. . .

آموزش ۹ ترفند آرایش در تابستان برای داشتن ظاهری طبیعی و شاداب

تالار آموزش مد و استایل

PishOoO

رمانیکی نقره‌ای
رمانیکی
شناسه کاربر
314
تاریخ ثبت‌نام
2021-01-21
آخرین بازدید
موضوعات
113
نوشته‌ها
834
راه‌حل‌ها
64
پسندها
3,007
امتیازها
591

  • #1

با این ترفند‌ها چهره زیبای خود را در تابستان مهمان آرایشی تازه و طبیعی کنید


آرایش هنر خلق زیبایی‌ها است، اما این هنر نیز مانند هر هنر دیگری چالش‌های خاصی دارد و یکی از بزرگترین چالش‌های پیش‌روی هر بانوی زیبارویی، گرمای فصل تابستان است. در این بین آرایشگرهای حرفه‌ای دست روی دست نگذاشته‌اند و ترفند‌های سودمندی را برای حفظ زیبایی آرایش در روزهای گرم تابستانی معرفی کرده‌‌اند. خوشبختانه انجام این ترفند‌ها از چیزی که فکرش را بکنید راحت‌تر است، در نتیجه در ادامه با هم نگاهی به این ترفندها می‌اندازیم و به شما قول می‌دهیم با رعایت این نکات، آرایش چهره زیبای شما در روزهای گرم تابستان، ظاهری تازه و طبیعی پیدا کند و از همیشه جذاب‌تر باشد.

دور زیرسازی را خط بکشید


ترفند آرایش تابستان


در روزهای گرم تابستان پیشنهاد می‌کنیم به جای زیرسازی، صورت خود را بشویید و مقداری یخ روی پوست صورت بمالید تا منافذ پوست بسته بماند. بانوانی که پوستی ملتهب و مستعد به آکنه دارند، بهتر است برای جلوگیری از این عارضه‌های پوستی، مقداری لوسیون مرطوب‌کننده یا کرم‌های ژل‌مانند روی پوست بمالند و با رژگونه، جلوه بیشتری به استخوان‌ گونه بدهند.

کرم پودر را دست‌کم نگیرید



ترفند آرایش تابستان


برای شما گفتیم که در روزهای گرم تابستان بهتر است دور زیرسازی را خط بکشید، در عوض از کرم پودری با ترکیبات ملایم کمک بگیرید و با لایه‌ای نازک از این کرم پودر، صورت خود را پوشش دهید. به خاطر داشته باشید که کلید زیبایی و حفظ حالت طبیعی آرایش در تابستان، استفاده کم از مواد آرایشی است، در نتیجه زیاده‌روی در مصرف کرم پودر، نه تنها حالت طبیعی و زیبای آرایش شما را خراب می‌کند، بلکه ماندگاری آرایش را در روزهای گرم تابستان کاهش می‌دهد.

از پودرهای برنزه (برانزر) کمک بگیرید


ترفند آرایش تابستان


راز استفاده از برانزر در خشک بودن پوست نهفته است، در نتیجه قبل از اینکه کرم مرطوب‌کننده بزنید، مقداری پودر برنزه روی صورت بمالید و در این فرایند از چانه، گردن، گونه‌ها، پل‌ بینی و پیشانی غافل نشوید. این روش جلوه‌ای زیبا و برنزه به آرایش می‌دهد.

با هنرمندی تمام از رژگونه استفاده کنید



ترفند آرایش تابستان


برای جذابیت بیشتر آرایش باید با ظرافت تمام مقدار بسیار کمی رژگونه را روی بینی و گونه‌های خود بمالید. رنگ رژگونه را از میان رنگ‌های شفاف و گرم انتخاب کنید تا حالتی نرم و طبیعی روی پوست ایجاد کند. به خاطر داشته باشید راز داشتن آرایشی طبیعی در روز و شب‌های تابستان، استفاده از طیف‌های رنگ روشن و ملایم در آرایش است.

لوازم آرایش ضد آب را امتحان کنید


آرایش ضدآب ترفند آرایش تابستان


آرایش‌های سنگین و غلیظ نه تنها به لحاظ زیبایی برازنده تابستان نیست، بلکه این آرایش‌ها دوام کمتری هم دارند. در نتیجه اگر به دنبال آرایشی طبیعی و زیبا در روزهای گرم تابستان هستید، پیشنهاد می‌کنیم مژه‌ها را با لایه‌ای نازک از ریمل ضدآب پوشش دهید و مقدار بسیار کمی برق لب بزنید. به خاطر داشته باشید خط لب‌ تیره و سنگین در روزهای تابستان جلوه زیبایی به آرایش شما نمی‌دهد. از طرف دیگر برای جلوگیری از خراب شدن آرایش چشم در گرمای تابستان، حتماً سراغ ریمل ضدآب بروید.

آرایش را با رنگ موی خود انتخاب کنید


رنگ‌های هلویی، سرخ مایل به زرد یا صورتی برازنده آرایش صورت بانوانی است که موهای بلوند دارند، به بانوانی که گیسوان کمند آنها تیره است نیز پیشنهاد می‌کنیم در آرایش صورت از رنگ‌های بژ، صورتی، نارنجی کمک بگیرند و سایه چشم خود را از طیف رنگ‌های گرم انتخاب کنند. به جای استفاده از رژ لب نیز بهتر است برق لبی با رنگ‌های صورتی، هلویی یا بژ را امتحان کنند.

از کانسیلر نهایت استفاده را ببرید


ترفند آرایش در تابستان - پوشاندن جوش ها


پوشش جوش‌های قرمز و عارضه‌های صورت در تابستان یکی از دشوارترین مراحل آرایش به حساب می‌‌آید، اما این مشکل نیز راه‌حل ساده‌ای دارد و کافی است مقداری کانسیلر را با ژل‌های برنزه‌کننده یا بالم مخلوط کنید و با ترکیب بدست آمده، جوش‌های قرمز را به گونه‌ای پوشش دهید که نه تنها اثری از این جوش‌ها باقی نماند، بلکه چهره شما حالتی طبیعی و زیبا پیدا کند. در نهایت نیز با مقداری پودر برنزه، جلوه‌ای برنزه به آرایش بدهید و با کشیدن خط‌چشم، زیبایی آرایش را تکمیل کنید.

آرایش مخصوص بعدازظهرهای دل‌انگیز تابستان

ترفند آرایش در تابستان - برق لب


با زیرسازی ملایم نزدیک چشم و لب و مقداری ریمل و کمی کرم پودر، چهره خود را میزبان آرایشی زیبا و طبیعی در بعدازظهرهای دل‌انگیز تابستان کنید. اگر هم از طرفداران آرایش‌های سنگین هستید اما نمی‌خواهید زیبایی چهره خود را با آرایشی غلیظ، خراب کنید، از برق لبی با رنگی نسبتاً تیره و براق کمک بگیرید و کنار چشم را با سایه‌‌ای متالیک پوشش دهید.

آرایش چشم مخصوص تابستان


ترفند آرایش تابستان - سایه چشم


با مقداری سایه چشم براق و خط چشمی ملایم، جلوه زیبایی برای چشم‌ها ایجاد کنید و با ریمل مشکی یا قهوه‌ای و خط چشم، آرایش چشم را با زیباترین و طبیعی‌ترین حالت ممکن به پایان برسانید. نکته اصلی در آرایش چشم مخصوص تابستان، ایجاد جلوه‌ بیشتر برای چشم‌ها است، در نتیجه از رنگ‌هایی برای آرایش چشم کمک بگیرید که جلوه بیشتری برای چشم‌های شما ایجاد می‌کنند.
همان‌گونه که درجریان قرار گرفته‌اید، قرار نیست اجازه دهیم گرمای تابستان زیبایی آرایش چهره را از بین ببرد، در نتیجه به کمک ترفند‌هایی که در بالا به آنها اشاره کردیم، چهره خود را در شب و روز گرم تابستان، مهمان آرایشی تازه و طبیعی کنید. در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم تجربه‌های سودمندی برای حفظ ماندگاری و زیبایی آرایش در تابستان سراغ دارید، در قسمت نظرات این ترفند‌ها را با ما و دیگر خواننده‌ها به اشتراک بگذارید.

مترجم: محمد کاملان
 

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین