. . .

معرفی گردشگری فلوریدا

تالار گردشگر جهان

Like crazy<3

مدیر رصد
پرسنل مدیریت
مقام‌دار آزمایشی
مدیر
رصد کننده
کاربر منتخب
کاربر نقره‌ای
کاربر ثابت
مدیر کتابدونی
- رصد
شناسه کاربر
1249
تاریخ ثبت‌نام
2021-11-25
آخرین بازدید
موضوعات
448
نوشته‌ها
1,862
راه‌حل‌ها
21
پسندها
20,680
امتیازها
613
محل سکونت
او (":

  • #1

ساحل فورت لادردیل​

ساحل فورت لادردیل به علت جایگاه جغرافیایی اش در مجاورت اقیانوس اطلس و زیبایی هایی بینظیرش به ونیز آمریکا شهرت یافته است، این شهر ساحلی معروف ترین ساحل و مناطق مهم قایقرانی را دارد.

این ناحیه در مجاورت خط ساحلی گسترده ای واقع شده است که دارای امکانات بسیاری برای تفریح و گردشگری مانند رستورانها، مجتمع های تفریحی و تجاری، مغازه هایی شیک می باشد که برای پیاده روی عالی به شمار می رود.

آشنایی با مکان های دیدنی فلوریدا جنوبی ترین شهر آمریکا

پارک رسورت اورلاندو​

این پارک دربردارنده ی چند پارک دیگر می باشد که از پارک های معروف جهان بوده و برای تمامی گردشگران هر نوع تفریحگاهی که بخواهند را دارا می باشد. نمونه ای از این تنوع و تعدد مکان های تفریحی می توان به وجود کانون های شبانه مهیا برای شب زنده داری و خوشی و خوش گذراندن، ۳ هتل شیک با امکانات کامل جهت استراحت و ماندن اشاره نمود. همچنین برای تمرکز اعصاب و آرامش خاطر شهری به منظور پیاده روی ایجاد شده است که پیاده روی در آن برای چند ساعتی شما را از ازدحام و شلوغی دور می کند.

مرکز فضایی کندی​

این مرکز فضایی از سال ۱۹۶۸ ایجاد شده و به قرارگاهی برای پروازهای فضایی آمریکا تبدیل گردید. این مکان در حال حاضر برای پرتاب هواپیماهای بدون سرنشین بوده و به دلیل داشتن امکانات و لوازم فضایی مکانی توریستی در تمام دنیا محسوب می گردد، این منطقه برای علاقه مندان به موضوعات فضا و فضایی گزینه ی گردشگری عالی می باشد. همچنین شما می توانید با وسایل و آثار مربوط به گذشته ی فضانوردی این منطقه آشنا شده و حتی در صورت تمایل شلیک موشکی حقیقی را ببینید.

جاذبه های دیدنی و تماشایی فلوریدا ایالتی در آمریکا


والت دیزنی​

این ناحیه در همسایگی دریاچه بیونا واقع شده که دارای چشم اندازهای دیدنی و زیبای بسیاری است که آن را به زیباترین و مشهورترین جاذبه گردشگری در ایالت فلوریدا تبدیل کرده است. در این ناحیه ۴ عدد پارک است که تفریح را همراه با اکتشاف و هیجان برای شما فراهم می سازد، در این مکان که حضور هنرمندان زیادی را به چشم می بینید، با دارا بودن امکانات جادویی و سرگرم کننده لحظات ایده آل و زیبایی را برای شما ایجاد می نماید.

شهر کلید غرب​

شهر کلید غرب در گذشته به مدت چند سال پیاپی بزرگترین شهر فلوریدا بود که در حال حاضر چنین نمی باشد، این شهر که جنوبی ترین شهر ایالات متحده آمریکا و در نزدیکی هاوانا می باشد هر ساله تعداد میلیونی از توریست ها را برای بازدید جذب می کند.

آشنایی با مکان های دیدنی فلوریدا و سواحل زیبای آن
 
نام موضوع : گردشگری فلوریدا دسته : گردشگر جهان

Like crazy<3

مدیر رصد
پرسنل مدیریت
مقام‌دار آزمایشی
مدیر
رصد کننده
کاربر منتخب
کاربر نقره‌ای
کاربر ثابت
مدیر کتابدونی
- رصد
شناسه کاربر
1249
تاریخ ثبت‌نام
2021-11-25
آخرین بازدید
موضوعات
448
نوشته‌ها
1,862
راه‌حل‌ها
21
پسندها
20,680
امتیازها
613
محل سکونت
او (":

  • #2

قلعه کاستیلو سن مارکوس​

این قلعه سنگی که دارای قدمت زیادی می باشد از قدیمی ترین قلعه های آمریکا محسوب می گردد و در شهر سنت آگوستین فلوریدا قرار گرفته است. طبق باور مردمان منطقه، تاریخ احداث این قلعه به سال ۱۶۰۰ باز می گردد و بر اساس اعتقاد عده ای علت این ماندگاری طرز احداث آن می باشد. استقامت قلعه و قطور بودن دیوارهای آن موجب شده تا در طی حمله ی دشمنان دچار خسارت زیاد نگردد. این قلعه سالانه میزبان تعداد زیادی گردشگر می باشد که از قسمت های مختلف این بنای تاریخی همراه با محیط هایی رمانتیک و جذابیت های بسیار دیدن می نمایند.

شهر میامی​

این شهر در نوار ساحلی اقیانوس اطلس و در جنوب شرقی فلوریدا قرار گرفته است، میامی که به شهر «جادو» معروف است شهری گردشگری بوده و از بندرهای اصلی و بزرگ آمریکا به شمار می رود.

آشنایی با چشم اندازهای دیدنی فلوریدا واقع در ایلات متحده آمریکا


شهر ساحلی ناپلز​

این شهر که در واقع یک شهر ساحلی می باشد که در جنوب غربی فلوریدا واقع شده است، ناپلز به دلیل وجود ساحل های ماسه ای زیبا و جذاب و همچنین آب های آرام و زلال معروف است. گستردگی خط ساحلی این شهر بالای ۱۰ مایل می باشد.

ساحل سیستا​

یکی از مکان های دیدنی فلوریدا سواحل زیبای آن می باشد که می توان به یکی از ساحل های زیبا و جذاب آن که در میان ساحل های این ایالت می درخشد، به ساحل سیستا واقع در جاده ساحلی جزیره کی اشاره نمود.

ساحل فورت مایرز​

این ساحل زیبا و دوست داشتنی دارای آبی کم عمق و زلال با وسعتی ۷ مایلی، در جزیره ی استروی فلوریدا قرار گرفته است که ساحل خارق العاده شهر ساحلی فورت مایرز می باشد.

ساحل هالیوود​

شهر ساحلی هالیوود با زیبایی های بینظیرش از جمله ساحل جذابش دارای آبی زلال و به رنگ آبی و البته امن و تمیز معروف بوده و مورد بازدید گردشگران زیادی مخصوصا خانواده ها قرار می گیرد.

آشنایی با جاذبه های دیدنی و منحصر به فرد فلوریدا


ساحل کلییر واتر​

این ساحل با وسعتی بالغ بر ۲.۵ مایل در ساحل غربی فلوریدا قرار گرفته است که یکی از مقاصد اصلی توریست های علاقه مند به آب و ساحل می باشد.

ساحل دستین​

شهر ساحلی دستین واقع در ساحل امرالد فلوریدا می باشد که ساحل های منحصر به فرد و زیبا با ماسه های سفید رنگ و آب های سبز رنگ زمردی دارد. این سواحل و شهر ساحلی از جمله چشم اندازهای دیدنی فلوریدا محسوب می گردند.

آشنایی با چشم اندازهای دیدنی و زیبای فلوریدا


ساحل پنساکولا​

یکی دیگر از مکان های دیدنی فلوریدا و ساحل های آن، ساحل جذاب و دیدنی پنساکولا واقع در جزیره سانتا روزای در ایالت فلوریدا می باشد.

ساحل دایتونا​

در شهر ساحلی دایتونا، ساحل زیبای دایتونا وجود دارد که به دلیل دارا بودن مساحت زیادی از ماسه های متراکم شهرت یافته است، این ساحل دارای آب های زلالی بوده که علاوه بر این جذابیت فوق العاده، با توجه به تراکم بسیار ماسه ها در آن به منطقه ای عالی برای برگزاری مسابقه های موتور سواری تبدیل شده است.

جزیره کی وست​

این جزیره در میان جزیره های فلوریدا به خاطر ادامه دار بودن صخره های مرجانی دارای ساحل های کمی می باشد که اکثر این سواحل را انسان ها ایجاد نموده اند.

بازدید از مکان های دیدنی فلوریدا ایالتی واقع در آمریکا
 

موضوعات مشابه

پاسخ‌ها
0
بازدیدها
53

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین