. . .

معرفی کتاب آدم باش عاشق | وحید ملتجی

تالار متفرقه ادبیات

. MaHta .

رمانیکی خلاق
رمانیکی
شناسه کاربر
777
تاریخ ثبت‌نام
2021-08-17
موضوعات
32
نوشته‌ها
146
پسندها
441
امتیازها
153
محل سکونت
دارُ الاَحْزان

  • #1

معرفی کتاب آدم باش عاشق

کتاب آدم باش عاشق به قلم وحید ملتجی، عشق و محبت در دنیای امروز را با بیانی جذاب و متفاوت به تصویر کشیده و برای این کار از متون کهن ایرانی و اسلامی و اشعار مولانا و سعدی الهام گرفته است.

وحید ملتجی در 200 پاراگراف با شناخت و اطلاع از دنیای نوجوانان و جوانان به بیان مساله عشق با نگاهی امروزی و کاملا متفاوت در زندگی پرداخته است.

هر کدام از پارگراف‌ها و بندهای کتاب «آدم باش عاشق» پیام متفاوت و جداگانه‌ای برای شما به ارمغان می‌آورد، برخی از بندهای کتاب حاضر به شما دوری گزیدن از عشق را توصیه و مشکلات و اتفاقات بعد از آن را گوشزد می‌کند.

برخی از بخش‌های دیگر کتاب نیز شما را به عاشق شدن ترغیب می‌کند و در نهایت هیچ قضاوتی در خصوص عشق صورت نمی‌دهد و نتیجه را بر عهده خودتان واگذار می‌کند. در پایان کتاب، شما با هر سلیقه‌ای که دارید، شیفته یکی از این بندها خواهید شد و به یک جمع‌بندی کلی از عشق خواهید رسید.

وحید ملتجی را بیشتر بشناسیم:

وحید ملتجی در سال 1355 در تهران متولد شد. او که به عنوان نویسنده و فعال فرهنگی و تربیتی شناخته می‌شود، تاکنون کتاب‌هایی چون «امام جوانان»، «زیارت و بازماندگان»، «طواف پرستوها» منتشر کرده است.

ملتجی به دنبال ایجاد تعامل دو طرفه میان خود و شما در این کتاب است تا اثرش برای‌تان جدید و موثر باشد. او کتاب آدم باش عاشق را در اختیار روانشناس، جامعه شناس، کارشناسان دینی و نیز گروهی به سرپرستی دکتر منصوره سادات مرتضوی و همچنین مخاطب عادی قرار داد و از آن‌ها بازخورد گرفت.

در بخشی از کتاب آدم باش عاشق می‌خوانیم:

وقتی محبت تو را سوزاند،
دلت از چیزی به چیز دیگری تبدیل می‌شود.
در این دل جدید همیشه «او» وجود دارد...
همه چیز را مانند «او» می‌بینی
کافی است کوچک‌ترین نشانه با ربط یا بی‌ربطی را ببینی
تا فکرت مشغولش شود
و این طوری است که هیچ‌وقت فراموشش نمی‌کنی

منبع: کتابراه
 

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین