. . .

دانستنی چگونه می توانید از تجربه بدنی خارج شده و در طول زمان سفر کنید

تالار متافیزیک
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

seon-ho

رفیق رمانیکی
مدیر بازنشسته
شناسه کاربر
154
تاریخ ثبت‌نام
2020-11-14
آخرین بازدید
موضوعات
726
نوشته‌ها
1,404
راه‌حل‌ها
18
پسندها
4,359
امتیازها
407
سن
19
محل سکونت
دنیای موسیقی:)

  • #1
آیا تابه حال شگفت زده شده اید که تجربه های خارج از جسم واقعی است؟یک مرد ادعا می کند که چنین چیزی وجود داردو او یک تجربه نزدیک به مرگ در پنج سالگی انجام داده است.

تاد آکامزیس می گوید روح می تواند بدن را ترک کند و حتی در حالی که زنده هستید به یک سفر برود و هرکسی می تواند این کار را انجام دهد.
کانادایی ، ۴۷ ساله ، ادعا کرده است که از زمان تجربه نزدیک به مرگش در پنج سالگی ۴۲ سال است که از تجربه جسمی خارج نشده است.(OBE) هنوز مشخص نیست OBE واقعی است یا فقط درک شده است ، اما طبق گفته آقای Acamesis ، ظاهراً همه ما می توانیم این کار را به راحتی انجام دهیم.
آقای آکامزیس چگونگی انجام این کار را در بیست و هفتمین سمپوزیوم گلستونبری ، کنفرانس سالانه اختصاص داده شده به ماوراء الطبیعه ، نظریه های توطئه ، تفکر جایگزین و فلسفه های عصر جدید فاش کرد که در شهر سامرست برگزار شد.آقای آکامزیس به سمپوزیوم گفت که اکنون کاوش بدن را برای کسانی که مایل به تجربه این پدیده هستند ، می آموزد.
یکی از اعضای مخاطب از او پرسید که این کار چگونه انجام می شود. این مرد گفت: من چند بار آن را به طور تصادفی انجام داده ام ، اما تکنیک انجام این کار به صورت مرحله به مرحله چگونه است؟آقای آکامزیس گفت: “مانند هر چیز دیگری در زندگی ، باید درمورد آنچه می خواهید انجام دهید روراست باشید.
کانادایی ها به نوعی OBE اعتقاد دارند به نام برون فکنی نجومی- گفته می شود جدایی ناخواسته “روح” یا “بدن نجومی” از بدن جسمی است که توانایی سفر در جهان را دارد.
آقای آکامزیس افزود: “اگر شما می دانید که چرا این کار را انجام می دهید و برون فکنی نجومی از منظر خود من است با استعاره ها سر و کار داریم و چه چیزی واقعیت را توضیح می دهد.
“حالت اعتقاد من به سرعت تغییر می کند. “من دیگر به واقعیت جسمی نگاه نمی کنم. این فقط خارج از بدن نیست ، بلکه ما آگاهی داریم. “ما در این واقعیت بسیار بنیادی هستیم ، اما ما صرفاً بدنهای فیزیکی نیستیم.”
آقای آکامزیس گفت که او اتفاقاتی از قبیل ترک بدن ، نگاه کردن به عقب و دیدن آن و بارها، ترک بدن و نگاه کردن دوباره به یک مبل خالی را تجربه کرده است ، گویی بدن او از بین رفته است.
وی گفت که از طریق “مشاهده از راه دور” ساختمانها را کاوش کرده است و چیزهایی که باید در اینجا وجود داشتند و نبودند و در بعضی موارد چیزهایی که نباید وجود داشتند و بودند ظاهر می شد. او همچنین ادعا کرد که تجربه راه رفتن در میان دیوارها را دارد.
آقای آکامزیس توضیح داد که این ناهنجاری ها به این دلیل است که ما با “واقعیت چند بعدی” سروکار داریم.
وی با اشاره به زمانی که جسد وی در آنجا نبود ، گفت: “صدایی گفت خوب است ، بدن شما در سطح دیگری از واقعیت فراتر از واقعیت ما قرار دارد.” OBE این احساس است که شما در خارج از بدن خود شناور هستید.برخی از تجربه کنندگان حتی ادعا می کنند در حالی که OBE را تجربه می کنند ، بدن خود را از خارج دیده اند.
با این حال ، ماریا دی وری اهل هلند آزمایشبرون فکنی نجومی را فقط برای کنجکاوی انجام داد.
او می گوید که از “فرهنگ های بومی” به واقعیت های غیر جسمی بینش پیدا کرده است و به مردم پیشنهاد میکندکه
از “فرهنگ های بومی” به واقعیت های غیر جسمی بینش پیدا کرده است و به مردم پیشنهاد میکندکه فقط از روی کنجکاوی سعی نکنند “بدن خود را ترک کنند.”وی خطاب به حاضران گفت:دو نوع بدن جسمی و غیر جسمی در زمان و مکان وجود دارد و غیر جسمی فراتر از زمان و مکان است.وی ادعا کرد که بدن جسمی خود را ترک کرده و پس از آن نیز عرصه زمان و مکان را نیز ترک کرده است.

او گفت: “من از هر دو بیرون رفتم و این یک تجربه بسیار چشمگیر بود. “هدف از انجام آن باید یک هدف خالص باشد ، اما می توان یاد گرفت که چگونه از یکی به دیگری تغییر دهید.
“توصیه می کنم به دلیل کنجکاوی این کار را نکنید ، بلکه این کار را انجام دهید زیرا شما یک هدف خالص برای خدمت به بهزیستی همه داشته اید.
“اگر این فقط کنجکاوی باشد می تواند در انجام آن خطری ایجاد کند. می خواهم به شما یک هشدار بدهم.” با این حال ، آقای آکامزیس هشدار او را رد کرد و در ادامه اظهار داشت که خواب دیدن نوعیبرون فکنی نجومی است. وی گفت: “ما این کار را هر شب انجام می دهیم ، بسیار بی خطر است و من مردم را ترغیب به آزمایش می کنم.”
البته هیچ مدرک علمی برای اثبات وجود روح یا هوشیاری جدا از فعالیت مغزی که در یک بدن زنده انسانی تجربه شده است وجود ندارد ، یا شخصی که می تواند یک بدن زنده را ترک کند یا پس از مرگ زنده بماند.ادعاهای برون فکنی نجومی در عرصه های ماوراء الطبیعه و شبه علمی است.
 
  • لایک
  • گل رز
واکنش‌ها[ی پسندها]: 1 users
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین