. . .
تالار کلاس‌های درسی
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

seon-ho

رفیق رمانیکی
مدیر بازنشسته
شناسه کاربر
154
تاریخ ثبت‌نام
2020-11-14
آخرین بازدید
موضوعات
726
نوشته‌ها
1,404
راه‌حل‌ها
18
پسندها
4,352
امتیازها
407
سن
19
محل سکونت
دنیای موسیقی:)

  • #1
«به نام او که از مشتی خاک، آدمی را آفرید...!»

در ابتدا سلام عرض می‌کنم خدمت تمامی خواننده ها، چه افسون آموزان عزیز و چه کاربران گرامی انجمن!
خب در ابتدا موضوع نکته مهمی رو میخوام بگم! افسون آموزان عزیز؛ لطفا بعد از خواندن هر مبحث اون رو با واکنش گل رز (🌹)تایید کنید تا من متوجه حضورتون در کلاس و خواندن مباحث بشم.
توجه...توجه
لطفا کاربران گرامی از این واکنش استفاده نکنند تا با هم قاطی نشه! با تشکر

***

ixcwlp9r2hae.jpeg


خب بریم سراغ تدریس مبحث اول!
اول از همه بیاین ببینیم فیلتریگ از کی و برای چی اومد؟!

روزی از روزگاران قدیم، نویسندگان در محفلی(اگه اشتباهه به روم نیارید!) گرد هم جمع شده بودند و آثارشون رو به اشتراک می‌گذاشتن و خبری از فیلتر و ممنوعه ها و... نبود. اوایل نویسندگان عزیز رعایت می‌کردن و حداکثر ممنوعه ها رو به کار می‌بردن.(یه نکته: دوستان صحبت من روی رمان‌های انجمن‌ها هست و کاری با رمان های فوق فیلترینگی تلگرام یا اینستا ندارم!)
خب کجا بودم؟ آهان! داشتم تعریف می‌کردم:
گذشت و گذشت و روال کار به همین منوال می‌گذشت و حداکثر ممنوعه‌های رمان‌ها ب×و×س×ه، آغوش و خیلللیی خیلییی بدش، لمس کردن بود! اما متاسفانه پای رمان های تلگرامی(منظور از رمان های تلگرامی رمان های بزرگسال و به قول خودمون+18!) به انجمن باز شد. حالا اینا به کناار! بدبختی ما از زمانی شروع شد که: یه روز همکاران عزیز و زحمت کش پلیسان فتا، دورهم نشستن و تصمیم گرفتن یه سرچ توی گوگل بکنن ببینن چه خبر از سایت های ایرانی! چندتا سایت رو دیدن و گشتن و ناگهاان! با یک رمان از زیرمجموعه انجمن های نویسندگی پیدا کردن. دیدن به به چه گلی چه بل بلی چه خبره توی این رمان‌ها؟! همونجا تصمیم به مشخص کردن ممنوعه ها کردن و به همین منوال، فیلترینگ بوجود اومد! و تا کنون وجود دارد. البته در اوایل این مصوبه انجمن های زیادی توجهی نکردن و ادامه دادن و در آخر...بوووومممم! سایتشون فیلتر و نابود شد. اما امروزه فرق می‌کنه خیلی از نویسنده ها رعایت میکنن. البته انجمن رمانیک سختگیری های زیادی از بابت فیلترینگ ها داره! چرا؟ چون یه تیم مخصوص و کاربلد مخصوص تجسس رمان ها تشکیل داده. گروه هشدار برای کبری یازده! بله البته با یکم تغیر به نام«رصد کننده»تبدیل شد!
خب میبینین؟ رعایت نکردن یه موضوع فیلتری کوچیک باعث از بین رفتن تمااام زحماتتون میشه! پس چه قدر عالی میشه که ممنوعه ها رو بدونیم و اون ها رو توی رمانمون رعایت کنیم!
***
خب دوستان جلسه اول فقط خواستم یه چیز کلی درباره فیلترینگ و تاریچه اون به زبان طنز باشید. انشالله از جلسه بعد آموزش نکات شروع میشه. ممنون که تا اینجا همراه من بودین خسته نباشید.


یاعلی
 
آخرین ویرایش:
  • لایک
  • گل رز
واکنش‌ها[ی پسندها]: 6 users
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

پاسخ‌ها
0
بازدیدها
38

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین