. . .

نقد و بررسی نقد و بررسی فیلم گربه‌ها و سگ‌ها علیه کیتی گالور

تالار سینما و تئاتر

Nstrn_jz

رمانیکی حامی
رمانیکی
شناسه کاربر
27
تاریخ ثبت‌نام
2020-09-27
آخرین بازدید
موضوعات
334
نوشته‌ها
979
پسندها
2,517
امتیازها
333
سن
20
محل سکونت
بلندای پرتگاه آرزوهای محال...^^

  • #1
در این فیلم بازیگران عالی صدا مانند جیمز مارسدن، کریستینا اپلگیت، نیل پاتریک هریس، کت ویلیامز و نیک نولتی حضور دارند. اما این هنرپیشه افسانه ای بت میدلر در نقش اصلی در نقش کیتی گالور است که فیلم را می دزدد. او نقش یک شخصیت شرور باند را بازی می کند و می توانید لذتی را که او دارد در صدایش بشنوید. در یک نقش لایو اکشن بسیار خنده دار، جک مک براییر از «30 Rock» به عنوان جادوگر سیرک و صاحب کیتی گالور بازی می کند.
همچنین در این فیلم کریس اودانل حضور دارد که به عنوان شریک پلیس انسانی پلیس K-9 دیگز سگ (جیمز مارسدن) کافی است و پل زدن فیلم اصلی با این یکی، شخصیت تکرارشونده آقای تینکلز شرور (شان هیز) است. )، که حال و هوای خاصی از «Hannibal Lector» به فیلم اضافه می کند.

فیلم با معرفی ما با افسر پلیس کریس اودانل و شریک سگش دیگز شروع می شود که به خاطر بازی اول و دوم فکر کردن مشهور است. هنگامی که دیگز نجات را به خطر می اندازد، در لانه ای قرار می گیرد که شریک زندگی خود را که مجبور می شود بدون او به انجام وظایف پلیسی خود ادامه دهد، بسیار ناراحت می شود. اما چیزی که هیچ کس نمی داند این است که دیگز به تازگی در یک سازمان مخفی به نام Dogs HQ Spy Force استخدام شده است که شعار 'بهترین دوست انسان' را بسیار جدی می گیرد.
بوچ (نیک نولته) یک مامور ارشد سازمان است و مسئول آموزش شریک جدید خود دیگز و شکل دادن او به یک بازیکن تیمی است. همانطور که دیگز در مورد نیروی جاسوسی HQ می آموزد، متوجه می شود که سگ خوب بودن چیزی بیش از محافظت از صاحب شماست.

هنگامی که کیتی گالور تروریست، یک گربه ابوالهول بدون مو با صدای درخشان بت میدلر به جهان، انسان ها و حیوانات به طور یکسان اعلام جنگ می کند، این وظیفه نیروی جاسوسی سگ است که او را متوقف کنند. اما آنها نمی توانند به تنهایی این کار را انجام دهند زیرا سگ ها مجبور هستند با دشمنان فانی خود ... گربه ها کار کنند. همتایان فوق جاسوس گربه سان آنها، سازمانی به نام MEOW، بهترین مامور خود، کاترین را با صدای کریستینا اپلگیت برای کمک به تیم می فرستند. دیگز و دوستانش همراه با یک پرنده هولناک با صدای کمدین کت ویلیامز، باید با هم همکاری کنند تا کیتی گالور را قبل از اینکه بتواند فرکانسی را آزاد کند که سگ ها را به موجوداتی هار تبدیل کند، که دیگر آنها را به عنوان بهترین دوست انسان رها نمی کند، کار کنند.
همچنین آقای تینکلز شرور (شان هیز) به قهرمانان ما کمک می کند، که از همان فیلم اول به سبک «سکوت بره ها» در زندان بوده است و امتیاز خودش را دارد که با گالور تسویه حساب می کند.
 

Nstrn_jz

رمانیکی حامی
رمانیکی
شناسه کاربر
27
تاریخ ثبت‌نام
2020-09-27
آخرین بازدید
موضوعات
334
نوشته‌ها
979
پسندها
2,517
امتیازها
333
سن
20
محل سکونت
بلندای پرتگاه آرزوهای محال...^^

  • #2

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین