. . .

معرفی هواوی Enjoy 60X با باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی درکنار دستبند هوشمند ‌Band 8 معرفی شد

تالار معرفی ابزار دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
121
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1

گوشی هواوی Enjoy 60X و دستبند هوشمند Band 8

هواوی گوشی هوشمند جدید Enjoy 60X و دستبند هوشمند بند ۸ رسماً معرفی کرد. گوشی جدید شیائومی به باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز است.

هواوی گوشی هوشمند Enjoy 60X را به‌همراه دستبند سلامت Band 8 معرفی کرد. در‌ادامه با مشخصات و قابلیت‌های این دو محصول آشنا می‌شویم.

هواوی Enjoy 60X

گوشی هواوی Enjoy 60X

گوشی جدید این غول فناوری چینی از نمایشگر بزرگ ۶٫۹۵ اینچی IPS LCD با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و وضوح Full HD پلاس، تراشه‌ی Snapdragon 680، هشت گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره می‌برد.
هواوی Enjoy 60X به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز شده است که یک دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی نیز درکنار آن قرار دارد. در پنل جلویی، این گوشی میزبان دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است.
گوشی هواوی Enjoy 60X

یکی از ویژگی‌های مهم Enjoy 60X هواوی، باتری حجیم ۷۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن است که احتمالاً با هربار شارژ تا دو روز دوام خواهد آورد. البته سرعت شارژ این گوشی به ۲۲٫۵ وات محدود شده است؛ به‌همین‌دلیل، شارژ کامل آن زمان نسبتاً زیادی طول خواهد کشید.
حافظه‌ی ذخیره‌سازی Enjoy 60X نیز ۵۱۲ گیگابایت است و به‌طور‌پیش‌فرض سیستم‌عامل HarmonyOS 3.0 را اجرا می‌کند. درحال‌حاضر، اطلاعات مربوط به قیمت و تاریخ عرضه‌ی این محصول دردسترس نیست. علاوه‌بر‌این، نمی‌دانیم آیا Enjoy 60X در بازارهای غیر از چین نیز عرضه خواهد شد یا خیر.
گوشی هواوی Enjoy 60X

به‌نوشته‌ی GSMArena، هواوی Enjoy 60X در پنج رنگ با دو طرح بدنه‌ی پلاستیکی یا چرم مصنوعی دردسترس خریداران قرار خواهد گرفت. مدل نارنجی و یکی از نسخه‌های مشکی رنگ این گوشی از روکش چرمی بهره می‌برند؛ درحالی‌که رنگ سفید و سبز و مشکی استاندارد آن بدنه‌ی پلاستیکی دارند.

هواوی Band 8

هواوی بند ۸ ازنظر مشخصات سخت‌افزاری شباهت‌های زیادی به نسل قبلی این محصول دارد. وزن این محصول بدون بندهایش ۱۴ گرم است و همچنان از نمایشگر ۱٫۴۷ اینچی OLED با وضوح ۱۹۴ در ۳۶۹ پیکسل بهره می‌برد.
هواوی بند ۸

نرم‌افزار هواوی ‌Band 8 به‌ شما اجازه می‌دهد ظاهر ساعت خود را سفارشی کنید و بیش‌ از هزار طرح ازقبل‌آماده ارائه می‌دهد. برخی از این واچ‌فیس‌ها از قابلیت نمایشگر همیشه‌روشن نیز پشتیبانی می‌کنند.
هواوی بند ۸ لبه‌های صاف‌تری از مدل قبلی خود دارد و از راهکار جدیدی برای اتصال آسان بندها بهره می‌برد. این محصول از قابلیت‌های دیگری مثل TruSleep 3.0، TruSeen 5.0 (برای ردیابی ضربان قلب و عملکردهای بدن) و TruSport (با قابلیت تشخیص ۱۰۰ نوع فعالیت ورزشی) برخوردار است.
هواوی بند ۸ در رنگ سبز و مشکی و صورتی در دو نسخه‌ی NFC و استاندارد عرضه می‌شود. قیمت این دو مدل نیز به‌ترتیب ۴۵ و ۴۰ دلار است. علاوه‌براین، نسخه‌ی ویژه‌ی محصول یادشده با رنگ مشکی‌نارنجی و بندهای پارچه‌ای در دو نسخه‌ی استاندارد و NFC به‌ترتیب با قیمت ۴۰ و ۴۶ دلار فروخته خواهد شد. این دستبند هوشمند از ۲۶ آوریل (۶ اردیبهشت) روانه‌ی بازار خواهد شد.
 
  • پوکر
واکنش‌ها[ی پسندها]: 1 user
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین