. . .

بحث و گفتگو بهترین فیلم‌های تاریخی بر اساس واقعیت!

تالار سینما و تئاتر

Like crazy<3

مدیر رصد
پرسنل مدیریت
مقام‌دار آزمایشی
مدیر
رصد کننده
کاربر منتخب
کاربر نقره‌ای
کاربر ثابت
مدیر کتابدونی
- رصد
شناسه کاربر
1249
تاریخ ثبت‌نام
2021-11-25
آخرین بازدید
موضوعات
449
نوشته‌ها
1,867
راه‌حل‌ها
22
پسندها
20,710
امتیازها
613
محل سکونت
او (":

  • #1
لیست بهترین فیلم های تاریخی بر اساس واقعیت | معرفی 10 فیلم تاریخی بر اساس واقعیت است!

فیلم های تاریخی بر اساس واقعیت

فهرست فیلم های تاریخی بر اساس واقعیت:​

ملکه (2006)​

محبوبترین فیلم های بر اساس واقعیت تاریخی

درام انتقادی استیون فریرز، نمایی جذاب از مبارزات خصوصی شخصیت های بالارده انگلستان، واکنش خانواده سلطنتی بریتانیا به مرگ دایانا، پرنسس ولز را به تصویر می کشد. در این فیلم هلن میرن برای ایفای نقش ملکه الیزابت دوم برنده جایزه اسکار شد. فریرز برای تقویت کنتراست جهان این فیلم خود، بیشتر صحنه های نخست وزیر تونی بلر (مایکل شین) را در فیلم با دوربین 16 میلی متری و صحنه های ملکه را با لنز 35 میلی متری فیلمبرداری کرد.

فیلم سینمایی 1917 (2019)​

فیلم های تاریخی جنگی بر اساس واقعیت

تصویر حیرت‌انگیز شبیه‌سازی‌شده سام مندز از جنگ جهانی اول برای همگان شگفت آور بود و در آخر در اسکار 2020 مورد توجه داوران نیز قرار گرفت اما در نهایت جوایز اصلی در کمال غافلگیری به فیلم سینمایی کره ای “انگل” از دست داد. با این حال، در بین نامزدی برای سه جایزه به یک اسکار را برای فیلمبرداری این فیلم با خود به خانه برد.

فیلم سینمایی شجاع دل (1995)​

فیلم های تاریخی بر اساس واقعیت

تمام بحث‌های پیرامون حاشیه ای پیرامون این فیلم به کنار، حماسه تاریخی مل گیبسون درباره «آزادی» اسکاتلند بی نظیر است! این فیلم سرشار از سرگرمی مهیج است. شما را به شواق خواهد آورد اما ممکن است در آخر قهرمان فیلم را با چند قطره اشک بدرقه کنید. شجاع دل برنده پنج جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم در آکادمی اسکار شد.

فیلم تاریخی بر اساس واقعیت فریدا (2002)​

فهرست فیلم های تاریخی بر اساس واقعیت

سلما هایک جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن را به خاطر بازی خود به عنوان هنرمندی برجسته با نام فریدا کالو در فیلم زندگینامه ای جذاب جولی تیمور به دست آورد. از شش نامزدی، فریدا برنده دو جایزه اسکار برای بهترین گریم و بهترین موسیقی متن شد.

لارنس عربستان (1962)​

فیلم سینمایی بر اساس واقعیت تاریخی

حماسه ای جذاب از دیوید لین که قبلاً فیلم هایی بر اساس رمان های چالزر دیکنز مانند آرزوهای بزرگ و الیور توئیست را کارگردانی کرده بود است.

فیلم سینمایی لینکلن (2012)​

فیلم های تاریخی که بر اساس واقعیت ساخته شدند

دنیل دی-لوئیس در فیلم زندگی‌نامه‌ای هیجان‌انگیز اسپیلبرگ درباره ماه‌های پایانی زندگی آبراهام لینکلن و نوشتن متمم سیزدهم به سادگی فراموش نشدنی است.
در واقع این فیلم بر ۴ ماه پایانی زندگی آبراهام لینکلن تمرکز دارد. داستان تلاش‌های او، برای به تصویب رساندن سیزدهمین اصلاحیهٔ قانون اساسی ایالات متحدهٔ آمریکا توسط مجلس نمایندگان را به تصویر می‌کشد. این فیلم در سال 2012 نامزد 12 جایزه در آکادمی اسکار و 7 جایزه در جشنواره گلدن گلوب شد. دنیل دی لوئیس برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مرد در آکادمی اسکار شد. همچنین این فیلم از اسپیلبرگ به موفقیت تجاری خوبی نیز رسید. فروش فیلم سینمایی لینکن 2012 به 275 میلیون دلار رسید.

فیلم سینمایی سه تیغ اره ای Hacksaw Ridge (2016)​

فیلم های بر اساس واقعیت تاریخی

پس از چندین سال دوری از کانون توجه، کارگردان مل گیبسون همه ما را با Hacksaw Ridge شگفت زده کرد، بازگشتی باشکوه به پرده سینما که نادیده گرفتن آن غیرممکن بود. Hacksaw Ridge به طرز ماهرانه‌ای صحنه هایی باشکوه قدیمی از هالیوود و حس کلاسیک را با سکانس‌های جنگی همه‌جانبه ترکیب می‌کند، سه تیغ اره ای یکی از آن فیلم‌های کمیاب است که در عین سادگی آشنای داستان، هیجان‌انگیز نیز است. نقش آفرینی پر انرژی و برازنده نامزد اسکار توسط اندرو گارفیلد در نقش اصلی سرباز دزموند داس که به به دست گرفتن سلاح در جبهه جنگ اعتقادی ندارد بی نظیر است. Hacksaw Ridge تصویری رؤیایی و واضح سینمایی هالیوود از یک قهرمان آمریکایی، بسیار جذاب و الهام بخش است.

فیلم به دنبال خوشبختی (2006)​

برترین فیلم های بر اساس واقعیت تاریخی

فیلم سینماییThe Pursuit of Happyness بر اساس خاطرات همنام کریس گاردنر در مورد مبارزه تقریباً یک ساله او با بی خانمانی در حین بزرگ کردن پسر بسیار خردسالش، می‌توانست یک نمایش بی حس و حال و شعار زده باشد، اما یکی از بهترین بازی‌های ویل اسمیت است. او که در کنار پسرش جیدن اسمیت بازی می‌کند، در اینجا طبیعی‌ترین و جذاب‌ترین حالت خود را دارد. اینجا او یک پدر واقعی است که فصد دارد همه جوره از پسر خود در عین بی خانمانی محافظت کند.اسمیت دومین نامزدی اسکار خود را برای بهترین بازیگر مرد به ارمغان آورد.
 

موضوعات مشابه

پاسخ‌ها
0
بازدیدها
13

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین