. . .

روان شناسی نوع حمام کردن تان در مورد شخصیت شما چه می گوید؟

تالار انسان شناسی
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

seon-ho

رفیق رمانیکی
مدیر بازنشسته
شناسه کاربر
154
تاریخ ثبت‌نام
2020-11-14
آخرین بازدید
موضوعات
726
نوشته‌ها
1,404
راه‌حل‌ها
18
پسندها
4,352
امتیازها
407
سن
19
محل سکونت
دنیای موسیقی:)

  • #1

آن قسمت از بدنتان را که اول شستشو می کنید ، شخصیت شما را نشان می دهد​

روتین آغازین صبح ها را اغلب مردم با حمام کردن شروع می کنند اما با این حال، شیوه ی شستشوی ما هرگز یکسان نیست و ممکن است متوجه نشده باشیم اما در همه ما تمایل به شروع حمام با یک قسمت خاص از بدن وجود دارد و ناخودآگاه بدن تصمیم می گیریم که کدام قسمت از بدن را اول بشوییم و این موضوع در مورد شخصیت ما اطلاعات زیادی می دهد. ما در بحث جالب شخصیت شناسی مشاهدات خود را در مورد قسمت هایی از بدن که ابتدا در هنگام حمام کردن می شوییم جمع آوری و آنها را به عملکرد ذهنمان مرتبط می کنیم.


شخصیت شناسی جالب با نحوه حمام کردن شما​

1. اگر ابتدا صورت خود را می شویید:

صورتمان اساسا از تمام 5 حس :بویایی، دیداری، چشایی، لامسه و شنیداری مراقبت می کنید و این بدان معنی است که شما در مورد این که چگونه دیده می شوید بسیار نگران هستید و می خواهید مراقبت بیشتری در این رابطه انجام دهید و شما همیشه در مورد آنچه که دیگران در مورد شما فکر می کنند نگران و حتی گاهی اوقات ناراحت و یا احساس استرس می کنید و ممکن است احساس خجالت هم نیز داشته باشید و در کل برای این افراد سخت است که چیزِ بدی راجب خودشان بشنوند.

شخصیت شناسی


شخصیت شناسی افرادی که ابتدا صورتشان را می شویند​

شخصیت شناسی نحوه حمام کردن و شستشوی بدن​

2. اگر اول قسمت های خصوصی خود را می شویید:

اگر بخواهید مناطق خصوصی خود را بشویید، احتمالا یک فرد بسیار خجالتی هستید و شما می توانید خودتان را یک درونگرا یا فردی با عزت نفس کم در نظر بگیرید و به شما در گروه های اجتماعی توجه زیادی نمی شود، با این حال کسانی که شما را از نزدیک می شناسند می گویند که فردی خالص و حقیقی هستید و شما سخت تلاش می کنید تا موضع خود را برآورده کنید.

3. اگر ابتدا بازو ها یا پاها را میشویید:

اگر از کسانی هستید که ابتدا به پاهای خود توجه می کنید، می توانید خود را یک فرد فروتن بدانید و با این حال، از طرفی بازو ها یا پاها نیز نماد قدرت و حقیقت است پس بنابراین، اول شستن آنها نشان می دهد که شما هیچ ترسی از ابراز انتخاب های خود ندارید ,اگر ابتدا زیر بغل خود را می شویید، به احتمال زیاد در محافل اجتماعی یک شخص قابل اعتماد و معتبر هستید , همچنین کسی هستید که از انجام کار سخت نمی ترسد.

نحوه شستن بدن


شخصیت شناسی شستن پاها در ابتدا در حمام​

تشخیص شخصیت افراد با اولین قسمت های بدن که اول در حمام می شویند​

4. اگر ابتدا سینه خود را می شویید

اگر متوجه شدید که اول سینه خود را در حین استحمام می شورید ، احتمالا فرد مطمئن و راحت هستید و بسیار اهل عمل و رک می باشید و شما کاملا مصمم هستید و سردرگمی به سختی روی شما تأثیر می گذارد و دوست دارید که مستقل باشید و مردم شما را بابت این موضوع تحسین می کنند.

5. اگر اول موهای خود را می شویید:

اگر شما ابتدا سر یا موی بخشی از بدنتان را در حمام می شویید، فردی هستید که نظم را دوست دارد و قسمت بالای بدن شما به طور کلی قدرت را نشان می دهد و چنانچه در نمناک اشاره کرده ایم همچنین زمان را بخوبی مدیریت می کنید و برای وقت شناسی ای که دارید، شناخته شده هستید و شما اغلب در هنگام انتخاب دوستانتان بیشتر به ذهن توجه می کنید تا ثروت.

شستن موها


شخصیت شناسی فردی که در حمام ابتدا مو می شوید​

تست شخصیت شناسی از روی نحوه شستن بدن​

6. اگر ابتدا شانه ها و گردن خود را می شویید.

اغلب افراد سخت کوش ، اول قسمت گردن و شانه خود را می شورند، شانه ها تحمل بار سنگین را نشان می دهند و یعنی همیشه می خواهند با کمال از دست همه چیز رهایی یابند و عملیشان کنند.

شما یک فرد مثبت هستید و همچنین از همه به یک میزان انتظار دارید و بسیار اهل رقابت هستید و می خواهید یک قدم جلوتر از هر کس دیگری باشید.

7. اگر ابتدا کمر خود را می شویید

کمر شما انعکاس آگاهی شما است که پشت شامل ستون فقرات و سیستم عصبی شما است که نقش مهمی در عملکرد مغزتان ایفا می کند و به این معناست که شما همیشه بسیار محتاط هستید و به راحتی به مردم اعتماد ندارید و شما همچنین عادت به انجام کارهای عمیق و دقت در تصمیم گیری دارید و تنهایی برای افرادی مانند شما پایان همه چیز نیست، بلکه فرصتی برای لذت بردن از آن است.

لطفا توجه داشته باشید که این آزمون فقط برای اهداف سرگرم کننده است و نمی توان آن را یک نظر حرفه ای دانست.
 
  • گل رز
  • لایک
واکنش‌ها[ی پسندها]: 1 users
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین