. . .

سرگرمی پرونده بانوی سفید

تالار جن‌گیری‌های مشهور
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

Moon light<3

رفیق رمانیکی
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
779
نوشته‌ها
1,855
راه‌حل‌ها
5
پسندها
44
امتیازها
438
وب سایت
pin.it

  • #1

گورستان یونیون که در شهر کوچک ایستون، سی تی قرار دارد، بیش از 400 سال خاطرات را در محوطه مقدس خود نگهداری می کند. این گورستان حاوی قبرهایی است که قدمت آن ها به قرن 1600 باز می گردد، اما قبرهای بدون علامت است که بیشترین سروصدا را ایجاد می کنند. گفته می شود در داخل یکی از این قبرهای بی نشان، زن جوانی وجود دارد که در اواسط تا اواخر دهه 20 زندگی خود در حین تولد فرزند از دنیا رفت. او پربازدیدترین داستان گورستان است و به عنوان یک شوخی شناخته می شود. او توسط صدها بازدید کننده دیده شده است و "بانوی سفید" است.

بانوی سفید

بانوی سفید دارای موهای بلند و تیره است و پرده ای سفید به تن دارد. بانوی سفید معمولاً در مسیر جاده 59 دیده می‌شود. افرادی که در امتداد گورستان رانندگی می‌کنند گزارش داده‌اند که بانوی سفید را در امتداد لبه دیده‌اند یا از گورستان عبور کرده‌اند. این شامل پلیس هایی می شود که در منطقه گشت زنی می کنند. یکی از این اتفاقات در سال 1993 مربوط به یک آتش نشان خارج از وظیفه بود که هنگام سفر به خانه با زن فرضی برخورد کرد و یک فرورفتگی بزرگ در جلوی ماشینش ایجاد کرد. وقتی از ماشین پیاده شد تا او را بررسی کند، کسی پیدا نشد. در نیمه های شب چندین تماس پلیس برقرار شده است. با این حال پلیس هر بار با دست خالی می آید.



وقتی وارن ها وارد پرونده میشوند ، عکس و فیلم های زیادی تهیه میشود و وارن ها همچنین از روح "چشم های قرمز" صحبت می کنند، یک جفت چشم مرموز قرمز که در جنگل پشت قبرستان دیده می شود.، این چشم ها متعلق به ارل کلوگ است، مردی که در سال 1935 در آن طرف خیابان به آتش کشیده شد و در آتش سوخت.


 
  • جذاب
  • عجب
واکنش‌ها[ی پسندها]: 2 users
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین