. . .

معرفی چاقی صورت با ورزش

تالار ورزش متفرقه

خدایـ جذابیتـ꧁꧂

رمانیکی خلاق
رمانیکی
شناسه کاربر
1685
تاریخ ثبت‌نام
2022-02-03
موضوعات
43
نوشته‌ها
242
پسندها
1,860
امتیازها
194
محل سکونت
آتشگاه🔥

  • #1
حالت چشم‌ها و صورتتان را هنگام شگفت زده شدن به یاد دارید؟ چشم‌های خود را تا جای ممکن گرد کنید. از این به بعد این حالت را به عنوان یک حرکت ورزشی در نظر داشته باشید. تا جای ممکن این حالت چشمها را حفظ کنید. در ابتدا ممکن است حفظ این حالت برای مدتی طولانی سخت به نظر بیاید. پس از ۱۰ الی ۲۰ ثانیه شروع کنید و هر روز کمی بیشتر چشم‌های خود را گشاد کنید.

این حرکت یوگای صورت باعث باد کردن عضلات اطراف چشمها و پیشانی می‌شود و با ایجاد تاثیری معکوس، از اثرات منفی اخم کردن جلوگیری می‌کند. همچنین این حرکت ورزشی برای چاق شدن صورت نیز مفید است.
یکی دیگر از حرکات موثر یوگا برای چاقی صورت این حرکت است. برای انجام این حرکت کافی است دهان خود را از هوا پر کرده و تا جای ممکن در همین حالت بمانید.

نفس عمیق بکشید و هوا را از لپی به لپ دیگر منتقل کنید. این حرکت یوگای صورت، روی عضلات گونه کار می‌کند و از نازک شدن و ضعیف شدن آنها جلوگیری می‌کند.

به یاد داشته باشید گونه‌های برجسته به صورت بازی با عضلات شکل می‌گیرند.
ناحیه زیر چشم‌ها را بکشید و به سمت بالا ببرید. سعی کنید این کار را به آرامی و بدون حرکت دادن عضلات دیگر صورت انجام دهید.

با نوک انگشتان بر روی استخوان خارجی گونه کمی فشار وارد کنید. یادتان باشد فشار به این ناحیه نباید زیاد باشد. با گونه‌های خود به آرامی و با ملایمت رفتار کنید. این حرکات باعث می‌شوند عضلات صورت شما سفت شده و از چین خوردگی و جمع شدن آنها جلوگیری می‌کند.

این ورزش یوگا نه تنها به چاقی صورت و گونه‌ها کمک می‌کند، بلکه از ایجاد چین و چروک و خطوط ریز ریز نواحی اطراف چشم شما هم جلوگیری خواهد کرد.
بله درست خواندید. در این ورزش برای چاق شدن صورت، شما باید گونه‌های خود را نیشگون بگیرید. شاید این حرکت کمی خنده دار به نظر برسد اما برای داشتن گونه‌های گردتر و سرخابی لازم است.

گونه‌های خود را در روز ۲ الی ۳ دقیقه نیشگون بگیرید تا عضلات گونه دچار کشش بشوند. دقت کنید به خود آسیب نرسانید. این کار را بازیگونه و به آرامی انجام دهید. شما خواهید دید که گونه‌ها در مدت زمان لازم برجسته‌تر و گردتر خواهند شد.

بگویید سیب و بخندید! دندان‌های خود را نشان دهید و لبخند بزنید. اکنون نوک انگشتان خود را روی چین‌های بین بینی و لب فشار دهید. عضلات صورت خود را به صورت دورانی به گردش درآورید تا عضلات گونه کشیده شوند.

این حرکات ورزشی برای چاقی صورت لازم هستند و چهره‌ای توپرتر به شما هدیه می‌کنند. همچنین این ورزش کمک می‌کند جوانی صورت و پوست خود را حفظ کنید و از پیری پوست بر اثر افزایش سن جلوگیری کنید.
 
آخرین ویرایش:

موضوعات مشابه

پاسخ‌ها
7
بازدیدها
266

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین