چرا شب اینجوریه چرا بارون میزنه چرا تو شلوغی ام فکر توام یه سره
خوش به حالت مثل من نیستی خالیت تخته واسه من فرق نداره اول و آخر هفته
چرا این ثانیه ها شب میشن نمیگذره چرا اون خاطره ها از سرم نمیپره
خوش به حالت که یکی مثل من درکت کرده وقتی کم حوصله بودی یکی دلگرمت کرده
بی تو هر شب این دیوونه م×س×ت...
وصل به مو های تو زنجیر دلم
با همه لج دارم اما به تو بد گیره دلم
مهم نیست چی میگن پشت من دربارت
من همین حال خوب امشبو از تو دارم
تلخی دوری قهر برا چی واسه تو میدم همه چی
فقط بهم بگو محاله ازم خسته بشی
من دلم تنگ قدیما شده بدجوری تو چی
همین امشب یه مسافرت دوتایی بچین
شبای با تو چه قشنگه هرچی من...