. . .

روان شناسی همه نوع شخصیت زنی رو بشناس؛ آلفا، امگا و ...

تالار انسان شناسی
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

seon-ho

رفیق رمانیکی
مدیر بازنشسته
شناسه کاربر
154
تاریخ ثبت‌نام
2020-11-14
آخرین بازدید
موضوعات
726
نوشته‌ها
1,404
راه‌حل‌ها
18
پسندها
4,359
امتیازها
407
سن
19
محل سکونت
دنیای موسیقی:)

  • #1

معرفی کامل زنانی با انواع شخصیت آلفا و بتا و امگا و ...​

تیپ های شخصیتی تقسیم بندی متفاوتی دارند و در هر تقسیم بندی روی یک یا چند جنبه از خصوصیات اخلاقی تمرکز شده است. یکی از انواع طبقه بندی تیپ های شخصیتی، طبقه بندی افراد در دسته آلفا و بتا و... است، طبقه بندی افراد در این نوع به منظور درک بهتر رفتار آنها می تواند جالب باشد.


اگر می خواهید بدانید جزو کدام یک از تیپ های شخصیتی آلفا، بتا، گاما، دلتا و...هستید، این بخش را مطالعه کنید.


آلفا​

زن آلفا اعتماد به نفس بالایی داشته و پیشرو بوده و ارزش خود را می داند و به خودش افتخار می کند. زنان آلفا حتی در زمان قرار گرفتن در وضعیت های پیچیده با وظایف نامشخص از پس کارهای خود بخوبی بر می آیند و به اعمال و احساسات خودشان کاملا مطمئن هستند.

زن آلفا توانایی پشت سر گذاشتن شرایط سخت را داراست و برای هرکاری انگیزه دارد اما این نوع زنان در نقش رهبر خوب عمل می کنند. این نوع زنان پر تلاش بوده و با قدرت و اقتدار هرکاری را برای رشد و پیشرفت صلاح ببینند انجام می دهند. زن آلفا به دلیل اعتماد به نفس و قدرتش قادر است با توانایی های خود و تلاش به موقعیت های بهتر دست پیدا کند.

زن آلفا بیش از حد مشغول مراقبت از خود و عزیزانش و تمرکز بر چیزهایی است که واقعاً مهم است و از حق خود دفاع می کند.

اعتماد به نفس


بتا​

زنان بتا افرادی مهربان و لطیف، منفعل و خوش گذران و شنوندگان خوبی بوده و دارای ویژگی های مثبت زیادی می باشند. زنان بتا همیشه به دنبال یافتن جایگاه خود در میان دوستان هستند و همیشه می خواهند به دیگران کمک کنند تا دوستی و احترام برای خود بدست بیاورند.

شخصیت زن بتا تأیید می خواهد و می خواهد به دیگران کمک کند، اما اجازه نمی دهد که به خود بی احترامی شود. زن بتا در زمان بروز بحث برای جلوگیری از دعوا ترجیح می دهد واکنش نشان ندهد و فقط ساکت بماند. اغلب زنان بتا مضطرب و درون گرا هستند و هنگام رسیدن به خواسته یا ملاقات با افراد جدید چندان فعال یا پیشرو نیستند.

گاما​

زنان گاما استقلال کافی را دارا هستند و نیازی به تأیید هیچکس ندارند. آنها، سازمان یافته، هدایت شده بوده و از ارزش خود، آگاه هستند. استقلال طبیعی او باعث می شود که همانگونه که در منزل شخصی خود راحت است با دوستانش هم راحت باشد.

زن گاما دارای یک فضای سازمان یافته و سبک زندگی خاص بوده تا بتواند نیازهایش را برآورده و راحت زندگی کند. زنان گاما خانه ای تمیز دارند و برای زندگی خود برنامه منظمی دارند.

تیپ شخصیتی گاما آینده نگر است و برای خود اهداف تعیین می کند تا به موفقیت دست یابد.

تیپ شخصیتی


دلتا​

زن دلتا، واقع بین و محتاط است. او فردی خجالتی است و دوست ندارد با افراد جدید ارتباط بگیرد و در مرکز توجه باشد اما اگر بتواند از اعتماد اولیه عبور کند، توانایی برقراری ارتباط با افراد از طریق مهارتهای ارتباطی عالی را دارد. زن دلتا ماندن در خانه یا سکوت را انتخاب می کند زیرا از ظاهر خود مطمئن نیست.

سیگما​

زن سیگما اغلب احساساتی است بیش از حد وابسته است. از اعتماد به نفس بالایی برخوردار بوده و جذاب است و هنگامی که بخواهد می تواند در کانون توجه باشد. آنها ترجیح می دهند کارهای خود را انجام دهند و مستقل کار کنند و در صورت لزوم رهبر خوبی خواهند بود. زنان سیگما وفادار هستند و اگر زمانی برایشان کاری بکنید حتما انرا جبران می کنند.

زنان سیگما مرموز بوده اما در هر صورت به عزیزان خود پایبند خواهد بود. سیگما، تحت تأثیر نظرات دیگران قرار نمی گیرند و شخص کینه ای خواهند بود.

زن احساساتی


امگا​

زن امگا معمولا آرام است ومی تواند احساسات خود را در برابر دیگران کنترل کند اما بیش از حد حساس بوده و یکدفعه حسشان فوران می کند و بیشتر دچار مسائل عاطفی می شوند. زنان امگا بسیار باهوش هستند و مطالعه و سرگرمی های هیجان انگیزدر لیست کارهای روزانه شان قرار دارد. زن امگا درون گرا است و به جای اینکه دایره اجتماعی خود را گسترش دهد، ترجیح می دهد در خانه بماند.

آنها در برخوردهای اول محافظه کار به نظر می رسند اما بعد از دوستی با کسی راحت تر شده و از حریم خصوصی شان صحبت می کنند. زنان امگا می توانند ترسو به نظر برسند. این خانم ها گرچه خیلی دیر به افراد اعتماد می کنند اما در صورت اعتماد بسیار عاشقانه، پرشور و وفادار هستند.
 
  • لایک
واکنش‌ها[ی پسندها]: 2 users
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین