. . .

متن هتلی در لندن

تالار روایات

H A D I S

مدیرتالارسرگرمی
مقام‌دار آزمایشی
مدیر
نام هنری
:|
مدیر
تالار‌سرگرمی
شناسه کاربر
846
تاریخ ثبت‌نام
2021-08-30
موضوعات
564
نوشته‌ها
1,526
راه‌حل‌ها
4
پسندها
6,128
امتیازها
368
سن
18
محل سکونت
آسمان شب

  • #1
هتل لانگهام در سال ۱۸۶۵ به سبک قصرهای فلورانتین ساخته شده و اولین گراند هتل لندن محسوب می شود. این هتل امروزه یکی از مشهورترین هتل های لندن و یک هتل ۵ ستاره لوکس و مجلل به حساب می آید. هتل لانگهام حدود ۵۰۰ اتاق دارد اما اتاق شماره ۳۳۳ آن کمی با بقیه اتاق ها متفاوت است. در طول سالیان طولانی که از تاسیس این هتل می گذرد اتفاقات و حوادث هولناکی در آن رخ داده و آن را به یکی از نفرین شده ترین مکان ها تبدیل کرده است. جالب است بدانید که این هتل و تعداد زیادی از اتاق ها مدت ها به یکی از خبرگزاری های انگلیس اختصاص داشت و به همین دلیل خبرنگاران زیادی در ماموریت های خود در این هتل اقامت داشتند. شاید حضور خبرنگاران باعث شده تا کوچک ترین خبر و رخدادی سریعا مخابره شود و حوادث هولناک اتاق هتل نفرین شده بر سر زبان ها بپیچد. چه این داستان ها را باور داشته باشید یا نه، باید بدانید که هرکسی جرات اقامت در این اتاق هتل نفرین شده را ندارد. اما واقعا چه اتفاقاتی در این اتاق رخ داده است؟ آیا این اتاق واقعا نفرین شده است و داستان هایی که در مورد آن وجود دارند حقیقت دارند؟

چه ارواحی در اتاق هتل نفرین شده دیده شده اند؟
یک پزشک آقا همراه با همسرش و برای گذراندن ماه عسل به این هتل آمدند و از قضا در اتاق شماره ۳۳۳ اقامت کردند. این مرد همسرش را به قتل رساند و سپس خودکشی کرد. گفته می شود پس از آن روح این پزشک قاتل همچنان در اتاق هتل نفرین شده (به ویژه ماه اکتبر) پرسه می زند. خبرنگاری که در سال ۱۹۷۳ با این روح مواجه شده بود پزشک را این طور توصیف کرده است: یک جنتلمن با موهای خاکستری و کراوات که (درست مثل تمام ارواح) چشمانی از حدقه بیرون زده و سفید داشته است.
یک شاهزاده آلمانی از پنجره اتاق هتل خود را به بیرون پرت کرد و خودکشی کرد. این شاهزاده طبق گزارش ها مردی فربه و چاق با لباس نظامی و موهایی کوتاه بوده است. از میان تمام ارواحی که در اتاق نفرین شده هتل پرسه می زنند روح این شاهزاده از همه فعال تر است و بیش از همه در هتل و به ویژه اتاق شماره ۳۳۳ دیده شده است. میهمانانی که با این روح سرگردان مواجه شده اند او را دیده اند که از لای دیوارها و درب های بسته عبور می کند و اغلب زمانی که او دیده می شود دمای هوا به شدت کاهش پیدا می کند.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
نام موضوع : هتلی در لندن دسته : روایات

H A D I S

مدیرتالارسرگرمی
مقام‌دار آزمایشی
مدیر
نام هنری
:|
مدیر
تالار‌سرگرمی
شناسه کاربر
846
تاریخ ثبت‌نام
2021-08-30
موضوعات
564
نوشته‌ها
1,526
راه‌حل‌ها
4
پسندها
6,128
امتیازها
368
سن
18
محل سکونت
آسمان شب

  • #2
روح مردی با یک زخم عمیق روی صورتش که بیشتر در راهروهای هتل دیده شده است.
یکی از ارواحی که در هتل لانگهام دیده شده یک شخصیت مشهور است: ناپلئون سوم! ظاهرا ناپلئون در آخرین روزهایی که در تبعید به سر می برده در هتل لانگهام اقامت داشته و هنوز هم روح او در این هتل مشاهده می شود. به گفته شاهدان روح او بیشتر به زیرزمین و طبقات پایینی هتل علاقه دارد!
یک روح گمنام که ظاهرا علاقه دارد میهمانانی که در اتاق شماره ۳۳۳ اقامت دارند را اذیت کند. او غالبا زمانی که میهمانان خواب هستند آن ها را آزار و اذیت می کند. حتی یک بار زمانی که فردی بی خبر از همه جا روی تخت خوابیده بود چنان با شدت تخت را تکان داده که فرد نگون بخت از ترس شبانه از هتل فرار کرده بود.
شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که به داستان های ارواح باور ندارید و آن ها را صرفا زاییده تخیل می دانید. اما جالب است بدایند که در سال ۲۰۱۴ تیم کریکت انگلیس که در اردو به سر می بردند یک شب را در این هتل اقامت کردند. برخی از اعضای تیم مدعی شدند که نمی توانسته اند در اتاق های هتل بخوایند و خواب خوب و آرامی نداشته اند. حتی همسران برخی از این بازیکن ها به هیچ وجه حاضر نشدند شب را در اتاق های هتل اقامت داشته باشند.
با وجود تمام داستان هایی که در مورد اتاق هتل نفرین شده و همینطور هتل لانگهام وجود دارد، این هتل یکی از مجلل ترین و لوکس ترین هتل های لندن است و امکانات و تجهیزات بسیار خوبی هم دارد. اتفاقا داستان های ارواح باعث شهرت بیش از پیش این هتل شده و خیلی ها که از این مسائل ترسی ندارند در اتاق های هتل اقامت می کنند.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین