. . .

دانستنی یک عکس عجیب که نشان می دهد سفر در زمان وجود داشته است

تالار متافیزیک
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

seon-ho

رفیق رمانیکی
مدیر بازنشسته
شناسه کاربر
154
تاریخ ثبت‌نام
2020-11-14
آخرین بازدید
موضوعات
726
نوشته‌ها
1,404
راه‌حل‌ها
18
پسندها
4,356
امتیازها
407
سن
19
محل سکونت
دنیای موسیقی:)

  • #1

یک عکس عجیب که نشان می دهد سفر در زمان وجود داشته است...​



لپ تاپ رومی
نظریه پردازان ادعا می کنند که این مجسمه می تواند اثبات این باشد که یونانیان باستان توسط مسافران زمان مورد بازدید قرار می گرفتند که از آینده لپ تاپ هایی برای آنها به ارمغان می آوردند.
مجسمه تسکین خاکسپاری یونان باستان در حدود ۱۰۰ سال قبل از میلاد مسیح یک دختر جوان را نشان می دهد که دارای یک وسیله است که به نظر می رسد با زاویه ای قائمه برای یک زن برجسته باز شده است.
این اثر در موزه جی پل گتی ، در مالیبو ، کالیفرنیا ، ایالات متحده نگهداری می شود ، جایی که متخصصان این شیء را به عنوان سینه کم عمق توصیف می کنند.
اما بعد از اینکه مردم اقدام به ارسال عکس های مجسمه در رسانه های اجتماعی کردند ، ادعاها قاطع و سریع مطرح شد مبنی بر این که این شیء لپ تاپ امروزی است که از آینده به یونان باستان منتقل شده است.
کانال تئوری توطئه یوتیوب ویدئویی را در این مجسمه با عنوان “مجسمه یونان باستان یک لپ تاپ را به تصویر می کشد؟”بارگذاری کرد.
راوی این ویدیو میگوید: این مجسمه شیئی حیرت انگیزی را به تصویر می کشد که شباهت چشمگیری با یک لپ تاپ مدرن یا برخی از وسایل دستی دارد.
“در تصویر دیگری که توسط یک توریست که تصادفی از زاویه ای بهتر گرفته شده است می توانیم ببینیم که این شیء بسیار باریکتر از آن است که یک جعبه جواهر باشد و با تصویر جعبه افسانه ای پاندورا مطابقت ندارد.
“من نمی گویم که این تسکین یک کامپیوتر لپ تاپ باستانی را به تصویر می کشد ، اما وقتی به این مجسمه نگاه می کنم و به داستان های یونانی درباره Oracle of Delphe فکر می کنم ، قرار بود کشیش ها اجازه دهند با خدایان ارتباط برقرار کنند و اطلاعات پیشرفته را بازیابی کنند.من نمی توانم کمک کنم اما فکر می کنم که اریش فون دایکنن تمام این مدت درست گفته است و این که بیشتر این اسطوره های آثار جادویی که خدایان به گروه بسیار محدودی از افراد در تمدن های باستانی داده، وسایل پیشرفته ای بودند شبیه به آنچه امروز داریم. “
آقای فون دایکن نویسنده سوئیسی چندین کتاب علمی است که ادعا می کند تمدن های اولیه توسط بیگانگان پیشرفته از ابعاد دیگری مورد بازدید قرار گرفته و به آنها کمک می کند تا بناهایی شگفت انگیز مانند اهرام مصر را بسازند.
توطئه گران معتقدند که این شیء در مجسمه نیز به نظر می رسد یک قرص موم است – یک وسیله چوبی تاشو پوشیده از موم ، که از قلم برای نوشتن روی آن استفاده شده است.آنها همچنین گفتند که این شکل قلم ندارد و به نظر می رسد در عوض از آن مانند نوت پد صفحه لمسی یا لپ تاپ امروزی استفاده می کند.دو سوراخ قابل مشاهده در نیمه پایانی شی نیز به عنوان پورت USB یا کابل برای دستگاه مدرن امروزی پیشنهاد شده است.
اما بدبینان این پیشنهاد را سخیف و خنده دار میدانند و توضیح دادند که قرص های موم ، کامل با قلم در سایر هنرهای رومی ظاهر شده است.
تصویری از نقاش دوریس از حدود ۵۰۰ سال قبل از میلاد ، مردی نشسته را نشان می دهد که چیزی مانند یک لپ تاپ دارد اما یک قلم روی آن معلق است.
 
  • گل رز
واکنش‌ها[ی پسندها]: 1 user
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

پاسخ‌ها
1
بازدیدها
32

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین