. . .

معرفی نوا ۱۱ هواوی رونمایی شد؛ ارتباط ماهواره‌ای، رنگ‌بندی جذاب و البته مودم 4G

تالار معرفی ابزار دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

Moon light<3

رفیق رمانیکی
نیمچه رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
779
نوشته‌ها
1,855
راه‌حل‌ها
5
پسندها
32
امتیازها
438
وب سایت
pin.it

  • #1
یک پسر با هواوی نوا ۱۱ پرو اولترا

نوا ۱۱ جدیدترین گوشی میان‌رده‌ی هواوی است که در سه مدل استاندارد، پرو و اولترا رونمایی شده و از ارتباط ماهواره‌ای پشتیبانی می‌کند.

هواوی با برگزاری مراسمی در چین سرانجام گوشی‌های سری نوا ۱۱ را رونمایی کرد. برای اولین بار، این خانواده شامل سه گوشی است: نوا ۱۱، نوا ۱۱ پرو و نوا ۱۱ اولترا. هر سه‌‌ی این گوشی‌ها رنگ سبز هیجان‌انگیزی دارند.
بر اساس گزارش GSMArena، گوشی‌های سری Huawei Nova 11 به پردازنده‌ی Snapdragon 778G مجهز هستند و همانطور که انتظار داشتیم از مودم 4G استفاده می‌کنند.

نوا ۱۱ پرو و نوا ۱۱ اولترا

هواوی نوا ۱۱ پرو اولترا در دست دختر

تنها تفاوت بین نوا ۱۱ پرو و نوا ۱۱ اولترا این است که مدل اولترا از سیستم ارتباط ماهواره‌ای دو طرفه ازطریق ماهواره‌های Beidou پشتیبانی می‌کند. همین قابلیت باعث شده است نوا ۱۱ اولترا قیمت بالاتری داشته باشد.
دو گوشی نوا ۱۱ پرو و نوا ۱۱ اولترا از صفحه‌نمایش ۱۰ بیت ۶٫۷۸ اینچ AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۳۸۰ هرتز استفاده می‌کنند. این نمایشگر وضوح ۲٬۶۵۲ در ۱٬۲۰۰ پیکسل دارد و در برخی از مدل‌ها با شیشه‌ی Kunlun محافظت می‌شود.
مدل سبز هواوی نوا ۱۱ پرو اولترا

بخش بالایی نمایشگر نوا ۱۱ پرو و نوا ۱۱ اولترا میزبان دوربین عریض ۶۰ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتوی هشت مگاپیکسلی با بزرگ‌نمایی اپتیکال دو برابری است. این دو دوربین در داخل حفره‌ی کپسولی‌شکل قرار دارند.
دوربین اصلی پنل پشتی حسگر ۵۰ مگاپیکسلی RYYB با لنز مجهز به دیافراگم متغیر (از f/1.4 تا f/4.0) دارد و از سیستم فوکوس خودکار لیزری پشتیبانی می‌کند. دوربین دوم به حسگر هشت مگاپیکسلی و لنز فوق عریض مجهز است و سومین حفره‌ی دایره‌ای پنل پشتی از «حسگر دمای رنگ ۱۰ کاناله» میزبانی می‌کند. وظیفه‌ی این حسگر، تنظیم رنگ دو دوربین دیگر است.
مدل مشکی هواوی نوا ۱۱ پرو اولترا

هواوی نوا ۱۱ پرو و نوا ۱۱ اولترا به باتری ۴٬۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی ۱۰۰ وات مجهزند و با شارژر عرضه می‌شوند. این دو گوشی سیستم‌عامل HarmonyOS 3.0 دارند و مدل‌های سبز و مشکی آن‌ها از پنل پشتی با پوشش چرم گیاهی استفاده می‌کند. مدل‌های سفید و طلایی پنل پشتی شیشه‌ای دارند.
هواوی نوا ۱۱ پرو با ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی عرضه می‌شود اما نوا ۱۱ اولترا صرفاً یک کانفیگ با ۵۱۲ گیگابایت حافظه دارد.
مدل طلایی هواوی نوا ۱۱ پرو اولترا

قیمت نوا ۱۱ پرو در کانفیگ پایه از ۵۱۰ دلار شروع می‌شود. این کانفیگ شیشه‌ی محافظ Kunlun ندارد و مدلی که از این شیشه استفاده می‌کند ۳۰ دلار گران‌تر است. قیمت نوا ۱۱ اولترا از ۶۵۵ دلار شروع می‌شود. کانفیگ مجهز به شیشه‌ی Kunlun و سیستم ارتباط ماهواره‌ای ۷۰ دلار قیمت بیشتر دارد.

نوا ۱۱

مدل سبز هواوی نوا ۱۱

گوشی هواوی نوا ۱۱ به صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچ ۱۰ بیت ۱۲۰ هرتز AMOLED تخت مجهز است، درحالی‌که دو مدل دیگر از صفحه‌نمایش خمیده استفاده می‌کنند.
پنل پشتی نوا ۱۱ میزبان همان دوربین ۵۰ و هشت مگاپیکسلی و حسگر دمای رنگ مدل‌های پرو و اولترا است. نوا ۱۱ در بالای نمایشگرش یک دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسلی با توانایی ضبط ویدیوی 4K دارد.
ظرفیت باتری هواوی نوا ۱۱ برابر با ۴٬۵۰۰ میلی‌آمپرساعت و توان شارژ ۶۶ وات است. این گوشی از Wi-Fi 6 و Bluetooth 5.2 پشتیبانی می‌کند و با سیستم‌عامل HarmonyOS 3.0 عرضه می‌شود. هواوی نوا ۱۱ در رنگ‌های سبز، مشکی، سفید و طلایی عرضه می‌شود. تمامی این مدل‌ها بدنه‌ی پلاستیکی دارند.
رنگ بندی هواوی نوا ۱۱

قیمت کانفیگ ۱۲۸ گیگابایتی هوا نوا ۱۱ از ۳۶۳ دلار شروع می‌شود. کانفیگی که شیشه‌ی Kunlun دارد ۳۰ دلار گران‌تر است.
پیش‌فروش هر سه گوشی جدید هواوی در چین شروع شده است و عرضه‌ی آن‌ها از هفته‌ی آینده آغاز می‌شود.
 
  • گل رز
واکنش‌ها[ی پسندها]: 1 user
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین