. . .

آموزش چند ایده جذاب برای کاغذ دیواری

تالار دکوراسیون داخلی

هدیه زندگی

رمانیکی نقره‌ای
نویسنده
رمانیکی‌نویس
کاربر نقره‌ای
شناسه کاربر
366
تاریخ ثبت‌نام
2021-02-14
موضوعات
223
نوشته‌ها
1,854
راه‌حل‌ها
5
پسندها
10,674
امتیازها
452

  • #1

۱. داخل کابینت‌ها را کاغذ دیواری کنید​

اگر در آشپزخانه‌ی خود کابینت‌هایی با درب شیشه‌ای دارید، از دیوار داخلی کابینت‌ها غافل نشوید. استفاده از کاغذ دیواری داخل کابینت، جلوه‌ی خاص‌تر و زیباتری به ظروف شما و روح تازه‌ای به آشپزخانه‌ی شما می‌بخشد. انتخاب کاغذ دیواری مونوکروم برای این قسمت، خصوصا اگر مکمل پالت رنگی آشپزخانه‌ی شما باشد یا رنگی شاخص که از بقیه‌ی فضای آشپزخانه‌ی شما جدا شود، بسیار چشمگیر و جذاب خواهد بود.

البته می‌توانید از کاغذ دیواری‌های طرح‌دار هم استفاده کنید اما توجه داشته باشید که طرح‌های خیلی شلوغ ممکن است تأثیر منفی در جلوه‌ی آشپزخانه‌ی شما داشته باشد.

۲. جزیره‌ی آشپزخانه‌ی خود را کاغذ دیواری کنید​

جزیره مرکز آشپزخانه‌ی شماست. جایی است که غذا روی آن آماده می‌شود، سرو می‌شود، اعضای خانواده و مهمانان دور هم جمع می‌شوند و از غذا خوردن لذت می‌برند. کافی است به این نقطه توجه کنید و دیواره‌ی جزیره‌ی آشپزخانه را با کاغذ دیواری بپوشانید. خواهید دید که چگونه این نقطه، به فضایی خاص و جذاب برای دورهم جمع شدن مهمانان شما تبدیل خواهد شد.

۳. به آشپزخانه‌ی کوچک خود شخصیت بدهید​

شما نیازی به فضای بزرگی ندارید تا آشپزخانه‌‌تان جلوه‌ی زیبایی داشته باشد. یک آشپزخانه‌ی کوچک و ساده می‌تواند با کمک یک کاغذ دیواری زیبا، بسیار جذاب و چشم‌نواز به نظر برسد. می‌توانید طرح دلخواه خود را در فاصله‌ی میان دو کابینت و دیوار بالایی کابینت‌های بالا پیاده‌‌سازی کنید
.

۴. به آشپزخانه‌ی خود ظاهری رنگارنگ ببخشید​

در حالی که بیشتر افراد یک آشپزخانه کاملا سفید را ترجیح می‌دهند، اگر آن را مانند یک بوم سفید و خالی ببنید، می‌توانید از آشپزخانه‌ی خود یک اثر هنری خلق کنید! کابینت‌های رنگی در کنار کاغذ دیواری، می‌تواند یک آشپزخانه‌ی ساده و سفید را به فضایی پرشور و رنگارنگ تبدیل کند. پس اگر طرفدار رنگ و نقش‌های مختلف هستید، این ایده را امتحان کنید اما بسیار محتاطانه عمل کنید تا با رنگ و نقش‌های بیش از حد، موجب دل‌زدگی و ظاهری نامطلوب نشوید.

۵. از طرح کاشی استفاده کنید​

اگر به طرح کاشی علاقه‌مندید اما به هر دلیلی قصد استفاده از دیوارپوش کاشی را ندارید، می‌توانید به جای استفاده از کاشی، از کاغذ دیواری با طرح کاشی استفاده کنید. به این ترتیب علاوه بر اینکه در هزینه‌‌ها و دردسرهای ناشی از نصب کاشی صرفه‌جویی کرده‌اید، تغییری زیبا و خاص را در آشپزخانه‌ی خود به‌وجود آورده‌اید.
 

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین