. . .

آموزش آموزش و مراحل سایه زدن

تالار آموزش مد و استایل

Nstrn_jz

رمانیکی حامی
رمانیکی
شناسه کاربر
27
تاریخ ثبت‌نام
2020-09-27
آخرین بازدید
موضوعات
334
نوشته‌ها
979
پسندها
2,517
امتیازها
333
سن
20
محل سکونت
بلندای پرتگاه آرزوهای محال...^^

  • #1
زیر سازی
در قدم اول اطراف چشم و پلک را با پاک کننده ی آرایش پاک کنید و سپس از کرم مرطوب کننده و دور چشم استفاده کنید. بعد از آن، از یک پرایمر کمک بگیرید و بر روی پلک و اطراف چشم بزنید تا آرایشتان برای مدت طولانی تری ثابت بماند. در صورت نیاز و تمایل می توانید از کانسیلر و کرم پودر هم استفاده کنید. فقط به خاطر داشته باشید بعد از استفاده از کانسیلر می بایست از پودر فیکس کننده استفاده شود تا چین وچروک نیافتد.

انتخاب سایه
انتخاب رنگ و نوع سایه را با توجه به سلیقه، رنگ لباس و نوع حالت چشمتان انتخاب کنید و سپس با یک برس سر گرد سایه را از پلت بردارید و با ضربه زدن به گوشی پلت سایه پودر اضافه ی سایه را بگیرید و سپس بر روی پلکتان بزنید اگر چند رنگ سایه را انتخاب کرده اید، حتما قبل از برداشتن رنگ دیگر برس سایه را عوض کنید و یا با یک دستمال رنگ قبلی را از روی آن پاک کنید. بعد از زدن سایه ها با یک برس سرگرد شروع به محو کردن مرز سایه ها بکنید. در قسمت چین پلک از سایه های تیره تر استفاده کنید و در قسمت روی پلک از سایه های روشن استفاده کنید تا چشمی درشت تر و جذاب تر داشته باشید.

کشیدن خط چشم
برای تکمیل کار و زیباتر به نظر رسیدن چشم با توجه به حالت آن می توانید از خط چشم استفاده کنید.

سایه ی زیر چشم
از یک سایه ی قهوه ای می توانید برای پایین پلک و زیر مژه ها استفاده کنید. برای این کار از یک براش صاف کمک بگیرید. این کار به بزرگ تر نشان دادن چشم شما کمک می کند.
 

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین