اینجا رمانیکــ ـه!

با عضویت در رمانیک، شما قادر خواهید بود با دیگر اعضای انجمن بحث کنید، به اشتراک بگذارید و پیام خصوصی ارسال کنید.

عضویت! **پیدا کردن رمان بی نام**

انسان های غمگین

  1. innerAurora

    روان شناسی انسان های غمگین این شکلی اند

    تمرکز آن ها همیشه روی چیز های منفی است همه ما تجربه چیزهای خوب و بد را در زندگی داریم و بسته به تمایلی که درونمان وجود دارد، به چیزهای خوب یا بد واکنش نشان می دهیم و عکس العمل های متفاوتی خواهیم داشت. افراد غمگین اغلب تمرکز خود را به شرایط بد اختصاص می دهند. در مقایسه چیزهای خوبی که برایشان...
عقب
بالا