو و میدانی مدرسه بود و پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان کسب و کار Gyeonggi، به همراه دوست خود یک قرار داد ۶ ماهه با یک شرکت مدلینگ امضاء کرد. مسئله جالب این بود که پارک و دوستش به جای دریافت حقوق، ۳۵۰ وون به این شرکت پرداخت کردند.

او به عنوان مدل شروع به فعالیت کرد اما عکس های نهایی او، چندان جالب نبودند. پارک پس از این عدم موفقیت، تصمیم گرفت وارد عرصه خوانندگی شود. او ۶ ماه به عنوان رپر در یک گروه کی پاپ فعالیت کرد و بدون اینکه آهنگ یا آلبومی از این گروه منتشر شود، منحل شد.

در این حین، یک مدیر معروف به پارک پیشنهاد کرد تا وارد عرصه بازیگری شود و پارک نیز این پیشنهاد را پذیرفت. او در مصاحبه ای به خبرنگاران چنین گفته است:” من خوب نمی خواندم. اما ۶ ماه را با یک گروه بسیار فان گذراندم. خوش شانس بودم که وارد عرصه بازیگری شدم.”

پارک سوئه در دانشکده ی زبان های خارجه و در رشته ی زبان انگلیسی دانشگاه Hankuk تحصیل کرده است.

خانواده پارک در ابتدا به خاطر شخصیت درون گرای پارک، با ورود او به عرصه بازیگری مخالفت کردند اما پارک با خانواده اش شرط کرد که پس از کسب درآمد ۳۰ میلیون وون ( ۲۷ هزار دلار)، بازیگری را کنار بگذارد.

او کار بازیگری را در سال ۱۹۹۹، آغاز کرد و با فیلم یک خانواده در سال ۲۰۰۴ به شهرت رسید. از آن زمان به بعد، وی به عنوان نقش اصلی در بسیاری از فیلم ها و سریال ها به بازی پرداخت.

پارک سوئه با بازی نقش بانو جانگ هوا در سریال تاریخی امپراطور دریا توانست به شهرت جهانی دست پیدا کند. او در این سریال با افرادی همچون سونگ ایل گوک، بائه سو بین و چوی سو جونگ همبازی شده بود.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

پاسخ‌ها
1
بازدیدها
141
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
130
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
218

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین