. . .

متن هنری لی لوکاس

تالار روایات

H A D I S

مدیرتالارسرگرمی
مقام‌دار آزمایشی
مدیر
نام هنری
:|
مدیر
تالار‌سرگرمی
شناسه کاربر
846
تاریخ ثبت‌نام
2021-08-30
موضوعات
564
نوشته‌ها
1,526
راه‌حل‌ها
4
پسندها
6,128
امتیازها
368
سن
18
محل سکونت
آسمان شب

  • #1
هنری لی لوکاس

یکی از عجیب‌ ترین و ترسناک ترین قاتلان سریالی است
او به همراه همدست خود اوتیس تول به 600 قتل ، ت×جـ×ـا×و×ز× ، قطع عضو و آدمخواری اعتراف کردند لوکاس در دوران قتل‌ های 23 ساله خود بعد از دستگیری در دو موقعیت جداگانه آزاد شد او در سال 1960 مادرش را کشت و محکوم به ببست تا چهل سال زندان شد اما پس از ده سال در 1970 آزاد شد ، او تقریبا بلافاصله پس از آزادی دوباره دستگیر شد ، این بار برای آزار دختران نوجوان در سال 1971 این بار او تعهد داد و در سال 1975 آزاد شد در اواخر دهه 1970 و 1980 قتل‌ هایی زیاد انجام داد که تعدادشان مشخص نیست او اعتراف کرد
بیش از 600 نفر را کشته است هرچند فقط سه مورد از جمله قتل مادرش تایید شد از تعداد مقتولین که بگذریم حقیقت این است که لوکاس دوبار آزاد شده و به جنایات خود ادامه داده است

هنری لی لوکاس کی بود؟​

هنری لی لوکاس یک قاتل سریالی آمریکایی بود که به اعتراف به بیش از 100 قتل مشهور بود. با این حال ، او به جرم کشتن یازده نفر محکوم شد ، زیرا بعداً مشخص شد که اکثر اعترافات وی به خاطر برخورداری از ترجیحات ، جعلی بوده است. او در خانواده ای فقیر متولد شد ، کودکی بسیار سختی داشت ، در نتیجه عزت نفس بسیار پایینی پیدا کرد. او در سن 14 سالگی از خانه فرار کرد و ابتدا در 18 سالگی به اتهام سرقت به زندان محکوم شد. او در 24 سالگی بیرون آمد و مادرش را کشت و ده سال به زندان بازگشت. پس از آزادی ، او با اوتیس توله دوجنسگرا و خواهرزاده نوجوانش ، بکی درگیر شد و سرانجام هنگامی که او اصرار به بازگشت به خانه داشت او را کشت. با این حال ، او به دلیل قتل کیت ریچ 82 ساله بازداشت شد و یک بار در شبکه اعتراف کرد که به اقدامات خود اعتراف کرد ، بسیاری از آنها را مرتکب نشد.

قتل
پس از آزادی از زندان ریچموند در 2 سپتامبر 1959 ، هنری لوکاس به همراه خواهر ناتنی خود ، کارول جنینگز ، در تکومسه ، میشیگان نقل مکان کرد. در آن زمان ، او مکاتبات خود را با دختری آغاز کرده بود و قصد ازدواج با او را داشت.

وقتی مادر 74 ساله اش ، ویولا ، به ملاقات آنها آمد ، برنامه های او بسیار آشفته بود. او نه تنها دوست دخترش را نپذیرفت ، بلکه اصرار داشت که او با او به بلکسبورگ بازگردد تا از او مراقبت کند. هنری حاضر به انجام این کار نبود.

در شب 11 ژانویه 1960 ، هنری و ویولا به یک میخانه رفتند. هنگام بازگشت به خانه ، آنها شروع به مشاجره کردند ، در نتیجه ویولا یا به او سیلی زد یا با جارو به او ضربه زد. هنری که عصبانی شده بود با چاقو به گردن او ضربه زد و فوراً او را کشت.

زمانی که جسد ویولا پیدا شد ، هنری با یک ماشین سرقتی راهی بلکسبورگ شده بود. بعداً ، او تصمیم گرفت به میشیگان برگردد و در حالی که داشت مسیر خود را عقب می کشید ، توسط گشت بزرگراه ایالتی انتخاب شد.

اگرچه او از دفاع شخصی دفاع کرد ، اما به جرم قتل درجه دوم به 20 تا 40 سال زندان محکوم شد و به تعزیرات حکومتی جکسون فرستاده شد. با این حال ، وی در سال 1970 و پس از گذراندن 10 سال از دوران محکومیت خود ، به طور مشروط آزاد شد.

مدت کوتاهی پس از آزادی ، وی بار دیگر به دلیل تلاش برای ربودن دو دختر نوجوان به زندان بازگشت. وی سرانجام در آگوست 1975 آزاد شد.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
نام موضوع : هنری لی لوکاس دسته : روایات

موضوعات مشابه

پاسخ‌ها
0
بازدیدها
159
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
250

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین