. . .

خبر ۲ ستاره استقلال بازی با ملوان را از دست دادند

تالار ورزش متفرقه

.Mahdieh

رمانیکی حامی
نویسنده افتخاری
شناسه کاربر
940
تاریخ ثبت‌نام
2021-09-17
آخرین بازدید
موضوعات
308
نوشته‌ها
919
پسندها
3,381
امتیازها
340
سن
23
محل سکونت
√کره خاکی√

  • #1
دو بازیکن تیم فوتبال استقلال دیدار با ملوان انزلی در هفته دوم لیگ برتر را از دست دادند.
ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان ارسلان مطهری، سیدمحمد حسینی و عزیزبک آمانوف را در لیست خروج قرار داد. مطهری به دلیل ترافیک در خط حمله از لیست کنار گذاشته شد. حسینی نیز که یکی از خریدهای آبی‌پوشان بود، اردوی ترکیه را به دلیل مصدومیت از دست داد و با آمدن سیاوش یزدانی، کادرفنی تصمیم به کنار گذاشتن این بازیکن گرفت. آمانوف نیز نتوانست در تمرینات رضایت کادرفنی را جلب کند. قرارداد این بازیکن برای این فصل با رضایت باشگاه ادامه پیدا می‌کرد و مسئولان استقلال می‌توانند قراردادش را فسخ کنند.

خبر دیگر اینکه، مسئولان استقلال همچنان منتظر رسیدن ITC محمد محبی هستند تا از این بازیکن در بازی با ملوان استفاده کنند. حتی در صورتی که ITC محبی نرسد، این بازیکن شاید همراه تیم به انزلی سفر کند. کاوه رضایی و سیاوش یزدانی اما غایبان قطعی بازی با ملوان خواهند بود. در مورد رضایی گفته می‌شود او در تلاش است در یکی دو روز آینده مشکل اقامتش در بلژیک را حل و بتواند قراردادش را با استقلال ثبت کند.

آخرین تمرین استقلال امروز ساعت ۱۵ برگزار و سپس آبی‌پوشان با پرواز ساعت ۱۸ راهی رشت خواهند شد.

دیدار استقلال با ملوان در هفته دوم لیگ برتر ساعت ۱۹ فردا (پنجشنبه) در ورزشگاه تختی انزلی و بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود.
 

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین